Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

Jeg er så drittlei ulvediskusjoner! Kan ikke åpne en eneste avis eller nettsted uten at det står noe om det! 

Den som vil diskutere og kverulere på det innlegget her får bare gjøre det, jeg gidder ikke å respondere på det :P

Mvh Stine dritthumør

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

27 minutter siden, Stine skrev:

Jeg er så drittlei ulvediskusjoner! Kan ikke åpne en eneste avis eller nettsted uten at det står noe om det! 

Den som vil diskutere og kverulere på det innlegget her får bare gjøre det, jeg gidder ikke å respondere på det :P

Mvh Stine dritthumør

Jeg har ikke sett noe på verken Dagbladet eller nettavisen? :lol: Men derimot dukket dette opp på DB: http://www.dagbladet.no/video/Vityx3SgNqg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

 

Det er jo en lovende start i hvert fall :D 

Ja, absolutt! :) Kjemi er viktig, uansett hvilken jobb det er snakk om :)

3 timer siden, Stine skrev:

Lykke til på jobbintervju @*Kat84*! Jeg har troa på deg! :D

Takk :D 

Intervjuet er overstått. Jeg føler at jeg fikk frem det jeg trengte for å vise at jeg passer inn i stillingen. 
Det er visst snakk om en arbeidstrening/praksisplass i første omgang. Og det er helt greit. Bare jeg får erfaringen og relevante referanser så er jeg med på hva som helst akkurat nå :) 
Samtalen gikk veldig greit face 2 face også, så det tror jeg er en fordel videre. Det virket som at vi var enige og på bølgelengde i forhold til hvordan man kan gå frem for å selge inn tjenester også. Mine tanker rundt markedsføring og kundekontakt noterte han seg ned og nikket til i hvert fall. 

Så da håper jeg at de andre han skulle snakke med ikke har noe svar på eller tanker rundt de tingene. Så går det nok veldig fint det her :P 

Nå må Sjef snart ut på tur. Han har krøllet seg sammen i sofaen, men han SKAL ut i dag, enten han vil eller ikke :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye å gjøre for medlemsbladet av skriving og korrektur, men klarer ikke å konsentrere meg. Jeg venter på beskjed om pappa skal opereres eller ikke, og har for så vidt ventet på den beskjeden siden tirsdag. Han skal til legen igjen nå. Tidligere har legen sagt at det ikke er aktuelt å operere fordi det ikke er mer å gjøre, men nå har han blitt såpass mye dårligere at de diskuterer om de skal "åpne og se" likevel.

Og fremdeles mener Pasientskadenemda at komplikasjonene etter operasjonen for tre år siden kan snu, når mannen bare blir verre og verre. Nå har vi hyret advokat. Ikke fordi pengene vil gjøre pappa friskere, men fordi kirurgen som dreit seg ut burde henges opp i ei flaggstang etter sine egne innvoller til skrekk og advarsel.

Akkurat nå er jeg så redd at jeg er sint. Pappa forteller aldri hvor dårlig han er, men han sa selv at en bror skulle kjøre ham til legen (altså har han tatt så mye smertestillende at han ikke får lov til å kjøre selv), og det faktum at legen vurderer å operere sier sitt.

Og den jeg kunne spurt om litt avlastning i skrivingen er i Bergen og venter på at sin hund skal opereres i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake på personalrommet! Det er mye kake, og da oppstår alltid dilemmaet om man skal ta så stort stykke som man har lyst på, eller et lite fislestykke som ser veldig høflig og pertentlig ut. Kollega A. er borte i dag, det kompliserer situasjonen. Han tar nemlig alltid et gigastykke sånn at mitt store blir lite i forhold.

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

kake på personalrommet! Det er mye kake, og da oppstår alltid dilemmaet om man skal ta så stort stykke som man har lyst på, eller et lite fislestykke som ser veldig høflig og pertentlig ut. Kollega A. er borte i dag, det kompliserer situasjonen. Han tar nemlig alltid et gigastykke sånn at mitt store blir lite i forhold.

