Gå til innhold
Hundesonen.no

Acana


Wildlife
 Share

Recommended Posts

Jeg bruker Adult Dog. Den er billigst. 799,- for 18 kilo hos Zooplus. Jeg har kjøpt andre sekker innimellom hvis jeg finner de som datovare og hunden min er ganske sart i magen. Har ikke blitt dårlig av raskt forbytte på dette merket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
1 minutt siden, Line skrev:

Grasslands. Veldig fornøyd med hvordan hundene responderer, og veldig lite avføring.

Bruker valpeforet til Yumi, men det er jeg ikke like fornøyd med.

Brukte valpeföret til ett helt kull + valp jeg beholdt. Ikke fornøyd og endte med å bytte. Valpene var generelt veldig tørste av föret og inntrykk av at det var smakløst.

Den voksene teller ikke, hun kan leve på sagmugg. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Grasslands etter å forsøkt et par varianter. Brukt det en god del mnd nå. Virket som hun ble veldig tørst av det i begynnelsen, men nå har det normalisert seg. Spiser med god appetitt, fin og fast avføring. Ikke merket noe spesiell påvirkning på pels og klør, så vurderer noe olje i tillegg. 

Nb! Pass på at du ikke kjøper katteforet... Irriterende like poser..:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en sekk med lam og eple, men den synes jeg luktet så merkelig.

Bruker nå den med kylling og potet, i tillegg til v&h active proteinrikt fullfôr/sprint. 50/50.

Så langt fornøyd, ingen rar lukt og bikkja virker fornøyd :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd både adult og sport and agility, sistnevnte var den både hund og jeg likte best. Unghunden Keo holdt dessverre ikke vekta selv på store mengder, så av hensyn til lommeboka og volum i magesekken vi gikk over til RC 4800 igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...