Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass/-lufting Bergen


lucy
 Share

Recommended Posts

Hei sonen!

For et par måneder siden ble jeg dessverre nødt til å avlive den elskede fjotten min, så jeg har ikke vært her på en stund..

Nå begynner jeg å kjenne veldig på hundesavnet, men det passer ikke å skaffe seg ny hund på en stund. Derfor tenkte jeg å tilby pass og avlastning om det er noen som trenger det:)

Jeg er i full jobb, men jobber mye etm/kveld/helg, og har en del fri på dagtid/i ukedager, så om noen har en hund som ønsker seg tur/selskap på dagtid innimellom, ønsker jeg meg gjerne pelskos og turkompis en gang i blandt! Jeg kan også gjerne være behjelpelig med helgepass/pass over flere dager, men det fordrer at hunden ikke plager pusen, og at hunden kan være alene mens jeg er på jobb.

Litt om meg; "voksen" dame, bor i leilighet i utkanten av Bergen sentrum. Jeg er godt vandt med hunder av forskjellige raser og størrelser; har hatt eurasier og bc selv, og passet hunder av ulike typer for venner. 

Passer i utgangspunktet gjerne hund av alle typer, men siden jeg ønsker meg selskap og turkompis for kosens skyld, vil jeg helst passe "glade, trivelige" hunder med ok hverdagslydighet.

Det er ikke så farlig om hunden har noen uvaner eller ikke er noen lydighetschampion, men det er fint om den ikke trekker skulderen min ut av ledd eller vil drepe alle hunder vi møter, og den slags ;) 

Jeg har ikke bil, så turkompis må bo sentralt eller i nærheten av offentlig transport, evt bringes og hentes. 

Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter en fast avtale (tur/pass faste dager/flere dager i uken), da jeg har veldig varierte arbeidstider, men å tilby selskap/tur en gang i blandt :)

Send meg en PM om dette høres interessant ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...