Gå til innhold
Hundesonen.no

Fenrisulven


Chimini
 Share

Recommended Posts

Hei!
Jente på 23 år her. Jeg er i fra Telemark, men bor for tiden i Møre og Romsdal. Trives godt her sammen med mannen min og vår lille ulv! :P
En hanne på 4 mnd som er blanding av Chihuahua og Papillon. Han heter Fenris <3 Litt interesse for norrøn mytologi, så navnevalget falt innenfor.
Førstegangseier og har mye å lære, så meldte meg inn her. 

Fenris rett under 3 mnd:
20160309_140221.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit.
Veldig søt liten fyr :)

Selv har jeg Freke, Såga og Ymer (Orca til daglig) fra Norrøn mytologi, samt søsknene til Såga og Orca fra mitt oppdrett også har navn fra Norrøn mytologi (Kvasir, Oske, Mjøllnir og Garm).
Jeg er også interessert i Norrøn mytologi og norsk/skandinavisk historie fra den tidsepoken. Blir nok flere Norrøne kull herfra, men når er litt uvisst ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 1.5.2016 at 10:16 PM, Snøfrost skrev:

Velkommen hit.
Veldig søt liten fyr :)

Selv har jeg Freke, Såga og Ymer (Orca til daglig) fra Norrøn mytologi, samt søsknene til Såga og Orca fra mitt oppdrett også har navn fra Norrøn mytologi (Kvasir, Oske, Mjøllnir og Garm).
Jeg er også interessert i Norrøn mytologi og norsk/skandinavisk historie fra den tidsepoken. Blir nok flere Norrøne kull herfra, men når er litt uvisst ;) 

Takk!
Nydelige navn og rase. Siberian Husky er herlige :wub: Tror jeg også må stjele navnet Kvasir til et evt. nytt familiemedlem. hehe :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...