Gå til innhold
Hundesonen.no

Forsikring


marim
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

Har Agria veterinærforsikring, rehabilitering og medisin, betaler ca 3200,- i året mener jeg å huske. Har vært veldig fornøyd med Agria. Har brukt forsikringen i forbindelse med at hunden min ble angrepet av en annen hund og Agria har vært veldig greie å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Malikaz
14 timer siden, Kristiin skrev:

Jeg byttet akkurat til dnb, nå betaler jeg 4000,- for 2 hunder. Til agria betalte jeg 6500,- i året. 

Dnb vant testen på tvhjelper deg, så gjenstår å se om de funker bra. De har også mye lavere egenandel enn agria. 

Dnb sin forsikring virker veldig bra, men allikevel ser jeg at flertallet har agria... Nemi skal visst også være en ok forsikring, men den har jeg ingen erfaring med. 

Stemmer det at dnb sin forsikring kun gjelder frem til hunden er 10 år? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hælja skrev:

Dnb sin forsikring virker veldig bra, men allikevel ser jeg at flertallet har agria... Nemi skal visst også være en ok forsikring, men den har jeg ingen erfaring med. 

Stemmer det at dnb sin forsikring kun gjelder frem til hunden er 10 år? :-) 

Ja, den går ut hovedforfall etter at hunden har fylt 10 år. Jeg skiftet nå i oktober, og hunden min er født november. Så hun blir 10 år og 11 mnd før forsikringen utgår. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dnb, ikke noe tull. De har direkteoppgjør men når veterinær ikke godtok det fra dem sørget de for at jeg fikk igjen pengene etter ei uke.  De er alltid tilgjengelige og var null problem med saken. 

At den ikke gjelder lenger enn 10 år er egentlig ikke noe krise på den rasen vi har nå. Men har man raser som fort blir 12-14år så er nok andre mer ideelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også interessert i dette. Rocky var forsikret i If i hvert fall i et par år, muligens var han i Tryg før det. Litt usikker på hvem som hadde forsikringen de første årene og hvilket selskap som ble brukt, men pappa har i hvert fall kun Tryg nå.

Har begynt å tenke litt på hvor nestemann skal forsikres henne, selv har jeg forsikringer i Nordea og Tryg, og mannen har i DnB.

Føler gjensidige og agria er de vanligste? Og det er litt sånn 50/50 på begge to hvordan folk har erfart dem.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...