Gå til innhold
Hundesonen.no

Pokemon go!


Malamuten
 Share

Recommended Posts

  • Svar 659
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Har fanget min første pokémon" - kvinnelig familiemedlem, 60 år.

Posted Images

6 minutter siden, Kristiin skrev:

Kjøper dere ting i appen? Jeg har som regel bare en intertuber, men ser de fleste har det på alle ni.. 

Har ofte flere incubators gående ja. Meste jeg har hatt er 4 bare, men mannen har ofte 9 gående :) Han føler han får flere 10km egg av det faktisk. Jeg har fått ganske mange 10km uanvhengig hvor mange incubators jeg har gående da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kristiin skrev:

Ah, aldri prøvd gym (enda) :D:lol:


Jeg gikk forbi en gym som var tatt av det gule laget, så jeg tenkte jeg kunne trykke på noen knapper for å støtte laget mitt. Endte opp med å sloss mot en sånn 3rd level evolved pidgey, som knuste magmaren min :lol: Og etterpå trodde jeg magmaren min døde helt, men det var bare at den var flyttet nederst på lista siden den var tom for HP :P Skjønner ikke bæra av gyms, tror jeg skal holde meg unna :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristiin skrev:

Kjøper dere ting i appen? Jeg har som regel bare en intertuber, men ser de fleste har det på alle ni.. 

Jeg har brukt et par små hundrelapper på spillet, ja. Ellers så tar jeg gyms hver dag for å tjene penger i spillet. Har som regel 3 inkubatore gående (10km-hatcen var bare for morro) og nødløsning til når jeg blir fri for baller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden er glad i å gymme og får coins av det. Når vi skjønte at vi måtte collect coins :icon_redface:

Vi får fortsatt ikke 10 km egg og vi klekker egg hver dag. Kan det være en hangup på profilen hans? Alle andre får 10 km egg. 

Når du har klekket 106 egg og bare fått 3 - 4 10 km egg er noe galt,  sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vis fram deres beste pokemoner :D 

Jeg er level 23 og har ikke all verdens å skryte av med tanke på levelen, men fornøyd med de jeg har :ahappy:  Er så gjerrig med stardusten min, så nesten ingen blir powret up :P Har rundt 200 000 stardust nå.

Snorlaxen min har stått på en gym siden torsdag! Lurer på hvor lenge han skal stå der, det er langt ifra en øde plass.

Screenshot_2016-10-02-20-04-02.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er level 14 :P Farmer som **** for å bruke noen lucky-egg og komme meg opp i levels.... Har aldri power-upp'a en eneste pokemon heller, så alle er "original" fra egget eller fra fangst. Har nok til å upgrade både flegmon, piepi, ørten evoli og så videre... Så vi får se hvordan det blir når jeg har brukt mine 80 evee-candy, 200 drowzee candy og 200 rattata-candy :P  Fikk min første pantomine og vulpix i dag, den ene fanga jeg på butikken og den andre kom i et 5km egg. Jada, jeg henger etter som fan...

29504390633_3b2c7fe1d6_b.jpg

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wilhelmina skrev:

Akkurat blitt level 24, og finner denne for første gang :gaah:

*klipp bilde*

Tips er at Jigglypuff bare må gå 1km som buddy for å få candy :) Tror jeg har fire Wigglytuff, så kunne du fått en av meg :lol:

Har ikke så mye å skryte av til å være level 24, alle fornuftige Pokémon er fra egg eller utvikling etter å ha samlet candy gjennom egg, får lite i det fri pga området jeg spiller i. Litt mer variasjon lengre ned i rekka. Men helt OK, har litt av hvert til å bruke mot gyms, bare de med gode angrep får bli. Skulle bare ønske jeg fikk mer Lapras candy slik at jeg kunne fôra den opp :)

IMG_0565.PNG

* er de som har fornuftige angrep for sin type

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kristiin skrev:

Hva er IV? :lol: angrep? 

Hva er bra IV? Hvordan regne det ut? :lol:

 

Jeg har 420 magikarp candy.. Men føler ikke heelt for å sløse de bort på 138 CP. Kommer de i høyere CP...?

A evolvet en fra 141 til 1670 ca. Iv finner du ut på pokeassistent  ( nettside ) , eller du får et rimelig ok bilde av det ved å trykke på apraise og lese hva treneren din synes om den. 

Edit: IV er pokemonens individuelle egenskaper.  Den kan ha høy cp men være dårlig i kamp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wilhelmina skrev:

Pokedexen min påstår plutselig at jeg har sett både Raichu, Exeggutor, Gyarados. Snorlax og Dragonite, men det har jeg jo slettes ikke?

Hvis du har sett de i en gym, så er det visstnok slik at det vises i "seen" på pokedex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...