Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

13 timer siden, Siri skrev:

Fornuftig bosted, tross alle bomstasjonene man må passere :D Også har de jo så mye annet på Bolleland... i dag oppdaget jeg tyttebærrømme :o Men det kan jeg helt sikkert lage selv, så jeg kjøpte ikke :D

Ja, det er mye rart der - du kan jo få både spekemat og lokal eplesaft. Det er ikke en helt ordinær bensinstasjon, nei.

13 timer siden, Siri skrev:

Bremselys og blinklys funka da :D. Sikkert enkelt å fikse sjæl tipper jeg :D 

Skal vi vedde?

13 timer siden, Siri skrev:

Jeg tror du kjørte den raskeste veien i dag ja :) Jeg ville i hvert fall satset på den om jeg skulle i den retningen :) 

Bra, da er ikke GPS'en helt idiot - av og til vil den ha meg av motorveier for å kjøre grusveier som går parallelt, og jeg kan ikke forstå at det skal være noe raskere.

Jeg fant overnatting i Kongsberg til 300 kroner natta, så da har jeg booket det med avbestillingsmulighet, i fall jeg finner ut at jeg skal gå lydighet dagen etter utstillingen der. Det koster minst 300 i bensin og bompenger, så da hadde jeg spart både penger og nattesøvn. Men jeg må jo først avgjøre om jeg skal starte i LP, og da må vi først gå treningsstevne til lørdag, og før det må vi trene litt til. Så da skal vi sikkert det i dag, men nå er det frokost og dusj, så må jeg skrive et par artikler for medlemsbladet og lese korrektur på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

19 minutter siden, SFX skrev:

Ja, det er mye rart der - du kan jo få både spekemat og lokal eplesaft. Det er ikke en helt ordinær bensinstasjon, nei.

Ikke minst elgkjøtt, honning, Målia geitost mm :lol: De har liksom det lille ekstra på Bolleland :D 

19 minutter siden, SFX skrev:

Skal vi vedde?

Ehhhh... siden det er deg, så...ehhhh.. nei? :lol: 

19 minutter siden, SFX skrev:

Bra, da er ikke GPS'en helt idiot - av og til vil den ha meg av motorveier for å kjøre grusveier som går parallelt, og jeg kan ikke forstå at det skal være noe raskere.

Sånn kan min også være... Da vi skulle til Danmark nå, så ville den f eks ha meg nedom byen - Oslo altså - da jeg kom kjørende nordfra. Vel er det vedlikeholdsarbeid i Brynstunnelen, men såååå lang kø var det da ikke at det lønte seg å kjøre i sentrum i morgenrushet liksom... og ja, de er glade i grusveier, disse GPS'ene, selv om man har lagt inn grusvei som unngåelse :lol: 

Akkurat nå frister det å bare sette seg ut i sola og la jobb være jobb, men det kan jeg jo ikke gjøre... synd det er så vanskelig å se skjermen på PC'en når man sitter ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, SFX skrev:

Ja, det er mye rart der - du kan jo få både spekemat og lokal eplesaft. Det er ikke en helt ordinær bensinstasjon, nei.

Skal vi vedde?

Bra, da er ikke GPS'en helt idiot - av og til vil den ha meg av motorveier for å kjøre grusveier som går parallelt, og jeg kan ikke forstå at det skal være noe raskere.

Jeg fant overnatting i Kongsberg til 300 kroner natta, så da har jeg booket det med avbestillingsmulighet, i fall jeg finner ut at jeg skal gå lydighet dagen etter utstillingen der. Det koster minst 300 i bensin og bompenger, så da hadde jeg spart både penger og nattesøvn. Men jeg må jo først avgjøre om jeg skal starte i LP, og da må vi først gå treningsstevne til lørdag, og før det må vi trene litt til. Så da skal vi sikkert det i dag, men nå er det frokost og dusj, så må jeg skrive et par artikler for medlemsbladet og lese korrektur på noe annet.

Kan overnatte her også, men det hjelper vel ikke på bommene så mye :lol: 

.....syns jeg dagen har gått alt for fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkakropp. Jaja hesten og gakkene har fått mat. Prøve med litt dop og mer kaffe, så kanskje det er håp om å komme seg ut og snekre litt mer kaninbur. Snaaart ferdig med del en, så dritkjipt om det stopper opp nå. Nekter. Kroppen: OPPFØR deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg luftet hunder. Høljer ned her, så de brukte ca et halvt sekund på å gjøre det de skulle og så pile inn igjen. Bris har nå krølla seg sammen tett inntil meg, og jeg tror hun syns det er OK med en roligdag når været er som det er. :lol:  Skal bare slappe av litt, og så er det jobb en time eller to, før teorikveld på kurset mitt. Jeg er egentlig ikke noe glad i å holde teorikvelder, men i dag er det veldig greit, sånn mtp været. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Ikke minst elgkjøtt, honning, Målia geitost mm :lol: De har liksom det lille ekstra på Bolleland :D 

Det er en sånn bensinstasjon en kan komme heseblesende inn på 24. desember og dra ut igjen med veldig fine julegaver.

