Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling


Katharina
 Share

Recommended Posts

To av hundene mine skal stille ut på søndag. Er det da dumt å ta med en av hundene på lørdag kun for å titte eller at jeg tar med en av de andre hundene mine som ikke skal stille? Lurte på hvis de blir slitne eller lei hvis de skal stille dagen etter? Er ikke lett å vite ? Er det lurt å ta med pga. Sosialiseringa eller er det dumt pga. De kan bli lei og slitne dagen før?

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som regel ikke å ta med meg flere hunder enn jeg skal stille fordi det skal bli mindre å dra på.. 

Men for hundene sin del, så hadde jeg like lett tatt de med som ikke.. Jeg forventer såpass at hundene mine skal takle det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør. :lol:

De kan jo bli slitne psykisk og mentalt selv om de er godt sosialisert. :P

 

8 timer siden, Krutsi skrev:

Jeg pleier som regel ikke å ta med meg flere hunder enn jeg skal stille fordi det skal bli mindre å dra på.. 

Men for hundene sin del, så hadde jeg like lett tatt de med som ikke.. Jeg forventer såpass at hundene mine skal takle det.. 

Den første dagen så skal ingen stille ut. Er ikke noe pes å kun ta med en hund selv om jeg ikke skal stille ut. :D:)Kun dag nummer to skal jeg stille ut to av hundene mine så det blir ingen ekstra hunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...