Kjendisfarmen.

187 innlegg i emnet

1 time siden, Snoffe skrev:

Ja, lurer også hva de gjør nå når to stykker har trukket seg. Blir programmet kortere, eller henter de inn nye, eller dropper de å ha tvekamp i to uker? 

De viser hvertfall klipp i sånn "neste episode på onsdag" at Vendela skal velge førstekjempe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Mirai skrev:

De viser hvertfall klipp i sånn "neste episode på onsdag" at Vendela skal velge førstekjempe.

Så det. Håper de finner en ok løsning på at så mange trakk seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Snoffe skrev:

Ja, lurer også hva de gjør nå når to stykker har trukket seg. Blir programmet kortere, eller henter de inn nye, eller dropper de å ha tvekamp i to uker? 

Folk har jo dratt fra Farmen tidligere og jeg kan ikke huske at de har hoppet over noen tvekamper av den grunn, så det tviler jeg på. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og poden satte på kjendisfarmen. Noe av det første vi ser er en valp som er prikk lik den nye valpen han har hos pappaen. Og begge heter Balto :blink:

Nå tror han at det er hans Balto :lol:

7 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså.. Lothepus.. Ser fortsatt ikke sjarmen :aww: Kan ikke servere mat i bryllup, for han pleier ikke å drive med sånt "dill dall". Ja nei, det er veldig avanserte det der, å bære et fat fra A til B. Det er ikke spesielt vanskelig å vaske undertøy heller :icon_confused:

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

At Jarl Goli av alle skulle bli den første og mest ivrige på allianser og taktikk hadde jeg ikke sett komme :lol: 
Han virker litt... spesiell der inne. 

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, Lothe mistet de plusspoengene han har opparbeidet seg med de homokommentarene.... steinalderen altså :P . 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fint gjort av Dagbladet å spoile at en til trekker seg, og hvem. På forsiden slik at jeg som stod i kø faktisk så det... :pinch: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutter siden, *Kat84* skrev:

Så fint gjort av Dagbladet å spoile at en til trekker seg, og hvem. På forsiden slik at jeg som stod i kø faktisk så det... :pinch: 

Send meg pm om hvem da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, *Kat84* skrev:

Den siste på bildet var vel en i Anno, ikke farmen?

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
38 minutter siden, Christine skrev:

Den siste på bildet var vel en i Anno, ikke farmen?

Åh? Jeg ser ikke på Anno, så jeg kan ha sett feil! 

Syntes det lignet veldig på han i Farmen, men han jeg trodde det var har ikke vært så mye i fokus. 

Sorry om jeg har tatt feil og sagt noe som ikke stemte @Justisia:icon_redface:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 minutter siden, *Kat84* skrev:

Åh? Jeg ser ikke på Anno, så jeg kan ha sett feil! 

Syntes det lignet veldig på han i Farmen, men han jeg trodde det var har ikke vært så mye i fokus. 

Sorry om jeg har tatt feil og sagt noe som ikke stemte @Justisia:icon_redface:

http://www.dagbladet.no/emne/farmen

Mener jeg har sett han i Anno, og kulissene ligner :) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Pringlen skrev:

Han i midten er "tusse" fra Anno, ja...

Rart, det var ikke det bildet VG hadde i papirutgaven :blink: 

Ikke rart jeg tar feil da når bildene attpåtil var bittesmå :lol: 

Men da er Dagbladet tilgitt :P 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 11.1.2017 at 9:09 PM, *Kat84* skrev:

At Jarl Goli av alle skulle bli den første og mest ivrige på allianser og taktikk hadde jeg ikke sett komme :lol: 
Han virker litt... spesiell der inne. 

Har virkelig ikke sansen for han altså.... :no:

Synes det er utrolig feigt å skulle hevne seg på Vendela med å skulle velge Tore som andrekjempe.
Og alt det pjattet han serverer med at det var så flott å bli valgt og bla, bla, bla...

Nei æsj altså!

Håper han velger en annen, og ryker ut, for Tore og Vendela er mine favoritter.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 minutter siden, Hampus skrev:

Har virkelig ikke sansen for han altså.... :no:

Synes det er utrolig feigt å skulle hevne seg på Vendela med å skulle velge Tore som andrekjempe.
Og alt det pjattet han serverer med at det var så flott å bli valgt og bla, bla, bla...

Nei æsj altså!

Håper han velger en annen, og ryker ut, for Tore og Vendela er mine favoritter.

Ja, jeg synes han godt kan ryke ut altså. Han er uten tvil denne sesongens drittsekk. 

Og så skuffende at barndommens Portveien 2-onkel er en sånn dust :(  

Likte Lothepus sin kommentar til det der jeg. Han var veldig på for å danne allianser osv, men han (Jarl) fikk nå bare tro at det var trygt for han driter i det. :lol: 

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
24 minutter siden, *Kat84* skrev:

Og så skuffende at barndommens Portveien 2-onkel er en sånn dust :(  

Ja en del av barndommens minner ble direkte knust nå ... At han var en slik dust, og med alt det teite føleriet han drev med rundt Tore, fikk meg nesten over kanten. Veldig kleint med coaching greiene, om noen hadde kommet til meg å sagt "Du betyr noe" 70 ganger, så hadde jeg slått! 

