Gå til innhold
Hundesonen.no

Joggeutstyr mtp mobil, hundeposer++


Tonje
 Share

Recommended Posts

Jeg kjøpte meg ei rumpetaske med god plass + holder til ei vannflaske som er veldig kjekk for vanlig tur, men håpløs å bruke under jogging. Den sklir bare opp og blir hengende rundt magen å hoppe. Nå på sommeren bruker jeg treningsklær uten lommer, så en eller annen plass må jeg jo ha mobil, hundeposer og godbiter. Hva bruker sonenfolket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malamuten skrev:

Godbiter har jeg ingen god løsning på, men mobilen har jeg sånn egen lomme til for å feste på armen og poser kan festes på bånd :) 

Sitter de godt disse på armen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sykkelvest med en liten lomme bak. Da får jeg plass til det aller nødvendigste. 

Så finnes det jo et sånt bredt og elastisk belte som mange bruker. Husker ikke i farta hva det heter, men det skal visst være veldig smidig. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teserere skrev:

Jeg må ha jakke med lommer. Får fnatt av dinglende rompetaske, sånn på armen til mobilen etc. Skal lete etter en tynn vest nå tenkte jeg. 

Var på outleten på Vestby idag og så flere sånne fine tynne joggingvester. Stormberg har en ganske billig en og Craft har en som så veldig fin ut, men dyrere. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Polfarer skrev:

Har en sånn til godbiter og poser og en lomme til mobilen på armen :)

product image

Jeg ser for meg at noe sånt må bli løsninga her også. Om jeg skal ha mobil ol i ei lomme så må det være veldig tettsittende, for jeg hater når ting hopper og disser mens jeg løper. Har da nok av sånt på kroppen fra før :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje at eg joggar så mykje då, men magebeltet til ruffwear er fantastisk god og behageleg. Lommane er ørliten grann små, men man får plass til posar, nøklar og mobil, så sant den ikkje er for lang. Er "beinfeste" så den ikkje skal skli opp (kan tas av), så føler man ser passe snål ut med dei på, men sidan beltet sitter så godt når dei er der, får man heller leve med det :teehe:

Er det eg har pleid å bruke når vi har gått tur sammen :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Teserere skrev:

Jeg må ha jakke med lommer. Får fnatt av dinglende rompetaske, sånn på armen til mobilen etc. Skal lete etter en tynn vest nå tenkte jeg. 

Har Craft sin sykkelvest og liker den veldig godt. Kjempelett og tynn i stoffet. Ikke plass til all verdens i lomma, men jeg har ikke behov for å ha med meg så mye, så det funker bra :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg forresten en liten sånn rompetaske. Ikke allverdens med rom der, plass til ei flaske og ei minilomme som akkurat tar et par besjeposer eller evt litt godbiter. Mener den var kjekk å jogge med altså, har vell aldri hatt med vannflaska da, bare brukt den til tlf/nøkler. Om du ikke har funnet noen løsning før neste gang du skal til trøndelag så kan du godt få teste den, den brukes ikke akkurat så voldsomt mye her :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mobilen på armen eller i lomma på ryggen av den helt tynne løpejakker mi (som jeg riktignok ikke trur jeg kommer til å kunne bruke nå som det er så varmt). Bæsjeposer fester jeg helt enkelt i kobbelet (er jo begrensa hvor mange ganger hun må på do i løpet av en tur), og hvis jeg må ha med mer, så bruker jeg en sånn flat løpetaske fra HM Sports (omtrent som ei helt flat rompetaske). Har aldri med godbiter på annet enn turer de skal gå løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg midjebelte fra Trine Hundeutstyr og det har en fin lomme, akkurat passe stor til telefon, nøkler, bæsjeposer. Bonus er at det er antiskli på innsiden, så det forblir mer eller mindre der man fester det i motsetning til alle andre belter til hund jeg har testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
På 12. juni 2016 at 1:18 AM, Bellare skrev:

Ikkje at eg joggar så mykje då, men magebeltet til ruffwear er fantastisk god og behageleg. Lommane er ørliten grann små, men man får plass til posar, nøklar og mobil, så sant den ikkje er for lang. Er "beinfeste" så den ikkje skal skli opp (kan tas av), så føler man ser passe snål ut med dei på, men sidan beltet sitter så godt når dei er der, får man heller leve med det :teehe:

Er det eg har pleid å bruke når vi har gått tur sammen :) 

Det beltet liker jeg også godt, men det fungerer dårlig på min trekkmaskin. Hater måten å feste kobbelet på, for hund som rykker = stroppen glir ut. Litt synd, for kunne gjerne tenkt å bruke det oftere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2016 at 7:05 PM, Turb skrev:

Var på outleten på Vestby idag og så flere sånne fine tynne joggingvester. Stormberg har en ganske billig en og Craft har en som så veldig fin ut, men dyrere. 

Enda greiere med sykkeltrøyer , da har du lommene på ryggen og slipper å ha noe daskende foran

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...