Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Nei så sitter en her og blomstrer. Vi har vært på tur, badet, kjaddet og kost oss. Nå er det litt rolig til TdF begynner. Kanskje lese ferdig en bok da...Er overskyet så er perfekt innedag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

:icon_confused:Verdens beste is jo!!

Problemet var bare at jeg forventet den skulle smake pistasj, men så smakte den bare sterkt av mørk sjokolade :P 

Har visst fått meg en sånn sommerforkjølelse. Snasent :getlost: Nå fore og lufte bikkjer, så skal jeg kjøre en tur til veterinæren med Freya, for en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Line skrev:

Problemet var bare at jeg forventet den skulle smake pistasj, men så smakte den bare sterkt av mørk sjokolade :P 

Har visst fått meg en sånn sommerforkjølelse. Snasent :getlost: Nå fore og lufte bikkjer, så skal jeg kjøre en tur til veterinæren med Freya, for en sjekk.

Tull og vås! :lol:

Lykke til hos dyrlegen med Freya!

Vasket huset, så nå kan vi bare dra på ferie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, 2ne skrev:

Ja. Kastrerte katter må også tisse. Det er forplante seg de ikke gjør, de må fortsatt tisse og bæsje. 

Men de bedriver ikke revirmarkering ved å sprute tiss oppover dørkarmer, hagemøbler, gjerder osv? Da setter de seg og tisser på bakken, og det er helt greit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bikipile skrev:

Tenkte bare å tipse om (hvis dere ikke alt har fått det med dere) at nå begynner Middelalderuka her i Numedal, og at i morgen er det ridderturnering på Langedrag :) 

Det har vi fått med oss :) A har med vikingklærne :P

Men OM vi kan kommer ann på om vi får plass på hundeparkeringen. Det er plutselig meldt pent Vær.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sbtlita skrev: Fått inn ny softshell og mer skal kjøpes etterhvert ? trodde jeg måtte til utlandet for å kjøpe i forskjellige farger men trengte bare å kikke på Kristiansand istede ?

Må lage opp noen flere halsbånd frem til Lillehammer. Skal ha med meg dit å selge ?9e2333f6fa714179d4fdc3718afc1393.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

ER det du som er Skistad?

Nei, jeg er LykkeLita Design, sammen med søstra mi ?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mud skrev:

Det har vi fått med oss :) A har med vikingklærne :P

Men OM vi kan kommer ann på om vi får plass på hundeparkeringen. Det er plutselig meldt pent Vær.  

Ja, vi har jo fått det varmt til og med :D Jeg skal dessverre nedover til litt mer sentrale strøk, ellers kunne dere fått parkert hundene her mens dere var på Langedrag... Håper det ordner seg, slik at dere får sjekket det ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bikipile skrev:

Ja, vi har jo fått det varmt til og med :D Jeg skal dessverre nedover til litt mer sentrale strøk, ellers kunne dere fått parkert hundene her mens dere var på Langedrag... Håper det ordner seg, slik at dere får sjekket det ut :) 

Veldig varmt ! Vi døde litt når vi gikk innover Hardangervidda onsdag med tunge sekker :lol:

Det ble mye vanningstopp for bikkjene også, de kløvet begge to.  Vi hadde jo pakket med oss varme klær og vintersoveposer,  det fikk vi ikke bruk for. Myggspray derimot... :P

 

Det var deilig å våkne på vidda i strålende solskinn da. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående cola så er jeg farlig avhengig. Jeg ødelegger emaljen min, så jeg har begynt å drikke cola med sugerør. Jah, så smart er jeg. Framfor å slutte så unngår jeg heller de synlige konsekvensene ved cola, mens hva det gjør med kroppen min er ikke synlig... enda. :whistle:

- - -

Nettopp ferdig med annengangs jobbintervju over Skype, og det er noe av det skumleste jeg har opplevd. Altså vi lo og smilte og det var hyggelig tone, men inni meg så føltes det ut som at alt kollapset heh. :|

Idag skal Sofie og jeg til Ekebergparken hvor hun skal ta bilder, og jeg tar med Buddy så han får tur. Nemi skal holdes i ro i to-tre uker, og hun synes det er så kjeeedelig! Får vondt av henne når jeg tar med meg Buddy på tur, men ikke henne. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sbtlita skrev:

Fått inn ny softshell og mer skal kjøpes etterhvert ? trodde jeg måtte til utlandet for å kjøpe i forskjellige farger men trengte bare å kikke på Kristiansand istede ?

