Gå til innhold
Hundesonen.no

Shari


Tuppen
 Share

Recommended Posts

Hei? Fikk lyst å presentere min nye hund, Shari. Hun er snart 7 år, og skal få noen gode år sammen med oss, siden forrige eier ikke kunne ha henne lenger. Vi har hatt henne i 6 uker, og hun fant roen hos oss med en gang. Hun godtok kattene (og de godtok henne), hun roet seg inne med en gang, hun la seg rundt oss der vi var, og la seg i senga si om natta, hun hopper inn i bilen, hun elsker turer, hun koser seg når jeg steller henne, hun kan være hjemme alene fritt i hele huset, ingen unoter inne - og hun har bare et helt herlig vesen som vi har blitt veldig glad i i løpet av disse ukene. Jeg var veldig i tvil da jeg ble spurt om å overta henne, pga. alderen, men etter å ha møtt henne og hatt henne på besøk et par ganger, smeltet hun hjertet mitt. Så nå håper jeg på noen fine år sammen med denne jenta, som passet helt inn i livet mitt ❤️ (For de som kjenner meg fra før her inne, vet dere at jeg mistet en labrador valp i vinter, noe som gjør at jeg tenker at man ikke har noen garanti for hvor lenge man har hunden sin, og når man får en slik bestevenn som Shari, får man nyte den tiden man har sammen ?) PS! Hvis noen lurer, så er hun en golden retriver ?

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Vi fikk dessverre ikke de årene sammen som vi hadde håpet på. I fjor høst oppdaget dyrlegen at Shari hadde spondylose med forkalkninger i fem ryggvirvler, så vi tok hensyn til det i alle mulige sammenhenger. Hun greide å være med på lette turer, hun var leken og veldig glad. I vinter var hun i god form, så jeg tenkte at dette gikk bra. Men de siste månedene merket vi at hun hadde vondt, og hun ble satt på smertestillende. Det ble kortere turer og ikke noe lek, men hun var fortsatt i godt humør. Hun viste alltid stor glede sammen med oss, og hun ville gjerne være med på tur, men vi så at periodene med smerte kom oftere. 

Det var en forferdelig tung beslutning vi tok i går, men gladjenta hadde så mye vondt at vi syns det var riktig å la henne slippe. Hvil i fred, søte, snille, Shari ❤️

IMG_1167.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...