Gå til innhold
Hundesonen.no

Ninja, Noor & Miyagi - collie langhår


Anooni
 Share

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tenkte de like gjerne kunne få seg egen tråd her på sonen disse to også  Privat's Oprah Knows "Ninja" f. 09.05.14 HD: A AD: 0 Karaktertest m/skudd: Bestått Ninja er ei sobel/hvit tispe

Hils på vår lille blå, Neytiri (Perfect Image Keep Ur Head Up High) Hun kom til oss på tirsdag, og så langt er vi svært fornøyde og riktig imponert over hvor fornuftig, selvsikker og trygg hun er

Vinteren kan være vakker ☆ 

Posted Images

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Ninja har startet påskeferien noen dager tidligere enn meg og Noor, og ble med gjengen på hytta allerede i dag :) Vi reiser etter på mandag. Må si det er littegranne trist med en hund, selv om den ene er godt selskap, da :wub:

Snapchat-7843948579327191011.jpg

20170407_180537.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Må bare skryte litt av Ninjaen, som endelig klarte det jeg har sett på som helt håpløst :wub: Hun har jo sin hvite flekk på kroppen, som har gjort det litt vanskelig i utstillingsringen. Nå ble ikke hun kjøpt som noen utstillingshund, men hun har vært dratt med på lasset når Noor er blitt vist, både som valp og voksen. Og tross flekken, så har hun ikke gjort det dårlig; hun har flere reserve cert, men hun har ikke nådd helt frem pga den flekken. Så jeg hadde meg som mål å få ett reserve cert til (hun har ett lite og ett stort fra før), så kunne jeg kalle henne reserve champion :rolleyes:

Og Ninja skulle da altså vise seg å endelig rykke forbi alle de påmeldte tispene,  tross både flekken og pelsen liggende hjemme - og stod plutselig fremst med certet og endte som BIM, dette certet betydde mer enn jeg kan beskrive :wub:

20170607_181546.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Toril skrev:

Gratulerer så mye!!!!!! Skulle bare mangle at de ikke kan se forbi en liten feiltegning når resten er så bra!!:wub:

Tuusen takk! :wub:

1 minutt siden, MegaMarie skrev:

For noen vakre collier du har! :wub:

Tusen takk! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Prøvde oss på å hente enda ett lite cert på Ninja, og skal si denne utstillingsgreia er bra bingo :lol: Hun fikk jamen gult, igjen pga flekken, men gult har hun da ikke fått før. Jaja, vi liker farger :D

Ellers går dagene i mye tur, lek og litt trening, helt normal hverdag tross for ferietid for vår del :)

20045577_10159245858110556_582736214494032859_o.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Hils på vår lille blå, Neytiri:wub: (Perfect Image Keep Ur Head Up High)

Hun kom til oss på tirsdag, og så langt er vi svært fornøyde og riktig imponert over hvor fornuftig, selvsikker og trygg hun er :heart:

Elendige mobil bilder, håper været stabiliserer seg så jeg får lufta speilrefleksen litt :)

Snapchat-1734448532.jpg

Snapchat-1610343644.jpg

20180123_123359.jpg

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...