Må lage opp noen flere halsbånd frem til Lillehammer. Skal ha med meg dit å selge ?9e2333f6fa714179d4fdc3718afc1393.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Kjempe fine!

Kan jeg spørre hvor du kjøper ringer og klips og sånn? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det 5 år siden vi lurte på om vi kom oss til Danmark eller ikke, vi lurte på hva **** det var som skjedde. Vi satt klistra til tv'en hele dagen og når vi la oss skjønte vi fortsatt ikke hva som hadde skjedd. Ikke før vi stod opp på natta for å dra på ferie fikk vi vite hva det var. Det var skummelt å bli stoppa på grensa til Sverige om natta av tungt bevæpnet politi, og da hadde de trappa ned siden de tross alt hadde tatt terroristen. Rart hva man husker, rart å sitte i Danmark i et feriehus og se Norge på tv'en hele tiden, Norge og at Amy Winhouse var død av overdose, hvorfor husker jeg det liksom?

 Jeg griner fortsatt idag når jeg ser tv bildene fra 5 år siden, og jeg mistet ingen jeg kjente engang...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi landa på Gardermoen etter Englandsferie og lurte på om vi skulle ta flytoget inn til Oslo og tog hjem eller bare vente på flybussen til Gjøvik. Vi valgte bussen og dro fra Gardermoen rett før den ble fylt med politifolk, så vi satt på bussen og hørte på radio og kjente på at galskapen plutselig var kommet veldig nært. Hadde vi valgt toget ville vi vært midt oppi det. Husker bussjåføren dro noen morsomheter underveis som virkelig ikke var morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også avhengig av brus, den sukkerfrie. Kunne drikke opptil 2 store flasker på en dag.... Men så bestemte jeg meg for å slutte på dagen omtrent. Gikk heller over til vann og sukkerfri saft (Zeroh! <3). Nå har jeg nesten gått 5 mnd uten å drikke brus... Savner det ikke faktisk :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Jeg har en sånn "hemmelig" fascinasjon for blodhunder, hva er det med meg :lol: 

image-497x680.jpg

bulah-belle-the-bloodhound_52321_2010-11

Samme her! Før jeg kjøpte meg whippet, vurderte jeg denne rasen sterkt :P men de er vistnok ikke rasen å ha løs, så da gidder jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utøya / Oslo :heart:

Jeg som deg @Stine...får helt vondt inni meg når bildene ruller over skjermen her :icon_cry:Husker dagen som om det skulle vært i går...i detalj...som et sår som aldri gror helt :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Freya og jeg hjemme igjen. Hun spenner seg og har vondt i muskulaturen. Faktisk til den grad hun nesten ble sinna på veterinæren når han klemte visse steder. Så da skal hun prøve metacam i fire uker, for å se om det blir bra. Kryss fingrene!

Nå frokost :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rocket skrev:

PM med coca cola company uttalelse? Unngår så godt jeg kan nestle pg av privatisering av vann uttalelsen så hadde vært interessant å høre hva coca cola har sakt også. :)  

PM på vei :)

2 timer siden, Line skrev:

Har visst fått meg en sånn sommerforkjølelse. Snasent :getlost: Nå fore og lufte bikkjer, så skal jeg kjøre en tur til veterinæren med Freya, for en sjekk.

Jeg leste sommerforelskelse, og lurte på hvorfor du var så sur for det.

1 time siden, Stine skrev:

Idag er det 5 år siden vi lurte på om vi kom oss til Danmark eller ikke, vi lurte på hva **** det var som skjedde. Vi satt klistra til tv'en hele dagen og når vi la oss skjønte vi fortsatt ikke hva som hadde skjedd. Ikke før vi stod opp på natta for å dra på ferie fikk vi vite hva det var. Det var skummelt å bli stoppa på grensa til Sverige om natta av tungt bevæpnet politi, og da hadde de trappa ned siden de tross alt hadde tatt terroristen. Rart hva man husker, rart å sitte i Danmark i et feriehus og se Norge på tv'en hele tiden, Norge og at Amy Winhouse var død av overdose, hvorfor husker jeg det liksom?

