Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn forslag på vakker hun katt?


Bordercollie
 Share

Recommended Posts

Hei! jeg skal hente en vakker grå stripete pusefrøken fra redd dyra om 2uker, hennes nåværende navn er Iselin, men jeg vill ha noe litt mer fengende og ikke menneske navn. 
Problemet er att jeg ikke klarer å finne på noe litt uorginalt og kort navn.. frem til nå har jeg tenkt på ''Missi'', ''sassy'' og ''lady'', men det var ikke samboeren helt enig i.. 
Er det noen snille mennesker her som har noen fine jente pus navn? 
kan nevnes att hunden heter Whiskey, så kanskje noe som passer til det?..:icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet med alkohol i?

Martini, Cognac, Gin osv?

Ellers reagerer ofte katter godt på navn med "s" lyd i, sånn sett er jo ikke Iselin noe dårlig navn. Nå liker ikke jeg menneskenavn på dyr riktignok, men ser man bort fra det så er det jo egentlig et ganske bra kattenavn lydmessig.  Issey kan jo da være en mulighet kanskje? som @Wilhelmina nevner.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er såpass ung att jeg ikke trur det er noe problem å bytte navnet hennes :) så om det er noe i likhet med Iselin er ikke så nøye :) 
ja, tenkte noe ''alkohol''navn, har det perfekte navnet til neste hunden ''bourbon'' som da er en form for Whiskey, men kan ikke kalle katten for det :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset heter de Taiga(Blir ofte Taigz), Tokyo og Luna. :D Har tidligere hatt Rikke og Jossi. (Ricky Lake og Jossefine) Vi har også hatt Sasha, Yuki, Freya, Loki, Pippin og Nusse i slekta. 
(Taiga betyr tiger på japansk og er også en type vodka mener jeg)

Ellers, alkohol relaterte navn: https://www.thewhiskyexchange.com/brands/spirits
Tequila. (Aquila)
Daquiri
Bailey(s)
Sherri/Shari
Sky (Skyy Vodka)
Danielle/Dani/Jackie (Jack Daniels)
Bacardi
(Captain) Morgan
Kahlua
Diva (Vodka)
Bisquit/Cookie.
Aria
Havana
Maui
Amendoa
Izarra
Jade
Midori
Opal
Rubis
Sheri(dans)
Sierra
Tia Maria
Cora
Prima/Vera
Ramazotti
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...