Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim (og spesialer)


Zitka
 Share

Recommended Posts

Hvordan har det gått i dag folkens? 

Jeg stilte ene whippeten i dag på spesialen og ble nr 2 i åpenklasse (av totalt 16 stk) med flat rød. Dommeren gav ikke direkte ut excellent til hvem som helst, så veldig fornøyd :D 

og så gjorde vi det bedre enn kullsøstra som oppdretteren holdt igjen selv, så det i seg selv er jo en liten seier :lol: 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :D 

Vi stilte på terrierutstilling idag, 44 påmeldte og nada håp siden Tuva mer eller mindre har blitt holdt i ro de 3 siste mnd'ene pga korsbåndoperasjon. Men jaggu ble hun ikke nr 1 i CH av 3, beste tispe og tilslutt BIR! :heart: Ikke plukket ut i gruppa, men da regnet det kattunger og vi var drittlei begge to (klokka var nærmere 17 når gruppa begynte!) Så vi var ikke en veldig pen ekvipasje :lol:

Det som var litt gøy var at i ringen ved siden av våres så dømte dommeren som har gitt Tuva 2XBIR på Int utstilling og BIG på NKK Kristiansand, han stoppet dømminga si og glodde på oss i beste tispe, jeg håpet nesten å bli BIM siden han dømte BIS BIM :lol:

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt bernerspesial i dag, 9 valper og drøyt 50 voksne påmeldt. Søteste Sanna fortsatte vinnerekka si og ble beste tispe og BIR :D Stilte også broren hennes Wilbert som ble beste hannhund og BIM! Andre broren Oskar ble nr 2 i klassen, bak Wilbert, av 4 stk :ahappy:

Nora er helt nedrøytet, sånn at man kan se inn til huden med det blotte øyet! :blink:Men hun fikk likevel fin kritikk med både excellent og ck, så veldig fornøyd med det, selv om det forståelig nok ikke ble noen plassering.

Jäger fikk ck og ble tredje beste hannhund av drøyt 20 hannhunder :)

Også stilte jeg en hannhund som tok certet, til eiernes store glede!

received_10154340661446350.jpeg

Sanna og brødrene

Snapchat-4179995349341992457.jpg

BIR valp med fin strikket bernerbamse!

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye til alle sammen!

Vi stilte på nkk-utstillingen der Willy debuterte i veteranklassen. En meget blid og hyggelig dommer ga Willy bim og beste veteran mens Yasmine ble bir m cacib ?. Ingen plassering i gruppa eller bis-veteran da. Heldigvis gikk vi klar av regnskurene!

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jäger ble 2 beste hannhund med res.cacib, som blir omgjort til cacib da nr 1 er int.champion, på NKK'en i dag :D Han har ikke bruk for det siden han har nok fra før, men det er stas å få likevel!

Jentene var ikke påmeldt i dag da Sanna er for ung og Nora uten pels.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malamuten skrev:

Fortjent eller streng dommer? 

Gratulerer alle sammen :) 

At hun ikke får CK er så som så.. Til en gjennomsnittlig dommer, så er hun nok en CK..

at nesten alle fikk excellent i dag derimot, er jeg kanskje ikke helt enig i.. Jeg ble ikke helt imponert i dag, uavhengig av hvordan det gikk med meg.. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13600140_1052070298181453_43139982743278

:D:D Er så stolt over jentene mine, og ikke minst Ganzie'n min:wub:

Gårdagens resultater legger vi i glemmeboka, men i dag, oioi:D

Stilte begge jentene på Colliespesial i Trondheim i dag, og lille Inyamusa slo til med excellent, ck, vinner av åpenklassen og til slutt 3.beste tispe med reserve cert! "Lovely bitch in perfect balance" var blant det dommeren kom bort til meg og sa etter dømmingen. Moro!

Ganzie var bare rå, og fikk excellent, ck, ble beste veterantispe og slo søren meg til som BIR Veteran foran en knallflott veteranhann! Hun ble også plassert som nr 5 i beste tispeklasse, foran mange flotte hunder. (dommeren plasserte alle ck-hundene)
Og som om ikke det var nok endte hun som BEST IN SHOW Veteran! Da var jeg litt fuktig i øyekroken.
Dommeren var helt imponert over hvor sprek og vital hun var, og tok meg i hånda og takket meg for at hun fikk lov å dømme en så sprek og flott "grand old lady".

Og tusen takk til Lene Lysheim som stilte opp og handlet Inya på suverent beste vis da jeg brått stod med to tisper som skulle inn i beste tispeklasse!

 

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
16 timer siden, Ganzie skrev:

13600140_1052070298181453_43139982743278

:D:D Er så stolt over jentene mine, og ikke minst Ganzie'n min:wub:

Gårdagens resultater legger vi i glemmeboka, men i dag, oioi:D

Stilte begge jentene på Colliespesial i Trondheim i dag, og lille Inyamusa slo til med excellent, ck, vinner av åpenklassen og til slutt 3.beste tispe med reserve cert! "Lovely bitch in perfect balance" var blant det dommeren kom bort til meg og sa etter dømmingen. Moro!

