Gå til innhold
Hundesonen.no

Tibetansk mastiff


Alucky
 Share

Recommended Posts

4 timer siden, Lmari skrev:

Tibetansk Mastiff er en utrolig vakker rase :wub:

Vil gjerne lære MYE mer om rasen, har du lyst å skrive litt om hvordan den er å leve med osv? 

Er jo så klart helt enig med deg i det at det er en utrolig vakker rase :wub: Rasen er majestetisk, stolt, krevende, store koseklumper, sta, morsom, balansert og rolig, leken og utrolig kjælen mot sine, jeg skulle ønske jeg kunne spinne fra ullen deres - dette er noen stikkord. Kommer sterkere tilbake i løpet av helgen da det er en del å skrive :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, simira skrev:

Hvorfor kan du ikke spille fra ullen deres?

Ullen til Tibetansk mastiff er kjempeflott og varm ull. Men fordi jeg har hverken karde eller rokk til å gjøre det og dessverre ikke kan det, så blir den ikke brukt her i huset. Det er synd og neste sesong når de begynner å "kaste" ullen sin så skal jeg se om jeg kan finne noen som gjør dette. Det blir noen poser med ull når man har flere hunder. Jeg vet om flere som samler ullen og får laget fine ting ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Alucky skrev:

Ullen til Tibetansk mastiff er kjempeflott og varm ull. Men fordi jeg har hverken karde eller rokk til å gjøre det og dessverre ikke kan det, så blir den ikke brukt her i huset. Det er synd og neste sesong når de begynner å "kaste" ullen sin så skal jeg se om jeg kan finne noen som gjør dette. Det blir noen poser med ull når man har flere hunder. Jeg vet om flere som samler ullen og får laget fine ting ut av den.

Kan du ikke samle det opp og enten selge det til noen som spinner, eller betale dem for å lage til deg? Kan godt være søsteren min er interessert i å kjøpe et par poser masstiffull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, simira skrev:

Kan du ikke samle det opp og enten selge det til noen som spinner, eller betale dem for å lage til deg? Kan godt være søsteren min er interessert i å kjøpe et par poser masstiffull.

Jo, det er det jeg har tenkt til å gjøre. Jeg samler i poser og så blir det liggende en stund...men neste sesong da skal jeg undersøke litt mer rundt først. De begynner å "kaste" underullen sin fra våren av - en gang pr år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...