Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med Canagan?


Pixie
 Share

Recommended Posts

Noen som har prøvd dette foret?

Ser ikke så verst ut innholdsmessig! Canagan Country Game: Fersk and (16%), tørket and (12,5%), søtpotet, tørket sild (8,5%), fersk rådyr (7,5%), erter, potet, kalkunfett (5%), tørket hare (4%), tørket rådyr (4%), tørket egg (3,75%), alfalfa, erteprotein, laksolje (2,25%), kyllingkraft (1,5%), potetprotein, mineraler, vitaminer, eple, gulrot, spinat, tang, fruktooligosakkarider, loppefrø, kamille, peppermynte, ringblomst, tranebær, anisfrø og bukkhornkløver. 

http://alphadog.no/hundemat/canagan-1?product_id=2346

Er fortsatt på jakt etter noe Uno spiser uten at det må gjemmes under vom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våtfor med frittgående kylling: 

Freshly Prepared Chicken (min. 66%), Sweet Potato (min. 4%), Carrot, Peas, Minerals, Salmon Oil, Alfalfa, Seaweed, Glucosamine, Chondroitin, Yucca Extract (22.2 mg/kg), Cranberry Extract (22.2 mg/kg), Prebiotic Mannan- Oligosaccharides (11.1 mg/kg), Apple, Spinach, Garlic, Peppermint, Parsley, Cumin.

 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samson prøvde det ut tidligare i sommar. Overgangen blei brå fordi vi gikk tomme for Acana på ferie, og Canagan var det innholdsmessig beste å oppdrive. Samson ELSKA det, og i motsettning til anna tørrfòr måtte han bruke litt tid på å få det i seg, fordi fòrkulene var så små.

Leste på div forum at enkelte hundar blei litt blasse i pelsen; men det kan kanskje rettast med eit egg i ny og ne?

Verdt eit forsøk, spør du meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...