Gå til innhold
Hundesonen.no

Thai ridgeback parring tispe Lørenskog.


Sverre49
 Share

Recommended Posts

Hei, vi har en Thai ridgebackdog tispe som er ca.2 år. hun er super snill men meget bestemt, hun liker å leke, gå lange turer og være på vakt! Rasen er kjent for å være på vakt og være litt aggresive men hun er en unntak. Men vi ser etter en parrings hund til bikkja helst en annen Thai ridgeback hund. Ser fram til å få noen svar.

DSC_0008.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretteren din kan kanskje hjelpe deg med å finne en god match til hunden? Det er som @Sprettballen sier ikke så mange thaier i Norge enda, så det kan vel være du bør dra ut av landet for å finne noen gode hanhunder. Det er vel flere i Sverige, der er det kanskje mange nok til at det finnes en raseklubb også?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tispen din er registrert ville jeg kontaktet oppdretter for hjelp. Om hun ikke er det ville jeg lagt fra meg tanken med en gang. Dette er spesielle hunder og selv om din har et vennlig gemytt vet du lite om hva som ligger bak. 
Og å blande en slik rase med andre vil være som lotto. Du aner ikke hva du får. Dette er heller ikke hunder som kan selges til hvem som helst. 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...