Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundens minnelund


Recommended Posts

"Tilbakemeldinger er ikke tillatt i minnelunden, kondolanser gjøres via PM (Personlige meldinger)." 

Dette står i det øverste innlegget i forumet. Alikevel har det den siste tiden blitt kommentert i trådene der inne. Er reglene endret? Glemmer man å stenge trådene/fjerne kommentarene? Annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel for å unngå diskusjoner rundt avlivning. Hvis jeg hadde fått kommentarer på Ozzy sin tråd om at jeg burde operert han, og at jeg aldri burde avlivet han så hadde jeg brutt sammen selv om jeg vet jeg tok riktig avgjørelse.. Det er ikke alle som klarer å ti still når de burde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Et vel for å unngå diskusjoner rundt avlivning. Hvis jeg hadde fått kommentarer på Ozzy sin tråd om at jeg burde operert han, og at jeg aldri burde avlivet han så hadde jeg brytet sammen selv om jeg vet jeg tok riktig avgjørelse.. 

Ja, selvfølgelig. Det forstår jeg jo, men jeg hadde igrunnen regna med at folk hadde såpass folkeskikk at når en hund ER avliva, så diskuterer man ikke hvorfor, men gir støtte til den som har tatt et vanskelig valg og har en vanskelig tid framover.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Ja, selvfølgelig. Det forstår jeg jo, men jeg hadde igrunnen regna med at folk hadde såpass folkeskikk at når en hund ER avliva, så diskuterer man ikke hvorfor, men gir støtte til den som har tatt et vanskelig valg og har en vanskelig tid framover.

Har sett flere tilfeller hvor det ikke er tilfellet og folk spør og stiller spørsmålstegn ved avlivning. Folk er generelt nysgjerrig og noen vil gjerne grave etter hvorfor osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Enn om man har en hund som dør av naturlige årsaker og ikke kan diskuteres? 

"Kanskje den ikke hadde dødd hvis...". Noen kan alltid diskutere på alt. Og det er mer jobb for moderatorene å skille på det enn å konsekvent stenge trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Problemet" er at hvis de som står med medlemstilgang skal kunne starte en tråd, så er det også tilgang til å kommentere. Det går ikke an å gi tilgang til å kun starte en tråd og at den låses automatisk med en gang den postes (så vidt jeg vet, går det an så kanskje @RAH kan fikse det). Derfor må alt stenges manuelt, og det må enten gjøres når vi ser en rapport på det eller manuelt går inn og ser/leser/stenger. Det skjer ikke alltid så fort eller før noen har kommentert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, RAH skrev:

Jeg fant ikke nøyaktig hva jeg ønsket, men nå må svar godkjennes av moderatorer. Dette hindrer i hvert fall at det publiseres svar i innleggene.

Tror du ikke dette er en bedre løsning en slik det er i dag @Mirai? :)

Så lenge vi får opp rapportvarsel på det så tror jeg det er en god løsning! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...