Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjendisfarmen.


Hampus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har fått bekrefta at jeg virkelig ikke klarer Kari, hun er bare ufordragelig. Hun som liksom skal være feminist, går inn for å bruke hersketeknikker mot de andre damene (diskusjonen med Aylar). Ik

Sier seg selv at det er noe suspekt med et hus hvor det bor en giraff.

Ja en del av barndommens minner ble direkte knust nå ... At han var en slik dust, og med alt det teite føleriet han drev med rundt Tore, fikk meg nesten over kanten. Veldig kleint med coaching greiene

Posted Images

Guest *Kat84*

Litt tamt foreløpig, men det er allerede et godt grunnlag for fremtidige konflikter :D 
Kari Jaquesson har allerede satt tonen for hvordan hun vil være og forholde seg til ting der, så da blir det garantert en del krangler mellom henne og Lothepus. 
Faktisk tror jeg han kommer til å krangle med alle damene der inne :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mackenzie skrev:

Lo hardt av Lothepus og Petter Pilgaard i går altså! Petter prøver så hardt å imponere Lothe, men klarer det ikke helt :lol: 

Men han klarte å imponere meg. Beste innstillinga på Petter <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MaritaS skrev:

Men han klarte å imponere meg. Beste innstillinga på Petter <3 

Ja, det skal han ha - pågangsmot og positivitet har han nok av! Har alltid syns han har vært så fæl når jeg har sett/hørt han i andre settinger, men må si jeg fikk et helt annet inntrykk av han allerede etter første episode nå:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Han snakker rett fra levra, sier akkurat hva han mener.

Og i tillegg så er han jo underholdende uvitende til forskjellige ting :lol: 

Men Kari Jaquesson er bare fæl. Der inne også. På en måte håper jeg hun forsvinner fort, men på en annen måte så er det jo den dynamikken der jeg ser på for :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mirai skrev:

Hvorfor er så mange fan av Lothe? Virker jo fullstendig usympatisk og ureflektert så langt? Jeg har ikke sett det andre programmet med han altså.

Har sett alle sesongene av Fjorden Cowboys og han er en artig skrue.  Usympatisk og ureflektert synes jeg ikke han er?  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Ozzy skrev:

Har sett alle sesongene av Fjorden Cowboys og han er en artig skrue.  Usympatisk og ureflektert synes jeg ikke han er?  

Han klarte ikke svare på hvorfor han mener det han mener. Han ga inntrykk av å mene noe, og sånn var det bare (kvinnfolkarbeid, det bare er sånn). Jeg får litt mark av sånne mannemenn som skal tygge på fyrstikker og være nonchalant og umulige å diskutere med. Syns ikke det er automatisk sjarmerende å bare si akkurat hva man mener hele tiden :aww: . Det gjelder Kari også forøvrig, hun er ofte dårlig på å ta opp ting på en god måte så hun får samarbeid i stedet for masse motstand.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mirai skrev:

Han klarte ikke svare på hvorfor han mener det han mener. Han ga inntrykk av å mene noe, og sånn var det bare (kvinnfolkarbeid, det bare er sånn). Jeg får litt mark av sånne mannemenn som skal tygge på fyrstikker og være nonchalant og umulige å diskutere med. Syns ikke det er automatisk sjarmerende å bare si akkurat hva man mener hele tiden :aww: . Det gjelder Kari også forøvrig, hun er ofte dårlig på å ta opp ting på en god måte så hun får samarbeid i stedet for masse motstand.

Men det er mange som mener noe uten å kunne sette ord på hvorfor de mener det. Med en sånn dame som bare ler av alt du sier og er totalt bitch så hadde de fleste mista litt munn og mæle tror jeg.  Jeg hadde ikke giddi å hatt en seriøs diskusjon med Kari ihvertfall. :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rase er hunden? 

 

Ellers så syntes jeg Lothe er underholdene på tv, men holdingene hans vil jeg ikke ta i med illtang :aww: 

Ikke veldig imponert over Kari heller. Hun havner helt i motsatt enda av Lothe. og jeg er ikke så glad i svart-hvit, men gråtoner er fantastiske.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Lothepusen er skikkellig oppskrytt og skjønner ikke hypen. Hadde jeg hatt en sånn en i min omgangskrets.. Nei forresten - jeg hadde aldri hatt en sånn en frivillig i min omgangskrets :aww: Han syns ikke at to små lam med diare var noe å tilkalle veterinær for, han.. Hjemme så slo man ihjel sånt.. Supersympatisk fyr.. :blink:

Syns Petter Pilgaard er litt artig jeg. Jeg så han jo når han var med i Paradise Hotel (og jeg tror det var siste gangen jeg så PH :lol: ), og syns han er en passelig sympatisk fyr, sånn til tross for at han var litt i overkant glad i alkohol på PH (men det er kanskje en forutsetning for å være der :P ). Også syns jeg Tore Petterson har vært morsom før, så jeg håper han fortsetter med det nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ozzy skrev:

Blir forøvrig ganske sur over hvor små kattungene er. Ser ingen mamma, ikke gjort det andre sesonger heller, men de er kanskje 8 uker gamle.. 

Det er jo isåfall ikke greit i det hele tatt. Minimum leveringsalder på kattunger er 12 uker (da jeg hadde oppdrett leverte jeg faktisk først ved 16 uker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier litt på Petter, alltid syntes at han er morsom og selvironisk :) Ellers liker jeg Vendela veldig godt, hun virker tvers igjennom snill :) Jeg har sansen for Lothepus og jeg da, sett en del på Fjorden cowboys og synes det er morsomt :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interessante med denne typen programmer er jo at man over tid kanskje endrer hvem man liker, eller ikke liker. Tror det skal en del til for å omvende meg til Lothepus-fan, men :lol: . Aylar har også gitt et dårlig, sutrete inntrykk. Dårlig måte å ta opp problemet på. Men bra tv ?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bekrefta at jeg virkelig ikke klarer Kari, hun er bare ufordragelig. Hun som liksom skal være feminist, går inn for å bruke hersketeknikker mot de andre damene (diskusjonen med Aylar). Ikke mye søsterlig samhold der, bare hennes egne meninger teller. Og sånn som hun brukte seg på Petter for at han hadde vært så frekk å legge seg ytterst på kanten på samme seng? Skulle tro han hadde prøvd å tvinge seg på henne liksom, "det må du aldri noensinne gjøre mot noen igjen"... jeg håper hun ryker ut først, selv om hun lager mye "liv" i form av krangel

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Pixie skrev:

Jeg har fått bekrefta at jeg virkelig ikke klarer Kari, hun er bare ufordragelig. Hun som liksom skal være feminist, går inn for å bruke hersketeknikker mot de andre damene (diskusjonen med Aylar). Ikke mye søsterlig samhold der, bare hennes egne meninger teller. Og sånn som hun brukte seg på Petter for at han hadde vært så frekk å legge seg ytterst på kanten på samme seng? Skulle tro han hadde prøvd å tvinge seg på henne liksom, "det må du aldri noensinne gjøre mot noen igjen"... jeg håper hun ryker ut først, selv om hun lager mye "liv" i form av krangel

Huff, jeg klarer henne ikke jeg heller. Hun har klart veldig fint å innfri forventningene mine for å si det slik :aww: 
Hun er ikke feminist, hun er ekstremist på det området. Men hva kan man forvente av et veldig aktivt medlem av Kvinnegruppa Ottar? :o  

Jeg forstår godt at hun ble førstekjempe. Men jeg håper at hun ikke er den første til å ryke ut. For hvem skal da lage liv? :huh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...