Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

35 minutter siden, Raksha skrev:

Jeg hadde faktisk skrelt det :o  :lol: Kanskje det hadde gått bedre uten :aww:  Jeg vet jeg kan reagere sånn på epler men det er lenge siden sist nå. 

Hahahaha, da var ikke DET noe nytt råd altså :lol: 

Ååååå, det tar sånn tid å finne gode, illustrative bilder til slike foredrag!!! Spesielt når foredraget stort sett bare består av bilder... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Siri skrev:

Hahahaha, da var ikke DET noe nytt råd altså :lol: 

Ååååå, det tar sånn tid å finne gode, illustrative bilder til slike foredrag!!! Spesielt når foredraget stort sett bare består av bilder... 

Nope! Men tanken var god da :lol: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rosinbolle skrev:

Sprayen lukter eller synes ikke, i hvertfall ikke den vi brukte :) 

Kanskje det er noe som driver og skjer i hodet på ham? Mental pubertet osv? 

De forrige eierne mener han endelig har blitt skikkelig trekkhund,  men jeg nekter å være enig. 

Jeg har brukt bitterspray før og det fester seg liksom overalt ! Brukte det på bandasjen på beinet til bikkja og selv maten smakte ekkelt lenge etterpå :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser sånn at jeg måtte svinge mot venstre for å holde bilen beint på veien. Og når jeg sitter på ferjekaien nå rykker det skikkelig til i bilen kjenner jeg. 

Båten går om 30 minutt. Jeg har en anelse om at det fort kan bli endringer på det i løpet av dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det blåser sånn at jeg måtte svinge mot venstre for å holde bilen beint på veien. Og når jeg sitter på ferjekaien nå rykker det skikkelig til i bilen kjenner jeg. 

Å, det der er så guffent!!! Bilen min er veldig vár på vind, den er stor men lett, så det tar skikkelig i den selv om det ikke er så himla kraftig vind til og med. Det var jo et mareritt å kjøre sørover gjennom Sverige en gang i fjor, tror jeg det var, og det blåste veldig hele turen. Jeg hadde nesten krampe i fingrene av å holde rattet :lol: Jeg var også rett som det var over i det andre kjørefeltet fordi vinden røska tak... Ekkelt :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Siri skrev:

Å, det der er så guffent!!! Bilen min er veldig vár på vind, den er stor men lett, så det tar skikkelig i den selv om det ikke er så himla kraftig vind til og med. Det var jo et mareritt å kjøre sørover gjennom Sverige en gang i fjor, tror jeg det var, og det blåste veldig hele turen. Jeg hadde nesten krampe i fingrene av å holde rattet :lol: Jeg var også rett som det var over i det andre kjørefeltet fordi vinden røska tak... Ekkelt :o 

Ja det er skikkelig dritt! Har jo ikke kontroll over hodet når de kraftigste kastene kommer. 

Nå sitter jeg på båten. Jeg blir overrasket om den ikke mer eller mindre ligger på siden et par ganger. Med omleggingen i dag går den i hvert fall ikke tvers over åpent hav. Regner med det blir litt mer behagelig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen dagers opphold fortsetter Biz å kaste opp maten sin. Det er jo flott når jeg er på ferie i Polen. Ba de som har henne om å ringe dyrlege i dag og fikk beskjed om at siden allmenntilstanden er normal og hun drikker er det ingen hast. Kommer hjem i kveld så da gir vi medisinsk kull,så ser vi. Hun har greid å holde på noe godsaker hun fikk etter at ti kuler tørrfôr og litt leverpostei kom rett opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Siri skrev:

 

Digger at man gleder seg sånn til en enkel middag :D 

 

Jess! :D Men det er jo så himla godt med lam! :D Har kanskje noe med at jeg spiser det så sjelden, så det blir liksom ekstra snadder! Spiser denne pita middagen 3-4 ganger på høsten og pinnekjøtt rundt jul. Ellers går det i kylling og svin med noen innslag av ku innimellom. :P Handler masse på datotilbud så langt det lar seg gjøre. :) 

Noe av det beste som finnes er lammelår bakt i ovn med hvitløksfedd. NAM! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det regn ut av en annen verden, haglskur og torden i dag tidlig. Veldig koselig på morgenluftinga :P Fremdeles mye regn og vind så jeg tror lengre tur utgår faktisk. Får bruke tida på husarbeid, børsting og litt innendørs trening med Blaze tenker jeg. Også må de få bli med i bilen når jeg skal handle såklart :sleep: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *Kat84* skrev:

Ja det er skikkelig dritt! Har jo ikke kontroll over hodet når de kraftigste kastene kommer. 

