Gå til innhold
Hundesonen.no

Temperaturfall?


Tuppeline66
 Share

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei, en liten oppdatering fra oss! Valpen har nå fått navnet Lexi. Lexi doblet fødselsvekten sin innen dag 9. I dag har Lexi fått sin første kloklipp og åpnet øynene, dag 12 i dag forholdet mellom

Takk til alle sammen både for all hjelpen og alle gratulasjonene hun godtar valpen litt bedre nå, men ikke helt "der" enda. Litt redd... var våken hver time i natt for å passe på at den fikk seg mat o

Endelig er vi trygt hjemme igjen alle mann alle trengte heldigvis ikke keisersnitt, problemet var som jeg trodde at tispa var alt for sliten og gadd ikke presse noe mer... så vet. Klarte å dra den ut,

Posted Images

23 minutter siden, Pringlen skrev:

Lykke til :)

Tusen takk! Akkurat snakket med dyrlegen på tlf for valpen er ikke kommet enda. De sa jeg skulle gi det litt mer tid fordi at veene har ikke vært konstante. Hun nekter å bli med ut, ynker bare og gjemmer nesa si om jeg spør om vi skal ut å tisse. Nå styrer hun i kassen for å gjemme maten sin samtidig som at hun presser litt inn i mellom slagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tuppeline66 skrev:

Tusen takk! Akkurat snakket med dyrlegen på tlf for valpen er ikke kommet enda. De sa jeg skulle gi det litt mer tid fordi at veene har ikke vært konstante. Hun nekter å bli med ut, ynker bare og gjemmer nesa si om jeg spør om vi skal ut å tisse. Nå styrer hun i kassen for å gjemme maten sin samtidig som at hun presser litt inn i mellom slagene. 

Kan ta litt tid fra veene starter til første (og eneste her, da :P ) valp kommer. Bare la henne være helt i fred, men følg med, så går det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tuvane skrev:

Lykke til! Dersom valpen ikke er ute i løpet av relativt kort tid (noen timer) bør du ta kontakt med veterinær!

Takk! Ja jeg snakket med vet for 40 min siden og de sa at jeg kunne gi henne noen timer, for veene er såpass uregelmessige... hun får til å sove litt inn i mellom:) fikk også beskjed om (for tispas egen sikkerhet fordi at hun er av liten rase og har kun 1 valp...) å ta én finger inn og kjenne om valpen kommer nermere utgangen under veene noe den gjorde. Det var et godt tegn sa hun for da er det mindre sannsynlighet for at den er for stor!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...