Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Guest *Kat84*
5 minutter siden, Line skrev:

Typically replies within minutes står det på chess sin fb-side. Jada, sånn umiddelbart ja, men etter de første svarene ble det stille, og det har det nå vært i halvannen time. Not impressed :P 

Spørsmålene ble vel for vanskelige da :aww:

Nå ligger Sjef strekk ut etter tur, og jeg har laget pizzabunn. Sausen står og putrer. Lørdager er så digg! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Apropos at dere ønsker whipps nr 2. Moren min sier hun bare ser whippeter i par og er så bekymret over at jeg ønsker denne rasen, fordi de må jo ha skikkelig sep.angst siden det "aldri" er noen som kun har 1 ? Tror ikke det er hovedsakelig derfor eierene ønsker flere, jeg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre på stranda i dag ? blå himmel og mild bris. Vannet var akkurat passe, nesten for varmt. Nesten. Casper har svømt litt, men foretrekker livet på land. Gleden varte ikke lenge da, men rakk da noen svømmeturer før regnet og tordenet kom.

c20eba8178f7ef4aac4afe886c8c9d70.jpg

Misfornøyd med å være våt og bundet. Viser det ved å lene seg hardt på kneet mitt og brummepipe ?

a871736ad6e16a9176cf22d65bd24870.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typically replies within minutes står det på chess sin fb-side. Jada, sånn umiddelbart ja, men etter de første svarene ble det stille, og det har det nå vært i halvannen time. Not impressed [emoji14] 

Jaja men "typically " betyr jo at de som regel svarer fort. Ikke sikkert kapasiteten er på topp lørdag kl 5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Yellow skrev:

Apropos at dere ønsker whipps nr 2. Moren min sier hun bare ser whippeter i par og er så bekymret over at jeg ønsker denne rasen, fordi de må jo ha skikkelig sep.angst siden det "aldri" er noen som kun har 1 ? Tror ikke det er hovedsakelig derfor eierene ønsker flere, jeg, da.

Men de fleste whippetene elsker å leve i "flokk".. Men det behøver ikke å være med andre whippeter, men like barn leker best ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Jaja men "typically " betyr jo at de som regel svarer fort. Ikke sikkert kapasiteten er på topp lørdag kl 5 :)

De svarte jo klokka tre - så sluttet de å svare klokka tre. Hvis du og jeg har en samtale, og så spør du om noe, da er det jo ikke akkurat så ålreit av meg om jeg bare reiser meg og går uten å svare deg først ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Jaja men "typically " betyr jo at de som regel svarer fort. Ikke sikkert kapasiteten er på topp lørdag kl 5 [emoji4]

De svarte jo klokka tre - så sluttet de å svare klokka tre. Hvis du og jeg har en samtale, og så spør du om noe, da er det jo ikke akkurat så ålreit av meg om jeg bare reiser meg og går uten å svare deg først [emoji6] 

Det er sant! Sløvt av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mud skrev:

Vært på pokemonjakt med bikkjene. Det ble litt i varmeste laget for Toddy. 

Jeg har noen ganger tenkt på å kjøpe hanefot,  men siden jeg har en stor virrehund og en liten rettfremhund lages det hanefot helt av deg selv. 

IMG_2016-07-30-13320582.png

 

Bikkjene så ingen pokemons,  men de la begge godt merke til den jordrotta som løp rundt på plenen på St.Hallvard videregående.  Gud vet hva den surret med , jeg måtte snu fordi den løp mot oss :blink:

Jeg har en hanefot man ikke trenger. :whistle: Og det passer nok bedre til hundene dine, enn en basenji og en flat. Størrelsesforskjell, much. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yellow skrev:

Apropos at dere ønsker whipps nr 2. Moren min sier hun bare ser whippeter i par og er så bekymret over at jeg ønsker denne rasen, fordi de må jo ha skikkelig sep.angst siden det "aldri" er noen som kun har 1 ? Tror ikke det er hovedsakelig derfor eierene ønsker flere, jeg, da.

