Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjendisfarmen.


Hampus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har fått bekrefta at jeg virkelig ikke klarer Kari, hun er bare ufordragelig. Hun som liksom skal være feminist, går inn for å bruke hersketeknikker mot de andre damene (diskusjonen med Aylar). Ik

Sier seg selv at det er noe suspekt med et hus hvor det bor en giraff.

Ja en del av barndommens minner ble direkte knust nå ... At han var en slik dust, og med alt det teite føleriet han drev med rundt Tore, fikk meg nesten over kanten. Veldig kleint med coaching greiene

Posted Images

Den minst kjente kjendisen, Jarl er den mest PR-kåte av alle på farmen!

Synd han ikke røk ut for han driver meg til vanvidd.

I morgen kommer disse to damene å skal kjempe om å bli med på moro også. Håper Ida blir storbonde nå, og velger Jarl på ny[emoji28]

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
4 timer siden, Pringlen skrev:

Litt av hyggen med kjendisfarmen er jo at alle har alt de trenger, og ikke tenker konkurranse. Vel, bortsett fra Jarl, for han har gått konkurs, eller noe :P

http://www.nettavisen.no/nyheter/jarl-goli-begjrt-konkurs/3423297851.html

Det forklarer jo en del. Han er jo skikkelig Gollum slik han sikler etter å vinne. Det er nesten som jeg hører ham hvese "myyy preesciouussss". 

2 timer siden, Chako skrev:

Den minst kjente kjendisen, Jarl er den mest PR-kåte av alle på farmen!
 

Det er jo en måte å bli lagt merke til. 
Men spørs om det er rette måten å gjøre det på. Hav enn de sier, så er ikke all PR god PR. 

Ut fra teaseren de viste etter programmet i dag blir det virkelig interessant å se Linni Meister som bonde. 
Snakker om å være malplassert. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke om jeg skulle le eller bli gretten under tvekampen, men ble mest gretten :P . Idiotisk av Lars å velge øksekast, han lot seg provosere og valgte feil taktikk. Han hadde hatt en mye bedre sjans med kunnskap, men han prøvde å "tøffe" seg av en eller annen grunn. Du så jo ganske greit på de to første kastene at han hadde null peiling på øksekast :lol: . Men, nå har de andre sett hvordan Jarl er, håper de ikke glemmer det med det første. Sjukt smart å kvitte seg med kokken som lager god mat til alle. Han hørtes jo helt paranoid ut med alle de konspirasjonsteoriene sine. 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 at 11:14 AM, Snoffe skrev:

Syntes også det er veldig rart å kvitte seg med "matfatet". Det er jo den siste de burde ha hevet ut før finalen liksom. 

Spennende med utfordrerene :lol: ser ikke helt for meg Linni Meister stå å grave drit, men igjen det gjorde jeg ikke med Petter heller :lol:

 

Synes Linni gjorde en dårlig figur jeg.

Har hatt sansen for henne i andre TV-program, men nå virket hun omtrent bare lat og litt dum altså.

Så faktisk for meg at hun skulle overraske mange med å være en dugelig gårdskone, og så var det vel mer jeg som ble overrasket...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hampus skrev:

Synes Linni gjorde en dårlig figur jeg.

Har hatt sansen for henne i andre TV-program, men nå virket hun omtrent bare lat og litt dum altså.

Så faktisk for meg at hun skulle overraske mange med å være en dugelig gårdskone, og så var det vel mer jeg som ble overrasket...:D

Enig. Jeg har likt Linni godt i andre serier, men syntes det er litt dårlig å sluntre unna første dagen som utfordrer. Men hun har jo tydeligvis en plan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, MarieR skrev:

Heiet på Marna jeg, men nå er jeg overhodet ingen fan av Linni :P 

Og nå kan godt Jarl tape den tvekampen syns jeg! 

Ja, de hadde hatt mer behov for hun som faktisk tar i et tak og bidrar fremover. Det blir ikke enklere fremover akkurat. 

Og helt enig; Nå kan Jarl godt tape! Fy søren for en furtete tulling han fremstod som i dag! :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fjernet jo Marna fordi hun var en konkurrent. Dette er jo en konkurranse om man vil eller ei. Marna måtte gå, mens lille Meister kunne få bli. 

Jarl velger sikkert Lavrans denne gangen og jeg tror det er dumt å velge en toppidrettsmann :P Eller så går han etter Lotepus, hvilket også er dumt, for den mannen er M-A-N-N og lar seg ikke pille på nesen. Petter kan man ta senere, han kan henge med på lasset som Meister (selv om han har overrasket både seg selv og alle andre der inne) Eventuelt så går han etter Tore denne gangen og det er vel egentlig ikke lov? (sånn i forhold til sonen-reglementet?) 

Sånn ellers, Lothepus har ødelagt alt for seg selv, imaget hans er nå ødelagt av farmen og jentene der :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han velger Petter. Han er en humørspreder i gruppa, og da får han samtidig gjort Lothe og Lavrans forbanna. Samt at Petter kan bli litt for dristig i valg av gren da han vil bevise hva han har oppnådd med prosjekt mann.

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
5 timer siden, Red Merle skrev:

Hu ene som trakk seg etter noen dager.. Var ikke det hu bloggeren som mente malamuter skulle denges? 

Var det henne? 
Like greit at hun kom seg tilbake til skauen da. Får da være måte på hva slags personer som skal profileres på TV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
16 minutter siden, Justisia skrev:

Jarl tør ikke velge Lothe. Han er feig og går for Tore eller Petter, kanskje Lavrans. 

Det tror jeg også. Hans mål er å være der i finaleuka. Da kan han ikke gamble på å velge ut de sterkeste først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten Jarl forsvarer valg lærte vi jo forrige gang at bare er bullshit. Så selv om han sier på klippet "jeg velger en som er ekstremt sterk mentalt" eller noe, så kan det være hvem som helst av dem. Håper uansett at den han velger ikke blir like provosert som Lars, og velger en smart gren for seg selv. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Justisia skrev:

"Du er den sterkeste her inne Petter" :blink:

:lol: 

Han er så sleip og frekk at det er bare komisk! 
Håper han ryker ut i dag. Det egoet hans er bare irriterende :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...