Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn?


Monikawt
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Monikawt skrev:

Takk! :D

Dessverre sliter vi med å finne navn på E som vi liker, synes ikke det var noen spesielle der som utmerka seg heller :hmm: 

Emil synes jeg er fint, men Emil (som i Emiiiiil) er enda finere. Men da kommer alle til å lese Emil :P dessuten er det tungvint å rope Emiiil  :P 

 

Men kan du ikke skrive det med flere i'er da? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Monikawt skrev:

Takk! :D

Dessverre sliter vi med å finne navn på E som vi liker, synes ikke det var noen spesielle der som utmerka seg heller :hmm: 

Emil synes jeg er fint, men Emil (som i Emiiiiil) er enda finere. Men da kommer alle til å lese Emil :P dessuten er det tungvint å rope Emiiil  :P 

 

Neida, Emil er et fint stabijnavn :)  Jeg kjenner en som heter det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Monikawt skrev:

Takk! :D

Dessverre sliter vi med å finne navn på E som vi liker, synes ikke det var noen spesielle der som utmerka seg heller :hmm: 

Emil synes jeg er fint, men Emil (som i Emiiiiil) er enda finere. Men da kommer alle til å lese Emil :P dessuten er det tungvint å rope Emiiil  :P 

 

Da skriver du Emíl :) Vet om en som heter det med aksent. Veldig pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

50 minutter siden, Katharina skrev:

Hva med navnet Emrik. Går Ann å rope Emriiiiik. :D

Jeg vet av en unge som heter det, og vil helst ikke assosiere valpen med den ungen :P 

49 minutter siden, Snoffe skrev:

Men kan du ikke skrive det med flere i'er da? :P 

Tja, joo.. :P 

32 minutter siden, jaktlykke skrev:

Neida, Emil er et fint stabijnavn :)  Jeg kjenner en som heter det :)

 

Ja, synes det er fint jeg også :) men føler det er så mange Emil'er i området her :hmm:

19 minutter siden, Pringlen skrev:

Emilian? Det uttales jo med lang iii. Eller Etienne. Det hadde jeg en plan om å bruke tidligere. Eller så skriver dere Emile, så skjønner man uttalen lettere :)

Emilian og Etienne er også fine navn, men jeg synes de blir litt "lange". Liker korte og enkle navn :)  har tenkt på å kunne skrive det Emile, men jeg synes fortsatt det blir tungvint å rope Emile uten at det blir Emil :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker Emil med lang i, hva med Eli? Hvis man klarer å se bort i fra at det tradisjonelt er et jentenavn her til lands :P, så synes jeg det er et veldig fint guttenavn. Alternativt kan man slenge på en h;  Elih ser kanskje bedre ut på papiret :) Ellers heter minsten min Eliah til mellomnavn ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...