Gå til innhold
Hundesonen.no

Seler (hurtta og Non stop) og dekken (blant annet BOT) selges


Recommended Posts

Selger litt utstyr jeg ikke har bruk for. Det meste er lite brukt. 

Kjøper betaler frakt, eller det kan hentes i Os i Hordaland, evt vi kan avtale å møtes i Bergens området. 

Tar gjerne i mot bud!

To hurtta seler selges. 

Den minste er str 70. brukt på whippet unghund som var ca. 30 cm rundt halsen.

Den største er str. 80 Brukt på border collie som var 60 cm rundt halsen. Denne er lite brukt.

Selges for 170kr per stykk.

 

13876480_10157225456005597_2813841450550

Dekken fra Høøks, aldri brukt

Str 50 cm.

Det er lett foret og ser ut til å tåler regn, står inni at det er waterproof, wind proof og breathabl. Tror ikke jeg ville stolt på at det er vanntett Bergen standar :lol: Men er greit høst/vinter dekken er det.

100kr

13886999_10157225456040597_9824064944219

Dogman Professional Water-proof. Brukt 2 ganger

str. 65 cm

100kr

13920850_10157225456060597_7541646824045

Back on track netting dekken, brukt 2 ganger.

Husker ikke str, men har målt og i følge målebåndet er det 55 cm fra innstrammingen ved nakken til der glidelåsen begynner og 65 cm til der glidelåsen slutter. Det ble kjøpt til en stor border collie. Tipper det er det som er str 63 (når jeg ser på høøks og horze sine hjemmesider)

Ser det koster 760kr nytt.

Jeg selger for 400kr

13645131_10157225455935597_3646895450084

(vet ikke hvorfor bilde kom opp ned :P )

Non Stop Freemotion

Str. 8 (grønn)

Lite brukt på border collie med stort hode og hals (60 cm).

Selges for 250 kr

13902837_10157225456020597_6824643024953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Malinka skrev:

Tror du BOT dekkenet ville passet Lady? Jeg skal måle litt når jeg kommer hjem, men er i utgpkt interessert i det. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror det blir for stort, Casper drukner i det og det er også alt for stort til mamma sin hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett, jeg måler 48-49 cm fra nakke til hale. Litt vanskelig å måle når hun vil snu seg for å se samtidig som baken får i gulvet. Men tydelig mindre i hvert fall.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malinka skrev:

Du har nok rett, jeg måler 48-49 cm fra nakke til hale. Litt vanskelig å måle når hun vil snu seg for å se samtidig som baken får i gulvet. Men tydelig mindre i hvert fall.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dekkenet passer type labrador størrelse, så Lady er nok litt for liten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Debbie skrev:

Jeg skal måle litt, men tror det blir for stort. 

Lengde i ryggen:

57 fra nakke til halerot

63 rundt midjen

og 39 rundt hals

 

Hvis det er Prima sine må så blir hun kanskje litt for liten.

50 minutter siden, Tuvane skrev:

Bare for å si det, størrelse 63 får jeg akkurat på min schäfer som er nærmere 80 i ryggen. :P Det passer jo ikke helt med halen og sånt, men det passer fint til vårt bruk.

Koda måtte opp i den størrelsen pga hodet :P  Men er gode stramme muligheter rundt halsen på dekkenet da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2016 at 4:15 PM, Malinka skrev:

Tror du BOT dekkenet ville passet Lady? Jeg skal måle litt når jeg kommer hjem, men er i utgpkt interessert i det. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tipper hun er omtrent samme str som kelpisene. Harly bruker 49 i nettingdekkenet og Lykke 46. Begge ligger normalt sett på 50 i de fleste andre dekken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

BoT dekkenet hadde sikkert passet til Nemi, hun er rundt 60 i ryggen. Muligens en tanke for stort for henne...i og med at BoT er litt store i størrelsen. Menneh...litt trang økonomi for tiden og jeg vet ikke helt om vi eeeeeegentlig trenger det. Selv om det nok hadde vært praktisk å hatt på før trening og konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sprettballen skrev:

BoT dekkenet hadde sikkert passet til Nemi, hun er rundt 60 i ryggen. Muligens en tanke for stort for henne...i og med at BoT er litt store i størrelsen. Menneh...litt trang økonomi for tiden og jeg vet ikke helt om vi eeeeeegentlig trenger det. Selv om det nok hadde vært praktisk å hatt på før trening og konkurranse.

Ser ut til at det muligens er solgt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har fremdeles alt til salgs. Det ligger bare å støver ned på loftet, og jeg kommer ikke til å få bruk for noe av det.

Så nye priser (kjøper betaler frakt evt. henter)!

Back on track til 250 kr

Hurtta seler til 70 kr stykke.

Nonstop sele 100kr

Dekken fra Høøks og dogman 50 kr stykke.

Har også en kremhvit genser, som passer til hund på ca. 50 + cm i ryggen. Kjøpt på høøks, og lite brukt. Tenker 50kr for den å.

 

Ser de fleste bildene har forsvunnet, men legger ut nye hvis noen vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...