Gå til innhold
Hundesonen.no

Krutsi rydder :p


Zitka
 Share

Recommended Posts

Jeg kjøper egentlig ikke mye hundeutstyr, men det er ikke ofte jeg blir fornøyd med det jeg kjøper heller, så derfor selger jeg unna det jeg ikke har gitt bort tidligere :P 

Det kan hentes i Trondheim (Buvika), eller sendes mot kjøper betaler porto.. Avslag hvis man kjøper flere ting.. 

 

Hurrta strikkedress (solgt) 

str 55M. Svært lite brukt, men strammeren på strikken rundt halsen er prøvesmakt av en whippet. Kr 300,- 

 

Hurrta fleecedress (reservert)

Str 551. Kanskje enda mindre brukt enn den over. Selges kr 300,- 

 

Lærsele

Litt usikker på merke. Er noen år gammel, men veldig lite brukt. Gode justeringsmuligheter, men er brukt på rottweiler. Kr 500,-

image.jpeg

 

Lærbånd

Solid Lærbånd. Aldri vært brukt. kr 100,- 

image.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Argyr skrev:

Tror fleecedressen kan passe Dita, så den vil jeg gjerne ha! Lærbåndet, er det sånn kort bybånd?

Den er grei! Send meg bare en pm med adresse og slikt, så fikser jeg det med posten i morgen ;) 

lærbåndet er 80cm :) jeg tror faktisk jeg skal ha et kortere ett også som er ubrukt hvis det er av interesse :P eller kanskje det er hakket lengre...? Hmm.. Jeg har ikke kommet til det lageret enda shø.. Har bare rydda gjesterommet :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Den er grei! Send meg bare en pm med adresse og slikt, så fikser jeg det med posten i morgen ;) 

lærbåndet er 80cm :) jeg tror faktisk jeg skal ha et kortere ett også som er ubrukt hvis det er av interesse :P eller kanskje det er hakket lengre...? Hmm.. Jeg har ikke kommet til det lageret enda shø.. Har bare rydda gjesterommet :lol: 

Kanskje jeg bare skal reservere den dressen og vente og se hva annet du finner? :lol: Dita trenger ikke klær på en god stund enda. Kort bånd kan være kjekt å ha, men er også interessert i ganske langt lærbånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Argyr skrev:

Kanskje jeg bare skal reservere den dressen og vente og se hva annet du finner? :lol: Dita trenger ikke klær på en god stund enda. Kort bånd kan være kjekt å ha, men er også interessert i ganske langt lærbånd. 

Den er grei! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer fant jeg som jeg heller ikke bruker eller som garantert ikke kommer til å passe :P 

Back on track (SOLGT!)

Det vanlige dekkenet. Str 55. Lite brukt. kr 450,- 

 

 

Drikkeflaske til hund (SOLGT!)

Gratis 

 

 

Halsbånd

overraskende solid halsbånd. 55cm på det innerste. Knapt blitt brukt da. kr 100,- 

 

image.jpeg

 

Det er også lov å komme med bud hvis man synes tingene er overpriset (regner med at alle holder kjeft hvis det er underprisa :lol: )..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, simira skrev:

Er interessert i lærselen, er det håp om at den passer en ridgeback på 40 kg?

Men kan du prodde meg etter neste lørdag, da er jeg tilbake fra ferie...?

Den er ganske justerbar, og tispene mine har ligget rundt 40 kg, så det tror jeg absolutt skal gå greit.. Vi kan prøve å huske det sammen ;) jeg drar bort på ferie i morgen og kommer igjen mandagen, men skal gå ordnet pakkene så fort jeg har mulighet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjettingstrup

2 stk. 60cm. kr50,- PR stk. 

image.jpeg

Lærbånd

blått. Ubrukt. Veldig holdbart da samme type holdt en rottis på 40kg da en katt og en ekornunge løp forbi en halvmeter unna. Fikk dog en ganske bra strekk i ryggen da :P kr 200,- 

image.jpeg

Gummiline

lilla. Ca 2,5m. Supergrip. Kr 200,- 

image.jpeg

 

Edit: anser meg som ferdig med å rydde litt for denne gang. Drar i morgen på ferie, men ting blir sendt så fort som mulig jeg har mulighet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
På 28.8.2016 at 11:44 AM, Krutsi skrev:

 

Lærsele

Litt usikker på merke. Er noen år gammel, men veldig lite brukt. Gode justeringsmuligheter, men er brukt på rottweiler. Kr 500,-

image.jpeg

 

Lærbånd

Solid Lærbånd. Aldri vært brukt. kr 100,- 

image.jpeg

 

 

På 28.8.2016 at 5:23 PM, Krutsi skrev:

 

Halsbånd

overraskende solid halsbånd. 55cm på det innerste. Knapt blitt brukt da. kr 100,- 

 

image.jpeg

 

 

På 29.8.2016 at 10:40 PM, Krutsi skrev:

Kjettingstrup

2 stk. 60cm. kr50,- PR stk. 

image.jpeg

Lærbånd

blått. Ubrukt. Veldig holdbart da samme type holdt en rottis på 40kg da en katt og en ekornunge løp forbi en halvmeter unna. Fikk dog en ganske bra strekk i ryggen da :P kr 200,- 

image.jpeg

 

I tillegg til dette har jeg :

Komtesele kr500,- ca 49-55cm rundt halsen. 

IMG_1496.JPG

 

hurrta vinterdekken str 75. Veldig lite brukt. kr500,-

IMG_1497.JPG

 

gappay hetssele tispe. kr 500,-

IMG_1498.JPG

 

Biteskinn. kr100,- pr stk.

IMG_1499.JPG

 

Nylon helstrup ca 55cm. kr 20,-

4759880D-47EE-4F0C-BBA2-09F96676AA0C.jpg

 

apportbukk fra euro dog, ubrukt. Merkene kommer fra av å ligget i bag. kr 100,-

27CBACD0-6779-4097-99AE-E5E165E5C958.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...