 

Så stort som du har lyst på :D 

Føre karakterbegrunnelser, så to timer, så helg! Og så må jeg på shopping i kveld eller morra - hull i dongeribuksa :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Kake på personalrommet! Det er mye kake, og da oppstår alltid dilemmaet om man skal ta så stort stykke som man har lyst på, eller et lite fislestykke som ser veldig høflig og pertentlig ut. Kollega A. er borte i dag, det kompliserer situasjonen. Han tar nemlig alltid et gigastykke sånn at mitt store blir lite i forhold.

 

Er det bare jobben min som ikke skjems over slikt :lol: Om det er kake så må man være kjapp for å sikre seg en bit, og ingen som tenker noe over urettferdighet. Første til mølla og ulvene spiser :lol: 

Tror jeg må kjøpe ved på mandag. Det ble litt kaldt her inne uten varmepumpe og jeg endte med å kaste olje ovnene da jeg ikke husket hvilken som hadde fått lekkasje. Lurer på om jeg har en annen varmeovn noen sted? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har så mye å gjøre for medlemsbladet av skriving og korrektur, men klarer ikke å konsentrere meg. Jeg venter på beskjed om pappa skal opereres eller ikke, og har for så vidt ventet på den beskjeden siden tirsdag. Han skal til legen igjen nå. Tidligere har legen sagt at det ikke er aktuelt å operere fordi det ikke er mer å gjøre, men nå har han blitt såpass mye dårligere at de diskuterer om de skal "åpne og se" likevel.

Og fremdeles mener Pasientskadenemda at komplikasjonene etter operasjonen for tre år siden kan snu, når mannen bare blir verre og verre. Nå har vi hyret advokat. Ikke fordi pengene vil gjøre pappa friskere, men fordi kirurgen som dreit seg ut burde henges opp i ei flaggstang etter sine egne innvoller til skrekk og advarsel.

Akkurat nå er jeg så redd at jeg er sint. Pappa forteller aldri hvor dårlig han er, men han sa selv at en bror skulle kjøre ham til legen (altså har han tatt så mye smertestillende at han ikke får lov til å kjøre selv), og det faktum at legen vurderer å operere sier sitt.

Og den jeg kunne spurt om litt avlastning i skrivingen er i Bergen og venter på at sin hund skal opereres i dag. 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på den lokale expert for å kjøpe en hdmi kabel.  Fikk hjelp av en fyr og sa jeg synes det var litt dyrt, for hadde jo sett at nettbutikker tok 179 for 5m og de tok 259 for 2m. Så expertmannen pruta seg selv ned i pris og solgte meg den til 175! Jeg hadde jo kjøpt den for 259, ville jo ha kabelen med en gang og det er den eneste elektronikkbutikken her, men veldig greit når de selv priser ned ting så det blir billigere for meg :lol:  Vet de har god avanse på sånne ting da, men veldig ålreit! 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mirapusen skrev:

Dagens tips: Kjøp en ridebukse til! Hva skal du konkurrere i?

Skal til naprapat om 6 timer, burde sove.. Men har så vondt i ryggen så får ikke sove, mao må til naprapat dødstidlig i morgen. Ugg

Hehe, jeg har egentlig flere ridebukser, men kun denne som passer meg nå. :P Gikk opp noen kg pga sykdom som jeg ikke har klart å bli kvitt enda og jeg kjenner det sitter laaaangt inne å kjøpe noe nytt til full pris når disse kiloene forhåpentligvis begynner å forsvinne etterhvert. :) 

Ikke noe mer fancy enn 2 fritidsklasser i firgang, V5 og T7. (Gangartsklasser, islandshest) Aller helst ville jeg hatt fullt stevneutstyr, men ikke noe jeg går til innkjøp av nå. Har jo forsåvidt det også men i størrelse meg 16år og 54kg. Vs meg nå 23 år og sikkert nærmere 80kg og en hel hau mer hofter og pupper. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å dra meg ut på tur med Nemi. Var såpass dårlig vær i går at jeg ikke turte (rasfare:|), så må nesten få en tur i dag.. Det frister veldig kjenner jeg.

Noen andre som har hatt problemer med å legge inn bilder fra link i det siste? I alle fall på mobil, vet ikke med pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Jeg har så mye å gjøre for medlemsbladet av skriving og korrektur, men klarer ikke å konsentrere meg. Jeg venter på beskjed om pappa skal opereres eller ikke, og har for så vidt ventet på den beskjeden siden tirsdag. Han skal til legen igjen nå. Tidligere har legen sagt at det ikke er aktuelt å operere fordi det ikke er mer å gjøre, men nå har han blitt såpass mye dårligere at de diskuterer om de skal "åpne og se" likevel.

