Gå til innhold
Hundesonen.no

Finsk Lapphund


Floyd
 Share

Recommended Posts

Heihei. 

Har fått i oppdrag av ein kompis å finne ein finsk lapphund til han. Er hans første hund og han veit ikkje heilt kva han skal sjå etter.

Så eg treng dåkas hjelp. Først å fremst en sunn og frisk hund, gjerne med mindre pels og ein lett variant. Eg er sjølv ikkje særlig inne på rasen då er ikkje har interessen av dei sjølv.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett variant av lapphund er små greier :D Min lette er 12,5 kg bare og knøttliten hihi. Men vil tro de fleste oppdretter faller innenfor dette feltet. Mindre pels derimot tror jeg det skal bli et problem med, de skal ha pels. Og det varerier fra valp til valp i et kull om de har mye eller lite, og de kan forandre seg fra mye som liten til lite som stor.

 

Blir litt vanskelig å be deg se på hjemmesiden da den er hacket igjen for ørtende gang. Men ville hørt med Christian Lauluten, Jonna Almenäs og Maria Knudsen på facebook og hørt med de. De driver hver sin kennel og har de ingen valper eller fremtidsplaner har de god oversikt over hvem som evt har kullplaner i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...