Gå til innhold
Hundesonen.no

Tørrfôr i kombinasjon med V&H - og hvor bestille fra?


Ulrikke
 Share

Recommended Posts

Jeg fôrer bikkjene hovedsaklig på V&H morgen og kveld. I tillegg har de tørrfôr stående. De er mer tynne enn tjukke (rasen er jo laget sånn), noen dager rører de ikke skåla, andre dager tømmer de den. Fungerer fint for oss å ha det sånn.

Hittil har de spist såpass lite at jeg bare har kjøpt 3 kilos sekker med tørrfôr. Har variert litt (magene tåler det fint), Ulike varianter av både Appetitt og ProPlan, Royal Canin... Nå har appetitten tatt seg opp litt, og jeg ønsker å kjøpe større sekker.

Er det noen type fôr noen har erfart at harmonerer bedre eller verre med V&H? Eller spiller ikke kvaliteten så stor rolle siden det ikke er hovedfôr? Har sittet og sett litt på Acana nå. Ellers er nok det beste tørrföret de har smakt Duo Delice til Pro Plan... Har ikke tenkt å ruinere meg på tørrför altså, men det er jo greit at det ikke bare er dritt liksom!

Kort fortalt: hvilket tørrfôr bruker dere og hvor kjøper man det billigst på nett? (eller i en vanlig tilgjengelig butikk, så klart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...