 Jeg griner fortsatt idag når jeg ser tv bildene fra 5 år siden, og jeg mistet ingen jeg kjente engang...

 

57 minutter siden, Pixie skrev:

Mens vi landa på Gardermoen etter Englandsferie og lurte på om vi skulle ta flytoget inn til Oslo og tog hjem eller bare vente på flybussen til Gjøvik. Vi valgte bussen og dro fra Gardermoen rett før den ble fylt med politifolk, så vi satt på bussen og hørte på radio og kjente på at galskapen plutselig var kommet veldig nært. Hadde vi valgt toget ville vi vært midt oppi det. Husker bussjåføren dro noen morsomheter underveis som virkelig ikke var morsomme.

Jeg hadde valper, og de var fire uker gamle - jeg husker @JeanetteH hadde hjulpet meg med bilder, det var vel før vi egentlig visste noe hadde skjedd. Så jeg satt og redigerte og monterte bilder, og jeg husker jeg følte meg så fullstendig overfladisk som gjorde det. Men det var jo ikke så mye annet en kunne gjøre enn å følge med på TV og internett, tekste kjente i Oslo, og tørke tissedammer... Jeg husker det var masse spekulasjoner om muslimsk terrorisme, både her inne og andre steder, som flere av oss forsøkte å roe ned inntil vi i det minste visste noe. Det irriterte meg da, og det irriterte meg nå i Nice at det ble beskrevet som et muslimsk angrep før en i det hele tatt visste noe om lastebilsjåførens motivasjon. 

Jeg så på dokumentaren på NRK i går, og jeg følte den samme maktesløsheten og hjelpeløsheten. For hva gjør du, fanget på en øy, når en gal mann gjør noe sånt som det? 

6 minutter siden, Line skrev:

Da er Freya og jeg hjemme igjen. Hun spenner seg og har vondt i muskulaturen. Faktisk til den grad hun nesten ble sinna på veterinæren når han klemte visse steder. Så da skal hun prøve metacam i fire uker, for å se om det blir bra. Kryss fingrene!

Nå frokost :) 

Fingrer krysset, masse god bedring!

Jeg har egentlig ikke vondt i magen, men når jeg forsøker å trekke pusten helt dypt, da stikker det skikkelig til. Jeg kan sikkert godt bare puste øverst i brystet, jeg, men det føles litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
58 minutter siden, Krutsi skrev:

Samme her! Før jeg kjøpte meg whippet, vurderte jeg denne rasen sterkt :P men de er vistnok ikke rasen å ha løs, så da gidder jeg ikke :P

Nei kan kjøpe meg Husky da så har jeg i det minste en som trekker :lol: 

men det er litt spennende med en hund som blir beskrevet som 30-40 kg nese. Og bare nese liksom. Og enkelte av de videoene og historiene om hvordan bla politiet bruker de som sporhunder i USA gjør meg utrolig fascinert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å latt valpen leke litt i vann i varmen, var fint, er så gøy å se på?

AN...Driver å lukter meg rundt til å finne ut av en mystisk lukt i nærheten av kjøleskapet...ååh det er så irriterende? Det er ikke inni, men rundt liksom..har lett og vaska og holder på å bli sprø? Har ingen skap i nærheten heller så dette er skikkelig rart.

Sent fra min LG-D855 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hva gjorde jeg når det smalt i regjeringskvartalet 22. juli 2011?
Kjørte hjem fra jobb og snakket med @2ne i telefonen. Vi var sjokkskadde, men relativt enig om at det ble helt feil å skylde på utlendinger (for det var jo det alle trodde sant), vi var egentlig litt spøkefullt enige om at det sikkert var en som var sur på NAV.

Ikke lenge etterpå kom meldingen om at de dreiv å skjøt unger på Utøya............ jeg reagerte mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Fredagen for 5 år siden var jeg på jobb på bensinstasjon og inn kommer det en fyr som spør om vi har TV. Det var på den måten jeg fikk greie på at tingene smalt. Fikk tak i en liten Radio så jeg fikk med meg sendingen om hva som skjedde. Har forresten snakket med en av de som ble skutt og det gjorde inntrykk Ja hele dagen gjorde inntrykk, sterkt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...