Nå sitter jeg på båten. Jeg blir overrasket om den ikke mer eller mindre ligger på siden et par ganger. Med omleggingen i dag går den i hvert fall ikke tvers over åpent hav. Regner med det blir litt mer behagelig da. 

Sjaluuu, jeg vil og sitte på båt i uvær :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det ikke greit å være meg.

Jeg sklei på flatmark på tur, og klarte å lande så jeg har fått en strekk eller vridning eller noe rart midt i ryggen. Og da jeg kom hjem var jeg supertissatrengt OG måtte spy. Jeg rakk jo bare en ting om gangen... Men nå er badegulvet nyvasket, og jeg ligger i sofaen under pledd og lurer på om jeg skal tørre å gjøre så mye mer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

Hahahaha, da var ikke DET noe nytt råd altså :lol: 

Ååååå, det tar sånn tid å finne gode, illustrative bilder til slike foredrag!!! Spesielt når foredraget stort sett bare består av bilder... 

Det er i grunnen det som tar mest tid når man skal lage presentasjoner. :aww:

Nå har jeg jobba som en tyrk siden i morges, men nå skal jeg hjem. Jeg regner med at tyrk betyr tyrker, men om, og i så fall hvorfor de jobber så mye mer enn andre aner jeg ikke. Det var faren min som brukte det uttrykket, uten at han mente noe vont med det. :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SFX skrev:

I dag er det ikke greit å være meg.

Jeg sklei på flatmark på tur, og klarte å lande så jeg har fått en strekk eller vridning eller noe rart midt i ryggen. Og da jeg kom hjem var jeg supertissatrengt OG måtte spy. Jeg rakk jo bare en ting om gangen... Men nå er badegulvet nyvasket, og jeg ligger i sofaen under pledd og lurer på om jeg skal tørre å gjøre så mye mer i dag.

:hug:Hvil deg resten av dagen du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SFX skrev:

I dag er det ikke greit å være meg.

Jeg sklei på flatmark på tur, og klarte å lande så jeg har fått en strekk eller vridning eller noe rart midt i ryggen. Og da jeg kom hjem var jeg supertissatrengt OG måtte spy. Jeg rakk jo bare en ting om gangen... Men nå er badegulvet nyvasket, og jeg ligger i sofaen under pledd og lurer på om jeg skal tørre å gjøre så mye mer i dag.

Bli under pleddet du :hug:

Hater møter som trekker ut når jeg tror jeg kan gå tidlig. 

Det blæs så mye at tilmed Toddy ville rett inn igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg straks bevege meg ut i stormen og komme meg hjem fra jobb. Bare så synd at jeg må handle også, for det finnes ikke noe jeg har lyst på til middag hjemme, og det frister ikke med ekstra stopp på veien...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX Hold deg under teppet i kveld du:console:

 

Vi rakk en liten tur ut mellom regnbygene. Godt å slippe å bli våt, selvom det bare var en liten runde. Da jeg skulle hendte ved tidligere så ble jeg søkkvåt, enda jeg ikke gikk direkte ute i regnet og jeg bare var ute i 1/2 min :| Casper som alltid vil være med ut, nektet for å si det sånn :aww: 

 

Har vært litt usikker på om jeg skulle si noe, men jeg klarer ikke holde meg :D Om en måned så henter vi en Maine Coon hannkatt:D Gleder meg veldig, og kaoset i heimen blir forhåpentligvis komplett :aww:  Bilde har jeg lånt/tatt av annonsen til oppdretter.

Er en av de to hvite som skal hjem til oss :ahappy: 

l_1417981776.jpg

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

:hug:Hvil deg resten av dagen du.

