Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdal 11-12.juni 2016


xxx12345
 Share

Recommended Posts

3 minutter siden, Line skrev:

Kan vel kanskje bli bittelitt vanskelig å løpe runde etter runde da? Evt effektivt, og snylteren kommer ut litt før tiden :lol: 

Jeg fødte 10 dager før termin sist, og da er det jo innafor.. Men det er jo kanskje ikke helt sikkert jeg er i løpeform så snart etter fødselen heller da.. 

Bill.mrk: gal hundedame

 

 

edit: du vil ikke prøve deg på å stille whippet da? :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Krutsi skrev:

edit: du vil ikke prøve deg på å stille whippet da? :aww: 

Vettu, etter at de flyttet det tilbake til skolen så tør jeg ikke. Underlaget der er så ujevnt at jeg garantert tråkker over om jeg må løpe flere runder i høyere fart enn i snuserringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Line skrev:

Vettu, etter at de flyttet det tilbake til skolen så tør jeg ikke. Underlaget der er så ujevnt at jeg garantert tråkker over om jeg må løpe flere runder i høyere fart enn i snuserringen.

Og der kom jeg på min fine opptreden i BIS-finalen på Oppdal et år - med en ivrig malamute i snøret gikk jeg realt på snørra rett foran dommerbordet :lol:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Line skrev:

Vettu, etter at de flyttet det tilbake til skolen så tør jeg ikke. Underlaget der er så ujevnt at jeg garantert tråkker over om jeg må løpe flere runder i høyere fart enn i snuserringen.

Nei, da er ikke det heldig.. 

9 minutter siden, Siri skrev:

Og der kom jeg på min fine opptreden i BIS-finalen på Oppdal et år - med en ivrig malamute i snøret gikk jeg realt på snørra rett foran dommerbordet :lol:.

Jeg har også hatt en opptreden på Oppdal.. I ringen for første gang med rottis.. Og min søte tispe som jeg hadde hatt noen få dager, skulle banke søsteren sin som løp bak og helt brått på meg - hoppet min rundt og slo unna begge beina mine og jeg smalt i bakken mens jeg holdt igjen dritthunden :lol: 

"trenger mer disiplin" sto det på kritikken.. No shit Sherlock.. Det var jo derfor hun ble omplassert i utgangspunktet liksom :lol::lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
49 minutter siden, Siri skrev:

Vel - det er nesten to uker :P - og FØR I TIDA fikk man jo ikke PM før tidligst ei uke før. 

Det hjalp å etterspørre da, for den kom nå :D

1 hann og 3 tisper - alle tre i åpen klasse (om det ikke kommer en champ eller veteran, noe som er tvilsomt).

Edit, søndag er det en til, men siden vi står sist i rasen da så har jeg ingen aning :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...