Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Da tar vi bare den andre hun har da :P 

10399695_1182617918319_1176758_n.jpg?oh=

Begge går jaktprøver, den fox Elite. Den andre husker jeg ikke pr nå, men er vel elite eller noe på den også. 

Hun får ikke lov å ha valper :aww: da kommer jeg til å ligge i fosterstilling og gråte, for jeg skal ikke ha hund nå :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Hun får ikke lov å ha valper :aww: da kommer jeg til å ligge i fosterstilling og gråte, for jeg skal ikke ha hund nå :lol: 

:lol: Det er under planlegging. Sist var det de to, nå jakter hun hannhund igjen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hjemme fra skogstur med valpene. Ca 1km i avstand og rundt 1 time i tid. Herlig å se valpene røre seg på større plass en hagen. Men hjelpes så selvstendige et par av disse er. Ser ikke store potensialene for "ha hunden løs" i denne gjengen akkurat :lol:  Liker å bevege seg da, hele gjengen. Selv om noen er helt klart mer "løpegale" enn andre. Blir artig å følge de videre fremover. 

skogtur_22sept16_055u_hjemover_zpskvy36o

 

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jobber hue på høygir her. Gubben er på båttur og har med seg Supra, og nå ringte han og begynte å bable om jursvulster på henne. Hun har kuler ved en av de bakerste jura. Han kan jo ikke si sånt når jeg ikke kan se eller undersøke, og han ikke kommer hjem før i morgen. Det trenger jo ikke å være noe farlig sant? :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnnikenK skrev:

Nå jobber hue på høygir her. Gubben er på båttur og har med seg Supra, og nå ringte han og begynte å bable om jursvulster på henne. Hun har kuler ved en av de bakerste jura. Han kan jo ikke si sånt når jeg ikke kan se eller undersøke, og han ikke kommer hjem før i morgen. Det trenger jo ikke å være noe farlig sant? :hmm:

Nei, det trenger det jo slett ikke å være, bare spør de sonisene som har tisper som har hatt godartete svulster i juret.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Tar en sånn foxrød jeg... prøver overbevise en venninne som skal ha kull nr.2 om å også velge en fox hannhund. Det hadde blitt vanskelig å motstå.. jeg skal ikke på besøk.. 

14291681_10207998723578628_2519237193385

Se på den, ja :shocked: Når jeg tenker gul labrador, ser jeg for meg de uformelige, feite, blasse flodhestene til en tidligere nabo. Dette var jo noe ganske annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt en lang prat med svigerfar om hund, han vil ikke ha valp. Han vil eeegentlig ikke ha hund, men kan gå med på voksen hund som kan fungere sammen med våre hunder. Så da om noen skulle snuble over ei snill og grei tispe - helst samojed, uten hundeaggresjon, som ikke stikker av ved enhver anledning, som kan være hjemme alene, som kan gå pent i bånd og/eller løs, som er bare verdens enkleste og greieste - så hyl ut! Andre raser kan under nød vurdere, dvs om jeg klarer å overtale svigermor... Må i såfall være noe som har godt med pels, og ikke ser myndete ut :lol: Collie, sheltie, japansk spisshund osv kaaaaaan kanskje være alternativ. Må være barnevennlig og ikke spise katter... Og jah - ikeahund med puls og pels.  Finnes sikkert ikke, men tenk om dersom osv. :lol:  Er eeegentlig bare to krav 1. at svigermor liker den, 2. at den fungerer i vår flokk/liv, for ansvaret blir vårt før eller senere uansett.  

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raksha skrev:

Nå har jeg hatt en lang prat med svigerfar om hund, han vil ikke ha valp. Han vil eeegentlig ikke ha hund, men kan gå med på voksen hund som kan fungere sammen med våre hunder. Så da om noen skulle snuble over ei snill og grei tispe - helst samojed, uten hundeaggresjon, som ikke stikker av ved enhver anledning, som kan være hjemme alene, som kan gå pent i bånd og/eller løs, som er bare verdens enkleste og greieste - så hyl ut! Andre raser kan under nød vurdere, dvs om jeg klarer å overtale svigermor... Må i såfall være noe som har godt med pels, og ikke ser myndete ut :lol: Collie, sheltie, japansk spisshund osv kaaaaaan kanskje være alternativ. Må være barnevennlig og ikke spise katter... Og jah - ikeahund med puls og pels.  Finnes sikkert ikke, men tenk om dersom osv. :lol:  Er eeegentlig bare to krav 1. at svigermor liker den, 2. at den fungerer i vår flokk/liv, for ansvaret blir vårt før eller senere uansett.  

 

 

 

Jeg har en rottis :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Pff.. Dixi var da bare snill hun da dere møtte henne? :lol::lol: 

Haha ja :wub:  Men... hun har "vokst" litt etter det :lol: Tror ikke Svigermor syns rottis er helt greia heller. :lol: 

Åååååh bearded collie hadde jo passet perfekt! I klippet utgave. Men spørs om svigermor går med på det... :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Raksha skrev:

Nå har jeg hatt en lang prat med svigerfar om hund, han vil ikke ha valp. Han vil eeegentlig ikke ha hund, men kan gå med på voksen hund som kan fungere sammen med våre hunder. Så da om noen skulle snuble over ei snill og grei tispe - helst samojed, uten hundeaggresjon, som ikke stikker av ved enhver anledning, som kan være hjemme alene, som kan gå pent i bånd og/eller løs, som er bare verdens enkleste og greieste - så hyl ut! Andre raser kan under nød vurdere, dvs om jeg klarer å overtale svigermor... Må i såfall være noe som har godt med pels, og ikke ser myndete ut :lol: Collie, sheltie, japansk spisshund osv kaaaaaan kanskje være alternativ. Må være barnevennlig og ikke spise katter... Og jah - ikeahund med puls og pels.  Finnes sikkert ikke, men tenk om dersom osv. :lol:  Er eeegentlig bare to krav 1. at svigermor liker den, 2. at den fungerer i vår flokk/liv, for ansvaret blir vårt før eller senere uansett.  

 

 

 

IMG_20160601_164549_zpsv0czh2v4.jpg

:sleep:

Men han skal dessverre ingen steder.... :D Han blir her. Ellers hadde han passet en god del av kriteriene <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Nei, det trenger det jo slett ikke å være, bare spør de sonisene som har tisper som har hatt godartete svulster i juret.

Nei, ja det har vel vært noen positive historier. Det bare ble litt stressende når jeg ikke kan se og undersøke kulene selv. Og når gubben, som vanligvis er irriterende rolig uansett, føler at han må ringe meg og i tillegg høres bekymra ut, så blir jeg litt urolig. Jeg skal hvertfall ikke google mer :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...