Her er det matmor som har sep.angst :aww: Må ha en til til når noen låner Casper for å gå tur, så jeg ikke skal bli redd når jeg er alene:aww: Det verste er at jeg ikke tuller så veldig mye :P 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Turb skrev:

Mmmmm... rundstykkekjeksene ble riktig riktig gode :D:D og jeg tåler dem! Som også er halelujah faktisk :D 

oppskrift? Hørtes litt spennende ut :)

 

3 timer siden, TonjeM skrev:

Hatt gleden av en dårlig reke... ferske reker var så godt til middag igår, men i natt var det ikke så moro lenger.. kelpiene har hatt det kjempegøy da - løpe om kapp til badet er super-populær sysselsetting!  Men nå virker det som reken endelig har tatt kvelden, så nå skal jeg våge meg ut på tur.. 

isj! Håper effekten har gått over nå, hvis ikke - fortsatt god bedring!

 

Da er det straks mat her. Lasagne. Nam!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow
31 minutter siden, Snoffe skrev:

Her er det matmor som har sep.angst :aww: 

 

Kjenner meg ikke igjen... Har hvertfall aldri felt en tåre over at hunden skal bli passet etpar dager, eller sverget å aldri dra på ferie uten hunden igjen i hundens levetid da en uke ble alt for lenge sist ? (Passer vi stoler på og som vi vet hunden har det bra hos har ikke så mye å si gitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Yellow skrev:

Kjenner meg ikke igjen... Har hvertfall aldri felt en tåre over at hunden skal bli passet etpar dager, eller sverget å aldri dra på ferie uten hunden igjen i hundens levetid da en uke ble alt for lenge sist ? (Passer vi stoler på og som vi vet hunden har det bra hos har ikke så mye å si gitt)

Jeg klarer meg noen dager/en uke uten hunden, men da må jeg ha selskap av et menneske :P I perioder kan jeg ta til tårene for at  jeg ikke vil at noen skal passe han, men da er jeg nok litt veldig hormonell for andre årsaker i tillegg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Har malt den ene sida av muren, den ble mye finere hvit. Hvis alt går etter planen så skal jeg ikke gi meg før jeg har malt èn side til, og så får det jammen være bra for i dag. Det var selvfølgelig mye mer jobb enn jeg håpet på. Hver gang jeg har malt en stund angrer jeg på at jeg i det hele tatt gadd å begynne. Godt jeg glemmer det for hver gang.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow
3 minutter siden, Snoffe skrev:

Jeg klarer meg noen dager/en uke uten hunden, men da må jeg ha selskap av et menneske :P I perioder kan jeg ta til tårene for at  jeg ikke vil at noen skal passe han, men da er jeg nok litt veldig hormonell for andre årsaker i tillegg :lol: 

Haha, skal ikke se bort ifra at det siste der har en innvirkning på når det blir litt ekstra sårt, nei ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bananen skrev:

På gjensidige.no står det: "Vi gir deg veilhjelp når bilen blir utsatt for skade, tyveri eller tekniske problemer og når fører og/eller passasjer blir syk, skadet eller dør.". Det tolker jeg som at _de_ vil gi veihjelp ut ifra avtalene de har med tauebilselskapene. Og jeg har ringt de for veihjelp engang, og de fikk Falck til å komme. Da regner jeg med at de har fått den beste avtalen for de, meg og Falck. Lønner seg alltid å ringe til forsikringsselskapet en har bilen i for å høre om en har veihjelp i forsikringsselskapet, høre om prisen for den eventuelle veihjelpen og la de ordne resten.

Ja, det kan sikkert tolkes sånn så lenge du vet at det er sånn. Det er vanskelig å tolke det sånn når jeg aldri har hørt om det. Uansett SA de jo i telefonen ETTERPÅ at vi ordner med det når jeg har fått regningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillekrapyl skrev:

Landskilpadder tilsalgs på finn.no! Har så lyst på :o Men tre som selges samlet, kunne tenkt meg en (hatt det tidligere).

Er loven endret og er det lov med slike nå?

IMG_20160622_170308.jpg

Denne giga halvtons store hilste jeg på i sommer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetter og jeg har gått spor. 1,7km, 2 & 1/2 time liggetid. Fetter var kjempeflink og fant alle gjenstandene. Men vi synes begge at det var vel mye mygg. :mad: 

image_zpsdt8xum4o.jpeg 

Ellers... Ikke kast kong mens du står med sporlinen surret rundt ankelen. Auuu! :cry: 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
6 minutter siden, Artemis skrev:

 

Ellers... Ikke kast kong mens du står med sporlinen surret rundt ankelen. Auuu! :cry: 

Prøv det uten sokker og bukse på :P 

 

 

Sitat

image.jpeg

 

Sitat

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...