Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny stasjonær pc.


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Tror jeg må tenke litt på å kjøpe ny stasjonær pc. 

Bruker den til spill, hovedsakelig (egentlig kun)  Diablo 3.  Brukes egentlig ikke til Facebook en gang, har både nettbrett og laptop til sånt.  :P    Må kunne kjøre spillet uten problemer, da hele moroa blir borte når PCen ikke henger med..  Jeg har to skjermer.  

Jeg har egentlig ikke råd til å kjøpe ny data nå, så helst ikke superdyr. Holder at den fungerer et par år lilsom, så arver jeg pcen til Rørlegger'n som koster en mndlønning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambis skriver: Har du noe på den gamle maskinen som kan brukes? Kabinett, f.eks?

Her er forslag uten kabinett, ekstra vifter og harddisk som forslag: https://www.komplett.no/wishlists/1a2ae30b-0131-48de-8d32-29079eae0338

Det er vanskelig å gjette på prisnivået ditt.

Vil på generelt nivå anbefale AMD-chipsett for "billig-pcer" da disse generelt gir mer "bang for the buck".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bli dyrt! :) Min har sambo bygd og han brukte ca 4000 på den. Hadde grafikkkort, kabinett og skjerm fra før.  Den er 3år nå og kjører helt fint enda, spiller WoW, Minecraft, Heartstone, Age Of Empire, Heros of the storm, Guild Wars 2 +++ uten problemer. 
Få noen som har peiling til å lage en "handleliste" til deg utifra hva du eventuelt har som er brukende. På f.eks komplett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabinett kan fint brukes, men ikke noe av det elektroniske (Rørlegger'n bygde den for flere år siden, synger på siste verset nå. 

4000 går fint, men ikke så mye mer helst. 

Så det er lurest å bygge da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ozzy skrev:

Kabinett kan fint brukes, men ikke noe av det elektroniske (Rørlegger'n bygde den for flere år siden, synger på siste verset nå. 

4000 går fint, men ikke så mye mer helst. 

Så det er lurest å bygge da? 

Sjekk ut linken om du ikke har gjort det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mirai skrev:

Få med samboern til å "spleise" med deg som en tidlig jul/bursagsgave sånn at dere kan fortsette å spille sammen?

Han har nok annet å bruke penger på om dagen dessverre, hvis ikke hadde vi nok løst det sånn.   Blir nok at vi (han) bare bygger en som holder noen år, så får jeg kjøpe en bedre en når jeg har råd :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...