Ganzie var bare rå, og fikk excellent, ck, ble beste veterantispe og slo søren meg til som BIR Veteran foran en knallflott veteranhann! Hun ble også plassert som nr 5 i beste tispeklasse, foran mange flotte hunder. (dommeren plasserte alle ck-hundene)
Og som om ikke det var nok endte hun som BEST IN SHOW Veteran! Da var jeg litt fuktig i øyekroken.
Dommeren var helt imponert over hvor sprek og vital hun var, og tok meg i hånda og takket meg for at hun fikk lov å dømme en så sprek og flott "grand old lady".

Og tusen takk til Lene Lysheim som stilte opp og handlet Inya på suverent beste vis da jeg brått stod med to tisper som skulle inn i beste tispeklasse!

 

Ååå var du å luftet hund i lille parken ved siden av Radisson Blue om fredagen?

 

Gratulerer med flott resultat forresten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Belgerpia skrev:

Ååå var du å luftet hund i lille parken ved siden av Radisson Blue om fredagen?

 

Gratulerer med flott resultat forresten ?

Det var jeg og jentene, ja:ahappy:

kjente igjen deg og Noah, men turte ikke si hei:icon_redface: og takk:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Gratulerer til alle med flotte resultater :ahappy: Vi gikk bare agility, og endte med en 9.plass, en 4.plass og en 3.plass, pluss en disk. Angret litt på at jeg ikke meldte på setteren på utstilling da det ikke var noen veteraner påmeldt, men det gikk over da jeg tittet ned på hunden og så hvor skranglete og tynn han er :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2016 at 0:51 AM, Siri skrev:

Grattis så mye til alle sammen!

Vi stilte på nkk-utstillingen der Willy debuterte i veteranklassen. En meget blid og hyggelig dommer ga Willy bim og beste veteran mens Yasmine ble bir m cacib ?. Ingen plassering i gruppa eller bis-veteran da. Heldigvis gikk vi klar av regnskurene!

Jeg så deg i ringen. Var ringsekretærelev i ringen ved siden av :)

Willy og Yasmine så flotte ut begge to, som vanlig (har sett deg et par ganger før også).

 

Orca fikk exc, helt greit for hans vedkommende. Synes han er fin selv, men han har noen detaljer det er helt greit å trekke CK på.

Litt mindre fornøyd med at Fjellbris ikke fikk CK, ei heller søstera Dis. Var bare beste tispe som fikk CK. Nå fikk Fjellbris en ulempe ved at ene dommereleven skremte henne. Han kom så brått på at JEG skvatt, og da synes selvsagt ikke hunden det var noe stas heller. Så litt irritert på den. Det påvirket jo steget hennes etterpå også. Hun er en noe forsiktig hund, men dommeren var det jo ikke noe problemer at gikk over henne, noe som er normalen.

Vi hadde en finfin tur inn til Rondvassbu seinere på dagen da :D

13533309_10153714865452108_4179979015623

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
1 time siden, Ganzie skrev:

Det var jeg og jentene, ja:ahappy:

kjente igjen deg og Noah, men turte ikke si hei:icon_redface: og takk:ahappy:

Jeg kjente igjen gamlemor, men så ble jeg så usikker så turte ikke si hei jeg heller ha ha ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snøfrost skrev:

Jeg så deg i ringen. Var ringsekretærelev i ringen ved siden av :)

Willy og Yasmine så flotte ut begge to, som vanlig (har sett deg et par ganger før også).

Å Tusen takk ?. Jeg tror forresten jeg så gubbeluren din med en av hundene deres også ?

1 time siden, Snøfrost skrev:

Orca fikk exc, helt greit for hans vedkommende. Synes han er fin selv, men han har noen detaljer det er helt greit å trekke CK på.

Litt mindre fornøyd med at Fjellbris ikke fikk CK, ei heller søstera Dis. Var bare beste tispe som fikk CK. Nå fikk Fjellbris en ulempe ved at ene dommereleven skremte henne. Han kom så brått på at JEG skvatt, og da synes selvsagt ikke hunden det var noe stas heller. Så litt irritert på den. Det påvirket jo steget hennes etterpå også. Hun er en noe forsiktig hund, men dommeren var det jo ikke noe problemer at gikk over henne, noe som er normalen.

Vi hadde en finfin tur inn til Rondvassbu seinere på dagen da :D

13533309_10153714865452108_4179979015623

Det så ut som en deilig tur ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Belgerpia skrev:

Jeg kjente igjen gamlemor, men så ble jeg så usikker så turte ikke si hei jeg heller ha ha ha :)

Haha, ja det er mange som har kjent henne igjen i helga:lol: kjendis-Ganzie:sleep::teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle :) 

Ble excellent med CK, til slutt 3 beste tispe med cert på lørdag :ahappy: Søndag fikk hun excellent med CK, og ble vel nr 3 i åpen klasse. Fornøyd med helgen og en fin tur :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...