 

16 minutter siden, Mud skrev:

Bli under pleddet du :hug:

Jeg skal i hvert fall roe ned en stund, men det er for mye klubbarbeid som må gjøres...

4 minutter siden, Toril skrev:
  • Det er jammen bra jeg er litt polstret både her og der... Løpt ned av tre villdyr i dag,kneet fikk juling,men resten av kjerringa og kameraet hennes overlevde!! Ordbruken egner seg ikke på trykk!!!!

Uææh, det er sånt en kjenner, og kneslenger henger jo gjerne igjen! Håper det ikke er noe som sitter i lenge.

Nå hører jeg om berner nummer to som har dødd av heteslag i forbindelse med parring i de landene jeg var på turné med hundene. Jeg vet ikke hvor lenge det var etter parring for denne, men det var visst 40 grader under parringen. Da føler ikke jeg meg så hysterisk lenger, som bar med meg tre liter vann da vi skulle på en to km luftetur den ene dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2016 at 10:52 PM, SFX skrev:

14502985_10157344131680136_3066642336621

Hun er ganske så fin, den fuggel'n min! 

 

På 25.9.2016 at 11:03 PM, Siri skrev:

:lol: 

Æ'kke så aller verst den der altså :D 

Mannen i mitt liv blir nok aldri voksen... 
14494657_1456834947677043_6131863482367499224_n.jpg?oh=c44a47fb19fb4b2efeebb8a5931bea78&oe=5872EC06

Så utrolig vakre og fine bilder. Virker som dere har høst.

Nesten rart å være på nettet etter flere dager uten datamaskin. Den windows oppdateringen tok si tid gitt......

Nei, får fyke av gårdet skal på LP konkurranse, og med ei understimulert Prima kan ditta bli gøy.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Sjaluuu, jeg vil og sitte på båt i uvær :D 

Hold deg fast, for nå skal du bli skikkelig sjalu! 

Den første halvtimen-45 minuttene gikk relativt greit. 
Etter det ble det mer og mer bølger og vind. 
Plutselig kjenner jeg en veldig rar følelse. Skjønte til slutt at det var båten som manglet en del kontakt med vannskorpa, og plutselig så deisa den rett ned når den ikke var på toppen av den svære bølga lengre. 
Flere ganger i løpet av den den siste timen kom det så heftige bølger og vindkast at det så ut som at båten var på vei til å stupe nedover før den plutselig retta seg opp. 
Og det kom bølger som slo opp mot både bildekket og begge salongdekkene. 

Det var helt greit å endelig være hjemme nå :aww: 

 

48 minutter siden, SFX skrev:

I dag er det ikke greit å være meg.

Jeg sklei på flatmark på tur, og klarte å lande så jeg har fått en strekk eller vridning eller noe rart midt i ryggen. Og da jeg kom hjem var jeg supertissatrengt OG måtte spy. Jeg rakk jo bare en ting om gangen... Men nå er badegulvet nyvasket, og jeg ligger i sofaen under pledd og lurer på om jeg skal tørre å gjøre så mye mer i dag.

Bli under teppet ditt du :) Om du burde tørre eller ikke er ikke så viktig. Du har fortjent å slappe av nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, *Kat84* skrev:

Hold deg fast, for nå skal du bli skikkelig sjalu! 

Den første halvtimen-45 minuttene gikk relativt greit. 
Etter det ble det mer og mer bølger og vind. 
Plutselig kjenner jeg en veldig rar følelse. Skjønte til slutt at det var båten som manglet en del kontakt med vannskorpa, og plutselig så deisa den rett ned når den ikke var på toppen av den svære bølga lengre. 
Flere ganger i løpet av den den siste timen kom det så heftige bølger og vindkast at det så ut som at båten var på vei til å stupe nedover før den plutselig retta seg opp. 
Og det kom bølger som slo opp mot både bildekket og begge salongdekkene. 

Det var helt greit å endelig være hjemme nå :aww:

 

YAY! Full fest! :P  Ikke noe er som følelsen av å være et bittelite menneske og innse at vi bare så vidt klarer å håndtere det råeste av hva naturen har å tilby oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...