Får ikke lagt ut bilde.

86 innlegg i emnet

@RAH ... 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det bildeproblemer igjen 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Meg skrev:

Nå er det bildeproblemer igjen 

Samme her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer vel den 1 i hver mnd....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@RAH  skulle ikke du sette på alarm? :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Jeg får heller ikke til å legge inn bilder. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg heller .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker plutselig ikke her heller🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er typisk for starten av en måned bør kanskje noen se på hva som skjer da. Det er jo standard prosedyre virker det som. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det være fikset i lang tid fremover :)

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Mildt innvandringskritiske? Du mener de som hopper på enhver nyhetssak om kriminaltitet ved å hyle "berikelsen" om det er oppgitt utenlandsk opprinnelse, som hevder at media og staten skjuler alle de kriminelle utlendingene som står bak all kriminaltiet der det ikke er oppgitt etnisitet, eller som hevder at media aldri ville nevnt etnisitet om vedkommende ikke var norsk? Du mener de som hevder at innvandrere/immigranter/flyktninger får 30.000 kr mer hver måned enn en etnisk norsk hvis man trenger hjelp fra NAV i en eller annen grad? De som konsekvent kaller flyktninger for "lykkegjegere"? De som først ikke vil ha de hit, fordi det er viktig å hjelpe de der de er, for så klage over alle millionene vi gir i bistand, fordi det er viktigere å hjelpe nordmenn i Norge først? For ikke å snakke om at "der de er" er et sted som er bomba sønder og sammen fordi vesten blander seg inn i politikk og skaper ubalanse og krig? De som først klager over flyktninger som kommer hit for å snylte på NAV og velferdssamfunnet vårt, og som etterpå klager over at de stjeler skoleplass med tilhørende lån og stipend og arbeidsplasser fra oss?  Vi har en innvandrings- og inkluderingsminister som ikke inkluderer, men som er med å polarisere og dele oss opp i "oss" og "dem". Det er så himla BS at venstresiden holder disse blåbrune på høyresiden nede, det har aldri min levetid vært så greit og normalt å være "innvandringskritisk" som det er nå - vi har et regjeringsparti som vinner valg på innvandrerkritikk.  Ytringsfrihet betyr at du har rett til å si hva du mener. Det betyr ikke at det ikke finnes konsekvenser for det du sier. Bare for å avslutte med det. 
    • Jeg greier ikke helt å legge fra meg tanken om en ny terrier... Har noen erfaring med de overnevnte? Jeg er nysgjerrig på generelt gemytt, lyd, treningsvillighet, omgjengelighet med andre hunder, radius på tur osv. Sammenligne gjerne med staff om dere vil, da det er de jeg har best kjennskap til     Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Man får også kjøpt noe som heter Box-Lifter som hører til Herkulesburene. Det er kotter man fester under buret for å løfte det opp over slike terskler
    • Så spennende! God tur og lykke til du kommer nok til å få en opplevelse for livet
    • Kjære deg, det var du som brukte ordet livsledsager som argument for å velge beauceron  Og klart jeg blir nysgjerrig når du nevner spesialsøk så da sjekker jeg jo litt rundt 
      Og da finner man jo ut litt av hvert   
  • Nylig opprettede emner