Gå til innhold
Hundesonen.no

Student 2016-2017


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg lektor...  

Da har jeg forsvart bacheloroppgaven. Gikk inn med en (sterk) B, kom ut med en A  Og nå er det sommerferie! 

Fikk A på ped. muntlig! 

Eksamen i dag. Hadde planlagt god tid, kjørte en time før slik at jeg skulle få 40 min å se igjennom det viktigste på. Kjører. Veiarbeid. Omkjøring. Fremme 1 min over eksamensstart, men fikk heldigvis komme inn. Var superstresset og fikk ikke til noe i starten. Merket stresset fra kjøringen satt sykt i kroppen hele tiden, shaky og ubehag som satt i hele eksamenen. Gikk ikke så bra som det hadde kunnet gått. Menmen, fikk i alle fall ta eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Absolute Entertainer said:

Eksamen idag. Starter med oppkast, ender med oppkast. Og rimelig sikker på at jeg bommet på en oppgaven. Så strålende fornøyd om jeg får E for å si det sånn.. Hater den følelsen :( 

Du veit at det er lov å være sjuk på eksamen og enten søke om å få forsøket annulert eller få utsatt eksamen...? :console: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg levert bacheloroppgaven! :D

Rar følelse. Gå fra det å ha mye å gjøre, til å plutselig ikke ha noe å gjøre. Kun lage powerpoint, manus til fremføring og plakat som skal vises frem siste dag på skolen som gjenstår å gjøres, så er jeg ferdig utdannet :shocked:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med eksamen idag, inkludert meg selv. Endelig levert etter 6 timers intens skriving. Endte på 2700 ord. Følte jeg hadde bedre tid enn forrige gang. Fikk svart på alt, kun en deloppgave jeg følte ble litt tynt svar. Da er det bare å smøre seg med 3 ukers tålmodighet på karakteren :P 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaa ble det utsettelse. Befriende og demotiverende. Mest det siste. Vurderer å skrote alt av teori og analyse, for så å starte på scratch med oppdatert problemstilling med samme empiriske materiale. Spørs hvor mye jeg får gjort på to måneder tho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer til innlevering. "Da da da" (med sånn dramatisk stemme). Skrivesperre og fortsatt noen tusen ord igjen. Stress much, jepp. Innser nå at jeg burde ha utsatt dette semesteret igjen grunnet sykdom. Men håper det blir greit det jeg leverer inn. Kjenner hele studiet har bragt med seg så mye vondt (er ikke selve studiet, men alt stresset utenom med sykdom, babyprosjektet og stadige hendelser midt i eksamensperioden). Eneste jeg klarer å fokusere på nå er at veterinæren sa at hunden kanskje har kreft og uansett må opereres/undersøkes i narkose. Det hjalp jo på skrivingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med ped.oppgava, endelig! Den ble ikke overvettes bra men den er i hvert fall ferdig og akkurat nå tar jeg til takke med det gitt :P Så blir det FoU-rapporter det neste døgnet eller så. Goddammit, jeg gleder meg til ferie! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått dato for muntlig: Sankthansaften.

Så leste jeg gjennom hele sensorveiledningen, og nederst står følgende:

"Dersom sensorene ved gjennomlesning og foreløpig vurdering av en oppgav er i tvil om den kan vurderes til bestått resultat, må Program for lærerutdanning kontaktes i god tid før dato for muntlig slik at det kan avklares om det skal arrangeres muntlig for kandidaten eller ikke."

Da vil jeg tro jeg ikke stryker i alle fall :P 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensurfrist på eksamen idag, men enda ingen karakter. Nå er klokken etter 16, så jeg har mine tvil om at vi får den idag likevel. Samme greia sist, da måtte vi vente en dag (eller var det to?) etter sensurfristen før vi fikk karakteren. Syns det er så dårlig, spesielt når vi ikke får noe beskjed om at vi får den senere. 

Jaja, får håpe vi får den iløpet av kvelden, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med bachelorfremføring og det gikk ganske greit :ahappy: Vi får som sagt bare godkjent/ikke godkjent, så det er ikke så veldig spennende hva utfallet blir. Nå gjenstår kun en presentasjon hos bedriften vi har skrevet oppgave for, deretter skal vi ha stand på skolen med en plakat som inneholder info om oppgaven, så er jeg ferdig :D

Fikk karakter på semesteroppgaven min i teknologiledelse. Det ble en B! Dermed blir den sammenlagte karakteren min i det faget B, ettersom jeg også fikk B på eksamen :ahappy: Fornøyd med det!

Så da gjenstår bare mattekarakteren.. Den har jeg ikke fått tilbake enda. Den vil da være svaret på om jeg skal ta master til høsten eller ikke.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...