Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår lille andefamilie


Bellare
 Share

Recommended Posts

Ein aldri så liten introduksjon av dei søte, små nykomlingane våre, som vi henta på søndag. Dei er ikkje håndtert så mykje, så dei er veldig skeptiske av seg, så den saken jobbar vi med ved og håndfôre dei. Dei er rundt 3-4 veker gamle, og vi mistenker at det er to andriker sidan det er to som er større og med kraftigare føtter enn dei andre.

Når eg var innom dei i dag tidleg for fôring og utskifting av vatn, hadde dei ete opp gårsdagens "kveldsmat", og var jo då sjølvsagt sultne. Så då kom dei utruleg nok nærmast springane når eg satte meg på huk med fôr i hånda, veldig morro! 
Er straks ferdig med "sommarhuset" deira, som vi skal gjerde inn i hagen vår utafor huset vårt. Då får dei masse utetid i sommar, og vi får beita ned litt gras :P 

Film og fleire bilder kan sjåast på instagram @Sikvax :) 

13288495_10156884435830468_173005042_o.j

13342269_10156884436480468_935473261_n.j

13334314_10156884437975468_1641191240_o.

13334763_10156884438495468_1230404053_o.
Dei grisar fælt med vatnet sitt!

13334513_10156884438820468_1419130924_o.
Deilig med nytt og friskt vatn :D 

Skjermbilde 2016-05-31 kl. 13.55.18.png
På morgonen i går, hadde dei lagt seg inn i buret :P 

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utruleg morro at dei allerede har blitt litt meir frampå og ikkje står pressa opp i eit hjørne når eg er inne med dei. I sta kom dei springane når eg kom inn for fôring, og når eg tok inn vannslangen så det skulle bli litt enklare for utskifting av vatn, så kom dei utruleg nok springane då også, til tross for at vannslangen var der for første gang i dag. 
Og den eine lot seg, for første gong, bli klappa litt under fôringa :D 

Fikk med to brød frå jobb i dag, men er litt usikker på kor mykje dei kan få kvar dag? Til no har dei kun fått nokre få småbitar eit par gangar om dagen.

13344674_10156885689785468_2249235375785
Deilig med nytt vatn og brødsmular :D 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bellare skrev:

Utruleg morro at dei allerede har blitt litt meir frampå og ikkje står pressa opp i eit hjørne når eg er inne med dei. I sta kom dei springane når eg kom inn for fôring, og når eg tok inn vannslangen så det skulle bli litt enklare for utskifting av vatn, så kom dei utruleg nok springane då også, til tross for at vannslangen var der for første gang i dag. 
Og den eine lot seg, for første gong, bli klappa litt under fôringa :D 

Fikk med to brød frå jobb i dag, men er litt usikker på kor mykje dei kan få kvar dag? Til no har dei kun fått nokre få småbitar eit par gangar om dagen.

13344674_10156885689785468_2249235375785
Deilig med nytt vatn og brødsmular :D 

Vet at endene til svigermor får brød hver dag (eller nesten hver dag), men brødet må være lagt i vann (som en slags grøt). Det er vist veldig viktig da ender trenger vann for å klare å spise.  

Herlige dyr da! 

Skal du ha dem som kjæledyr eller er de tenkt å bli mat på et tidspunkt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Vet at endene til svigermor får brød hver dag (eller nesten hver dag), men brødet må være lagt i vann (som en slags grøt). Det er vist veldig viktig da ender trenger vann for å klare å spise.  

Herlige dyr da! 

Skal du ha dem som kjæledyr eller er de tenkt å bli mat på et tidspunkt?

 

Ja, det har eg fått med meg. Så dei får det i vatn :) 

Blir nok (dessverre) mat på eit tidspunkt. Men det hadde vert morro og avla fram kyllingar sjølv når dei her er gamle nok, og så ta det litt deretter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bellare skrev:

Ja, det har eg fått med meg. Så dei får det i vatn :) 

Blir nok (dessverre) mat på eit tidspunkt. Men det hadde vert morro og avla fram kyllingar sjølv når dei her er gamle nok, og så ta det litt deretter.