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Kan overnatte her også, men det hjelper vel ikke på bommene så mye :lol: 

Nah, jeg må jo fremdeles kjøre fem kvarter og gjennom noen bommer - fra meg er det to timer og noen flere bommer. Da er det verdt 300 kroner for å sove til lenger enn seks og kjøre litt mindre :P Jeg synes vanligvis det er råflott å ha overnatting for noe som er så nærme - men når overnattingen gjør at jeg sparer penger, da er det luuuurt. Kanskje. Med mindre jeg sitter på rommet og spiser junkfood, brus og godteri til 400 kroner hele kvelden, da er det duuuuumt.

1 time siden, Raksha skrev:

Møkkakropp. Jaja hesten og gakkene har fått mat. Prøve med litt dop og mer kaffe, så kanskje det er håp om å komme seg ut og snekre litt mer kaninbur. Snaaart ferdig med del en, så dritkjipt om det stopper opp nå. Nekter. Kroppen: OPPFØR deg!! 

Møkkakropp her også i dag, skal vi denge hverandres?

Umm, kanskje ikke. 

Heldigvis harmløst her, bare irriterende og vondt og teit. Også uventet - jeg går på p-piller for å utsette mensen, men likevel dukker den opp når det passer seg? Jeg klarte å forskyve den så jeg slapp unna i ferien, men jeg hadde tenkt til å skyve den unna litt til, jeg. Sånn en ti-tolv år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... Skal liksom et par timer til Stavanger i morgen også jeg. 
Men nå leser jeg at det er meldt enda sterkere storm og mer regn fra i morgen formiddag/ettermiddag og utover fredagen. 

Så da får vi håpe at båten går både til og fra.... Hadde jeg visst det på forhånd hadde jeg jo bare gjort alt der nede i dag og heller latt det bli seint i dag. Får krysse fingrene for at det ikke blir så voldsomt som de sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stine skrev:

Semulegrynsgrøt til middag :D

Det hørtes godt ut :D 
Tror jeg å skrive det opp på handlelista! Akkurat i dag får jeg nøye meg med wienerpølser med 30% grønnsaker. Funker helt greit det også :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mushi skrev:

Har funnet verdens fineste halsbånd som lages i Sverige. Med frakt kommer det akkurat over tollgrensa og selger ville ikke skrive lavere verdi på pakka. :icon_cry: Måter å løse dette på? Synes 600 kr for halsbåndet er litt i overkant! 

Kjenner du ingen svensker da? Da kan du få det sendt dit, så kan de pakke det om, som gave, og sende til deg.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, SFX skrev:

Møkkakropp her også i dag, skal vi denge hverandres?

Umm, kanskje ikke. 

Heldigvis harmløst her, bare irriterende og vondt og teit. Også uventet - jeg går på p-piller for å utsette mensen, men likevel dukker den opp når det passer seg? Jeg klarte å forskyve den så jeg slapp unna i ferien, men jeg hadde tenkt til å skyve den unna litt til, jeg. Sånn en ti-tolv år. 

Ja! 

Eeeeller... Men et delelager som man kan bytte ut ubrukelige kroppsdeler ved, og få dem tilbake når de funker som de skal, det hadde gjort seg :aww: 

Harmløst eller ei, kropper skal liksom funke. 

 

Men fått ferdig to av tre burdører, det får vi si er bra nok for i dag. Da kan overetasjen få beboere i kveld. :D (eller i morgen) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

Ja! 

Eeeeller... Men et delelager som man kan bytte ut ubrukelige kroppsdeler ved, og få dem tilbake når de funker som de skal, det hadde gjort seg :aww: 

Harmløst eller ei, kropper skal liksom funke. 

 

Men fått ferdig to av tre burdører, det får vi si er bra nok for i dag. Da kan overetasjen få beboere i kveld. :D (eller i morgen) 

Her har jeg klippet klør på framlabbene til Glam og børstet gjennom nisseskjegget hans som var fullt av tover. Og klippet negler på fire av mine fingre. 

Men jeg har også hatt en lang telefonsamtale klubbrelatert, og gjort litt klubbarbeid. Og nå skal jeg sparke rassen ut av sofaen, så jeg kan dukke opp som instruktør på utstillingstrening om tre kvarter. Jeg må bare tisse, pusse tenner og finne en BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Raksha skrev:

Møkkakropp. Jaja hesten og gakkene har fått mat. Prøve med litt dop og mer kaffe, så kanskje det er håp om å komme seg ut og snekre litt mer kaninbur. Snaaart ferdig med del en, så dritkjipt om det stopper opp nå. Nekter. Kroppen: OPPFØR deg!! 

Du! Jeg kom til å tenke på deg og den migrenen her en dag. Det dukket nemlig opp et innlegg på facebooken min om ei som hadde slitt voldsomt med nettopp migrene, som hadde fått en rimelig god bedring av noe så enkelt som en piercing i øret! 
Er jo kanskje noe å vurdere så plaget som du er? 
Håper linken virker! Ellers så finner du det delt på "Empire Tattoo og Piercing bystasjonen" facebooksiden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...