Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp og fôr


MichelleT93
 Share

Recommended Posts

Hei! Henter en 8 ukers gammel valp på mandag, og lurer litt på dette med fôring. Han får Labb Vekst Stor, og jeg tenker å fortsette med dette. Hva burde jeg gi i tillegg? Han kommer til å få rikelig med godbiter i treningen og sånt, men tenker mer på vitaminer o.l? Noen tips til en fersk hundeeier? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt sammensatt for skal ikke behøves å suppleres med vitaminer. Det er mer hensiktsmessig å se om foret er bra, om han har fin pels, lite røyting, fin avføring som det ikke er for mye av, gode klør. Har den alt det så trenger man ingen tillegg. Derimot hvis den ikke har det så ville jeg heller byttet for enn å gi tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Line skrev:

Et godt sammensatt for skal ikke behøves å suppleres med vitaminer. Det er mer hensiktsmessig å se om foret er bra, om han har fin pels, lite røyting, fin avføring som det ikke er for mye av, gode klør. Har den alt det så trenger man ingen tillegg. Derimot hvis den ikke har det så ville jeg heller byttet for enn å gi tillegg.

Takk for svar! Da skal jeg heller se det litt an :-) Burde jeg gi litt våtfôr også, og ikke bare tørrfôr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...