Gøy det da, også er det litt godt å vite hvor maten kommer fra og at den har hatt det bra :)

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt over kor artig det kan vere med ender :D På dei knappe to vekene dei har vert her, har dei blitt veldig tamme. Kjem springande når eg går ned for og gi dei fôr og nytt vatn, dei lar seg til og med blir klappa litt når dei er opptatt med maten. Er dei sultne og eg er opptatt med å fylle opp med vatn først, så prøvesmakar dei på det aller meste første; vannslangen, skoa mine, buksa mi... Dei er nokre skikkelege matvrak, enda dei får fôr 3 gangar dagleg + brød og gras når dei er ute :P 

Brukar eit reisebur for katt/liten hund når eg skal ta dei ut, og dei har blitt så morosame når eg skal ha dei inn i buret. Dei to første trenger litt hjelp til og bli ført inn i buret, nummer tre må ha en dytt i baken og så tusslar dei to siste fint inn i buret på rekke og rad utan hjelp :lol:
Når eg tar dei inn på kvelden nærmast "sparkar" dei opp burdøra og stormar ut, er så vidt eg rekker å få satt ned buret skikkeleg. Og så ekstremt pratesjuke til dei har fått kveldsmaten sin!

Dei har blitt kjempestore på den korte tida dei har vert her, og en av endene har komt i stemmeskifte :teehe:

13335602_10156908369230468_4803548024011

13392979_10156919608035468_902973154_n.p

13405571_10156919608305468_182150739_o.j

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, mushi skrev:

Nå herlige! På tide med større basseng snart? :D 

Ja, det er nok det. Dei har jo vokst så innmari, ser nesten forskjell på størrelsen deira, frå morgenfôring til ettermiddagsfôringa samme dag :|

Har fått beskjed om at ein gildebalje skal holde fint til dei, men eg er blitt litt hønemor, så eg har starta sjå på barnebasseng i hardplast. Dei er litt større :whistle::aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2016 at 10:01 AM, Bellare skrev:

Ja, det er nok det. Dei har jo vokst så innmari, ser nesten forskjell på størrelsen deira, frå morgenfôring til ettermiddagsfôringa samme dag :|

Har fått beskjed om at ein gildebalje skal holde fint til dei, men eg er blitt litt hønemor, så eg har starta sjå på barnebasseng i hardplast. Dei er litt større :whistle::aww:

20140630-203544-74144729.jpg
Vi brukte sånn her til våre moskuser. Veldig greit og lett å gjøre rent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Paranomia skrev:

20140630-203544-74144729.jpg
Vi brukte sånn her til våre moskuser. Veldig greit og lett å gjøre rent :) 

Hadde tenkt på eit slikt, sidan eg hadde sånn når eg var lita. Men pappa meinte eg ødela det i dei tider :whistle::teehe:
Enn så lenge har eg fått med meg to gildebaljar frå jobb, som dei skal få teste ut i dag, når eg er ferdig å sette opp siste resten av gjerdet til uteområdet dei skal flytte inn på :D 

Men kva får man kjøpt slike no, og ca pris ligger dei på? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14. juni 2016 at 0:15 AM, Paranomia skrev:

20140630-203544-74144729.jpg
Vi brukte sånn her til våre moskuser. Veldig greit og lett å gjøre rent :) 

 

Korleis lagde dåke til for at dei skulle komme seg oppi og utav? Stige, trapp? Fant eit barnebasseng/sandkasse på Biltema som eg kjøpte, men er litt høg kant på den. Dei er veldig klønete med gildebaljane, men kjem seg både oppi og utav utan noko hjelp. Og dei elskar det! :D 

Søndags kveld prøvde vi og la dei gå ned i løa sjølv, for eiga maskin, og det førte til ein god del latter. Tok si tid og få dei ned, men allerede i går merka eg stor framgang. Så når eg tok dei ut etter arbeid i dag, kom dei gakkande ut mens eg spylte skålene deira, og så nærmast sprang dei etter meg opp bakken og bort til innheininga dei har fått :lol:
Skal sette opp netting"tak" så dei kan vere ute frå morgen til kveld, til det er ferdig må dei vente med å komme ut til etter arbeidstid. Er dessverre ein del hauk her vist nok, forge eigarane av huset her, hadde hauk etter duene sine blant anna :|

13445945_10156942972080468_1929669597_o.

13467853_10156942972310468_1260641022_o.