Og fremdeles mener Pasientskadenemda at komplikasjonene etter operasjonen for tre år siden kan snu, når mannen bare blir verre og verre. Nå har vi hyret advokat. Ikke fordi pengene vil gjøre pappa friskere, men fordi kirurgen som dreit seg ut burde henges opp i ei flaggstang etter sine egne innvoller til skrekk og advarsel.

Akkurat nå er jeg så redd at jeg er sint. Pappa forteller aldri hvor dårlig han er, men han sa selv at en bror skulle kjøre ham til legen (altså har han tatt så mye smertestillende at han ikke får lov til å kjøre selv), og det faktum at legen vurderer å operere sier sitt.

Og den jeg kunne spurt om litt avlastning i skrivingen er i Bergen og venter på at sin hund skal opereres i dag. 

Så himla kjip situasjon :( 

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

kake på personalrommet! Det er mye kake, og da oppstår alltid dilemmaet om man skal ta så stort stykke som man har lyst på, eller et lite fislestykke som ser veldig høflig og pertentlig ut. Kollega A. er borte i dag, det kompliserer situasjonen. Han tar nemlig alltid et gigastykke sånn at mitt store blir lite i forhold.

:lol: 

20 minutter siden, WelshenNemi skrev:

Noen andre som har hatt problemer med å legge inn bilder fra link i det siste? I alle fall på mobil, vet ikke med pc.

Ja. Det er ikke alltid bildet dukker opp når man limer inn link lenger... det er litt varierende egentlig. Jeg sitter bare på PC. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Kat84* skrev:

Det virker som du trenger en :hug: @SFX

 

30 minutter siden, WelshenNemi skrev:

:hug:

Tusen takk - det føles veldig langt å være to og en halv time unna, samtidig som jeg vet jeg ikke får gjort noe mer der enn her. 

Men nå har jeg i hvert fal lest korrektur på adresseopplysninger og kontaktinformasjon, det er greit å konsentrere seg om uten at det trengs kreativitet og rikt ordforråd...

45 minutter siden, JeanetteH skrev:

Tror jeg må kjøpe ved på mandag. Det ble litt kaldt her inne uten varmepumpe og jeg endte med å kaste olje ovnene da jeg ikke husket hvilken som hadde fått lekkasje. Lurer på om jeg har en annen varmeovn noen sted? 

Jeg må også få bestilt ved, minnet du meg på. Jeg har en del fra i fjor, men tør ikke sjanse på at det er nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til SFX og pappaen! :hug: 

 

Akkurat nå hater jeg kroppsformen min :lol: Kjøpte meg bukse på cubus, som jeg aldri i verden trodde jeg skulle få på meg - joda den går rekativt greit på og jeg elsker alt med den, bortsett fra at den sklir ned! Nei, den er ikke for stor, er bare fasongen min som ikke passer :aww: Bukseseler neste? :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Raksha skrev:

Akkurat nå hater jeg kroppsformen min :lol: Kjøpte meg bukse på cubus, som jeg aldri i verden trodde jeg skulle få på meg - joda den går rekativt greit på og jeg elsker alt med den, bortsett fra at den sklir ned! Nei, den er ikke for stor, er bare fasongen min som ikke passer :aww: Bukseseler neste? :lol: 

Bukseseler er et høyst undervurdert hjelpemiddel :aww: 

Snart helg :bananas:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raksha skrev:

Enig, husker det var veldig "inn" da jeg var ung :lol: Men er ikke det lenger? :lol: 

Jaaaa, jeg hadde også bukseseler da jeg var ungdom :lol: 
Nå bryr jeg meg ikke så mye om hva som er in, mer hva som er praktisk :D 

4 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Jeg har satt fast hele it-avdelinga :shocked: Pc'en gjør rare ting og på over en time har de ikke funnet ut av det... 

:o Må jo ikke lage trøbbel for IT??? :lol: Særlig ikke nå rett før det er helg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...