Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Off to Gränna 2016!! Dette er vel årets største (?) staffeutstilling med 424 påmeldte :drool: Det kommer til å bli en heidundranes helg med rally, lp, agility og utstilling, og mange likesinnede! Og så skal jeg treffe pappaen til Twiggy, og flere søsken :D Ååå jeg gleder meg :) 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter med robotgressklipper, jeg :P Vår klipper mandag til fredag fra 8-16, ca. Men den klipper ikke sammenhengende i åtte timer for det. Den klipper og lader og klipper og lader. Og så har den fri når vi har fri og i helgen. Når vi setter den ut for sesongen så bruker den gjerne en uke på å få gresset jevnt fordi den ikke klipper i et "rett mønster" men mer "i hytt og pine", og da tar det litt tid å få alt gresset like langt. Og så vedlikeholder den resten av sommeren. Han heter Shaun (the Sheep) og vi er veldig glade i ham, for det er litt slitsomt å klippe ett mål med plen :P Hundene var litt skeptiske til ham den første dagen, men nå er det full harmoni i hagen :)

 

Tenk at det er juli allerede! Hvor ble det av juni, liksom? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få timer til ferien starter! I går kveld hadde vi sommerfest med jobben, så da fikk vi lov å komme litt sent hvis vi trengte det. Derfor sitter jeg på bussen nå. :aww: eneste jeg har på planen i dag er å rydde kontoret mitt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagen har fått stell - plenklipp og vanning - hundene er ferdig stelt, huset  er støvsugd, bilen er pakket...da er det vel bare å komme seg avgårde på ferie da? Kanskje starte turen med en bilvask... den er ikke spesielt presentabel (i  motsetning til oss 2- og 4-beinte). 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen min har begynt å tulle og nå kan jeg ikke lenger bruke den til å høre på musikk når jeg er på tur, det er litt kjedelig. Nå er det lenge siden jeg kjøpte meg ny (denne fikk jeg i gave for 1,5 år siden) og jeg har rett og slett ikke peiling på mobil-priser og fikk litt sjokk over at jeg må ut med 6-7000,- for nyeste modell :huh: 

Så da tenker jeg at jeg greier meg helt fint med Galaxy S5 jeg (har 4 nå) for den koster ikke skjorta. De varer jo fankern meg ikke lenger enn 1-2 år allikevel disse små, skjøre datamaskinene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
1 time siden, Caroline skrev:

Bare fordi. Aldri starta en AN-tråd, faktisk! 

Bare for fordi du har bursdag det :D 

gratulerer med dagen!

....skal jeg prøve sove litt til siden jeg skal på nattevakt i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Teserere skrev:

Off to Gränna 2016!! Dette er vel årets største (?) staffeutstilling med 424 påmeldte :drool: Det kommer til å bli en heidundranes helg med rally, lp, agility og utstilling, og mange likesinnede! Og så skal jeg treffe pappaen til Twiggy, og flere søsken :D Ååå jeg gleder meg :) 

Og jeg er litt trist for at jeg måtte jobbe denne helgen... Lykke til og kos dere masse i Sverige!!! :thumbs:

 

Jeg kjøpte meg ny bil i går og skal ned å hente den snart:banana: Og jammen tok ikke selger Toyotaen i innbytte også, veldig smidig og trivelig handel altså:D Brukte derfor gårsdagen til å plukke pels fra tepper osv i bilen...herregud for en evighetsjobb...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello

Just kommet inn fra en våt tur, så nå tørker vi opp her både jeg og Prima. Men fin tur. Hadde tenkte å begynne juli med å bli i bedre form. Men det funket jo dårlig når appen jeg brukte ikke fungerte. Noen som har tips til gode, gratis apper som viser kart, skritt og km?

 

Og så lurer jeg fælt på Rak forteller i dag...Teoriene mine flyr himmelhøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått svarbrev i posten om søknaden på aap. Håper det kommer idag. Men nå står det noe om aktivitetsplan (som jeg heller ikke får åpne).  Jeg hadde vel ikke fått aktivitetsplan hvis aap ble avslått? Litt mas fra meg om det der om dagen, men er helt krise om jeg får  avslag så er dritdredd for det! 

Screenshot_2016-07-01-10-33-25.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Caroline!

Sitter å gumper selvplukk nøtter fra CC på Lillehammer mens vi raser oppover Gudbrandsdalen, eller raser og raser, endel trafikk så går ikke så altfor fort :lol:

Også har jeg jaggu fått nytt etternavn :ahappy:

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Bare for fordi du har bursdag det :D 

gratulerer med dagen!

....skal jeg prøve sove litt til siden jeg skal på nattevakt i kveld. 

Veit ihvertfall godt at det er juli i dag! :P Tusen takk!

1 time siden, mokken skrev:

Gratulerer med dagen @Caroline:flowers:

 

 

Jobbehelg ++, 5 vakter til ferie! :ahappy::ahappy:

Tusen takk :)

17 minutter siden, Stine skrev:

Gratulerer med dagen @Caroline!

Sitter å gumper selvplukk nøtter fra CC på Lillehammer mens vi raser oppover Gudbrandsdalen, eller raser og raser, endel trafikk så går ikke så altfor fort :lol:

Også har jeg jaggu fått nytt etternavn :ahappy:

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner verden å bli litt mer håndterbar igjen.  Tror jeg.  

 

Gratulerer med dagen @Caroline

 

Fikk akkurat bilde fra ei hundebok der jeg og snusern er avbildet og brukt som eksempel :o:lol: var ikke klar over det, men ringer en vag bjelle om at jeg har sagt ja.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper er dårlig i magen sin igjen :/ vært fin en uke, og nå har han diaré igjen. Glad han ikke får smertestillende for tiden, for da er det iallefall ikke en reaksjon på det.

Må kjøpe zoolac (?) i dag tenker jeg. For første gang, har klart meg 8 år uten.

757da0b133e692a20f9dc26e53c68b56.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...