13444117_10156942973395468_66276004_n.jp

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Bellare skrev:

 

Korleis lagde dåke til for at dei skulle komme seg oppi og utav? Stige, trapp? Fant eit barnebasseng/sandkasse på Biltema som eg kjøpte, men er litt høg kant på den. Dei er veldig klønete med gildebaljane, men kjem seg både oppi og utav utan noko hjelp. Og dei elskar det! :D 

Søndags kveld prøvde vi og la dei gå ned i løa sjølv, for eiga maskin, og det førte til ein god del latter. Tok si tid og få dei ned, men allerede i går merka eg stor framgang. Så når eg tok dei ut etter arbeid i dag, kom dei gakkande ut mens eg spylte skålene deira, og så nærmast sprang dei etter meg opp bakken og bort til innheininga dei har fått :lol:
Skal sette opp netting"tak" så dei kan vere ute frå morgen til kveld, til det er ferdig må dei vente med å komme ut til etter arbeidstid. Er dessverre ein del hauk her vist nok, forge eigarane av huset her, hadde hauk etter duene sine blant anna :|

Den sto rett nedenfor en liten stein (fjell som stakk opp fra jorda) så de bare hoppet oppi derifra siden den var på samme høyde som bassenget. Også hadde vi laget en liten trapp av plank som var oppi bassenget, og la et bøybart marsvinhus oppå der igjen. resampler.aspx?type=display&src=Z016899.
Egentlig bare fordi det var det vi hadde liggende, ikke fordi det var utrolig smart :lol: 
Bassenget fikk vi av foreldrene mine, de hadde fra jeg var liten. Men tror de fleste lekebutikker har :) Spesielt nå på sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ei aldri så lita oppdatering av dei fine gakkisane våre :D 

Dei har vokst i rekordfart, men no trur eg dei er fullt utvokst. Kvite og fine har dei blitt, har nesten full fjærdrakt, eter, driter og kosar seg. Dessverre er dei fortsatt merkelege i oppførselen etter kva som no enn har skjedd på mandag. Dei er ekstremt "tunge" og få både ut på morrakvisten og inn på kveldstid. Viser lite interesse for brød, til tross for at dei var reine gribbane tidlegare og kom gjerne springande berre dei hørte brødposen. Ikkje er dei særleg gira på og ete frå hånda lenger heller. 

Om det har vert folk her dei få timane eg var vekke mandags formiddag, rev, hønsehauk (er mykje av det her), mink eller noko anna som kan ha skremt dei, er for oss ukjent. 
Kjenner det er trist at dei har blitt sånn, men vi gjer det beste ut av det og prøvar heller la dei bli tryggare her igjen. I dag har dei fått kose seg med masse salat, mais og agurk etter tacoen vi hadde i går. Det falt godt i smak :D 

13412957_10156930596610468_4612974617799
Ikkje en mnd. sidan eingong, dei har vokst i rekordfart :|

13442286_10156931321645468_1437225862220

13438784_10156988725300468_6236014716637

13509864_10156973263715468_1264737277_o.
Mat, mat, maaaaat!

13555768_10157015701815468_360591933_o.j

13578924_10157015701870468_2134428953_n.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endene har begynt og bli litt meir normale i oppførselen, endeleg! Litt smårare på morrakvisten der dei står på dørterskelen og vurderar om dei skal vere med ut eller ikkje, men når eg fristar med ein neve fôr, då klarar dei ikkje halde seg stort lenger. Då driter dei først og kjem så vaggande :teehe:
Kan vere litt vriene på kveldstid, som her på mandag; tre av dei kom tuslande etter mens dei resterande to ikkje heilt fant ut at dei måtte gå rundt grinda for å komme ut, dei gjekk og "stanga" i hønsenetting utan og skjøne kvifor dei ikkje kom seg nokon veg... Ikkje hjalp det å skulle prøve og hjelpe dei heller. Ikkje alltid like enkelt og vere and, altså!

Neste veke skal naboen passe dei. Eller rettare sag sjå til dei, fôre dei og skifte vatn mens vi er på tur. Då skal gakkisane for første gong få vere ute 24/7, men stengast inne i uthuset på nattestid. Syns nesten det er litt fælt å skulle reise i frå dei, sjølv om eg er sikker på at dei får godt stell av naboen :P

Skjermbilde 2016-07-06 kl. 18.02.34.png

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...