Gå til innhold
Hundesonen.no

En turboshelties mai-EFIT


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Vi glemte jo såklart bort hele greia 1. mai, så da blir det fra gårsdagen istedet! Jeg er ikke så himla strukturert at det gjør noe, så et foto i timen ble det vel ikke akkurat. Dere får se det mer som en samling bilder som oppsummerer dagen vår, hehe :) 

Kl 09:15 ringte alarmen min, og jeg våknet til dette synet (slik jeg gjør hver dag):

ivejyv.jpg

Først kl 10:00 hadde jeg endelig klart å dra meg opp av sengen for å ta på meg treningstøy, og i mellomtiden følte frøkna for å gjøre så mye som å flytte seg fra enden av sengen til øverst.. Ikke akkurat noen morgenfugl noen av oss kan man si.

2.jpeg

Innen klokken var 11:00 hadde vi rukket en joggetur i finværet og slappet av litt med God Morgen Norge:

afterlight.jpeg

Gm.jpeg

Så kom jeg meg endelig i dusjen, og etter det skulle jo trynet males på:

s5gynp.jpg

Kl 12:00 kjørte jeg med ei venninne til universitetet, klar for eksamensjobbing. Der ble også frokosten inntatt. Her ble vi jo sittende frem til kl 16, så har ingenting videre spennende å dele fra det tidsrommet.

Uia.jpeg

Litt etter 16 var jeg hjemme, og ble såklart møtt av en meget oppmerksomhetssyk Kenzie:

Bilde%2002.05.2016%2017.23.28.jpg

Kl 17:00 leste jeg i Agility 1-2-3, for å få inn litt teori før kveldens kurs:

Ag.jpeg

18:20 sto vi i pøsregnet og venta på bussen:

Vente.jpeg

19:00 var vi fremme på agilitykurs

Vhk.jpeg

20:00 fortsatt på kurs - og fysøren så gøy!! Jeg digger det, Kenzie digger det og når den gærningen slår inn turboen så går det unna!

Kurs.jpeg

21:30 er vi hjemme og slapper av. Jeg ser på Netflix og unner meg noe godt til tross for at det faktisk bare er mandag, og en sliten Kenz er klar for å ta kvelden på sin faste plass i sengen

Troslashtt.jpeg

23:30, jeg har nettopp meldt oss på til NKK Drammen! :frantics: (Snakk om å utsette det til siste liten da..) Så gjenstår det jo å se om vi tørr å faktisk stille eller om vi ender opp med å bare se på, da.

Ferdig.jpeg

Etter det fikk jeg meg endelig litt etterlengta søvn - så det var vår dag :D 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...