10 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha lest tråden her nå, så skjønner jeg to ting: 

1) Jeg har gått glipp av masse underholdning ved å ikke se på.... 
2) Jeg er gammal.... jeg så aldri Jarl Goli i Portveien 2... jeg så aldri Portveien 2... :aww: 

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
33 minutter siden, Siri skrev:

Etter å ha lest tråden her nå, så skjønner jeg to ting: 

1) Jeg har gått glipp av masse underholdning ved å ikke se på.... 
2) Jeg er gammal.... jeg så aldri Jarl Goli i Portveien 2... jeg så aldri Portveien 2... :aww: 

1) Ja du har faktisk gått glipp av litt, selv om det "verste" var over etter en uke :P 

2) Alder er like mye en sinnstilstand som noe annet. Du er like ung som oss andre du :console:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, *Kat84* skrev:

1) Ja du har faktisk gått glipp av litt, selv om det "verste" var over etter en uke :P 

Æsj... så da er det ikke noe poeng i å begynne og se nå altså? 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

2) Alder er like mye en sinnstilstand som noe annet. Du er like ung som oss andre du :console:

:teehe:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Margrete skrev:

Ja en del av barndommens minner ble direkte knust nå ... At han var en slik dust, og med alt det teite føleriet han drev med rundt Tore, fikk meg nesten over kanten. Veldig kleint med coaching greiene, om noen hadde kommet til meg å sagt "Du betyr noe" 70 ganger, så hadde jeg slått! 

Enig.. jeg syntes først det var fint gjort, helt til jeg skjønte at det var manipulering :ermm: 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Margrete skrev:

Det er noe av det kleineste jeg har sett faktisk... Spesielt når han rett etterpå sier at han skal velge Tore og at han er mye bedre enn ham i alt osv. Skikkelig klein fyr og kleine utsagn. Heldigvis husker jeg bare giraffen fra Portveien to, ikke Jarl Goli. :P

Heier på Vendela, Tore og Petter! :D

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars liksom?
Det var nå en smule feigt av godeste Jarl. Spesielt når han sier at han vil velge den sterkeste og tøffeste utfordreren. Jeg ville nå sagt det var Lothe jeg. Men men ...

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele min barndom smuldrer vekk for hvert ord ... Jeg viste det var noe suspekt med Portveien 2, jeg viste det! 

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vel blitt sagt flere ganger at Lars er flink til alt, så det kan jo være at han er den sterkeste kandidaten. Men jeg håper, håper, håper at Jarl Goli ryker ut. Gurimalla for en sjølgod, arrogant gubbe :rolleyes: 

12 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Fed up av kombien snø&skog jeg.. veldig veldig lei av akkurat det ja. Var på jobb i Oslo idag, der er det pokker meg blader på trærne alt. Og bart på Årnes og bortover, nydelig vår - men her hjemme - SNØ - og den smelter noe så inn i hampen tregt.  Tungt som fy å gå tur nå.. *snømuggen*  
    • Jippi for at poden er ferdig utdannet og hjemme!!   Jeg har ett passord på det meste  Til mitt forsvar så er det ikke logisk nok til at hvem som helst kan gjette det. Med min fantastiske flaks burde jeg kanskje notert det et sted. Det er snart leggetid her. Begge har fri nå så vi kaller det en slags helg å har ingen planer utover å slappe av  
    • Mens jeg er kjerringa mot strømmen som ikke vil at bikkja skal se i øynene mine i FVF, for for små hunder betyr det at de sklir for langt frem når jeg ikke ser ned. Min eldste (og første hund, prøvekaninen ) går alltid for langt frem og søker øyekontakt, fordi det var det jeg lærte inn. Og det er så vanskelig å avlære! Så med Twiggy (min yngste, og nye håp  ) prøver jeg nå å lære inn at hun skal se opp på brystet mitt    Jeg bruker hjelper i innlæring (eller speil), tar hunden ut i utgangsposisjon, sier navnet hvis de ikke ser opp, når de ser opp belønner jeg uten å se ned  Når de skjønner det begynner jeg med ett skritt med kontakt og belønning. To skritt med kontakt og belønning. (kaller det kontakt når de ser opp på meg)    Alvin er superskjønn  Ser så hyggelig og deilig ut!! Man får bare lyst til å begrave ansiktet i halsgropen!
    • Du kan ta av, men da stikker festene opp, så vil hektes i gipsen lell tipper jeg  Evt kan de fungere som feste til gipsen  
    • Gratulerer til poden med fullførte studier!       ..er det på tide å finne køyen etter en lang dag. Kursavslutning for en fin gjeng med spanieldyr, og et par i kategorien veldig sjarmerende  Kelpisene har hatt en rolig dag med to korte turer som oppladning til stevne i helgen. De er sikkert ikke enig i det men i dag orket ikke den tobeinte mer. Pakke bilen og printe ut startnummer i morgen så er vi klar. Ihvertfall nesten Edit: @plutte, blir du å finne på agilityfestivalen i helgen?   
  • Nylig opprettede emner