Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

13 minutter siden, Line skrev:

@SFX du har ikke et par krykker liggende som du kan bruke i krisetilfeller da? Hvis du ikke har det så burde du hatt, bare for å avhjelpe litt innimellom :hug: 

Finvær i dag, så når det blir litt varmere så skal vi ut i hagen alle sammen. Kanskje småttisene skal få lunsjen sin ute i dag? Ja, det kan de få - og de kan få v&h for første gang :D 

Ja @SFX du må ha krykker liggende, de koster ikke all verdens. Og har du noen painkillers som funker? Håper foten blir bra snart!

Og @Line, jeg tror du koser deg litt for tiden! :wub:

Jeg fant ut at det var litt upraktisk å dra på jobb når jeg må fly på do med jevne mellomrom, særlig siden jeg i tillegg må fly dit med ujevne mellomrom. Aner ikke om jeg har spist noe jeg ikke burde eller om det er noe som går. Stakkars elevene mine, mye vikar og mye egenarbeid for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alvira skrev:

Haha!

Jeg gjør mye syke ting i søvne! Jeg har mye mareritt og lever dem ofte ut. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har "reddet" folk som sover i samme seng som meg, inkludert bikkjen :P Jeg har forsøkt å hoppe ut av vinduet utallige ganger, gå ut av huset og skjelt ut folk. Gjort utrolig mye pinlige ting på besøk hos folk. En gang da var vi på besøk hos en venninne, drømte jeg at huset skulle rives eller no med oss inni. Brøler sinnsykt høyt, løper gjennom huset og inn på rommet til tenåringssønnen hennes som sitter å gamer ... :P Har også vekket et helt B&B fordi jeg drømte at jeg ble knivstukket og skrek deretter. Min ekssamboer måtte gå ut å roe ned folk og fortelle at det bare var et mareritt.

Jeg har så mye sinnsyke historier ass :P Utredet nå da, og medisinert. Så da får heldigvis roomie @Emilie litt ro om natten :P 

Utredet og medisinert forhold til hva da? :) Du trenger ikke svare hvis du ikke vil, men bestevenninna mi sliter litt i søvne. Hun er ekstremt urolig (såpass urolig at hennes nåværende kjæreste vurderte å slå opp i begynnelsen, for han fikk ikke sove.). Hun hyler og skriker, og løper rundt i huset. Når hun var liten måtte foreldrene låse hu inne på soverommene fordi hun kunne finne på å gå ut av huset. Og når vi var små og hun sov over i dobbeltseng med meg sparket hun meg ofte ut av senga.   Hun har flere ganger våknet opp i bare trusa i gangen i blokka hu bodde før, og har natten vært ille våkner hun opp og er helt utslitt fordi hun har ropt, snakket og gått rundt om natten.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg og venter på kjøreskolebil, siste praktiske kjøretime i dag, dagen hvor jeg skal bestemme rute på 10mil! De måtte utsette timen fra 08 til 09 i dag, så da er vi en halvtime på overtid allerede. Siden det er 'langkjøring' så mistenker jeg at det blir flyttet til en annen dag slik at det ikke rammer de andre elevene senere på dagen, det går jo i grunnen bra, nesten 2mnd til oppkjøring :) 

Men hmh, fortsatt ikke fått startnummerene til helga, merkelig. Det hadde vært kjekt om tikket inn i dag, har bare mulighet til i morgen å skrive det ut. 

Edit: Der fikk jeg svar på hva som hadde forårsaket forsinkelsen, kjøreskolebilen har vært i kollisjon og det er ikke bare-bare å finne reservebil. Hadde heldigvis gått greit med de involverte, etter hva jeg forsto :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glemt at jeg hadde fri på torsdag og fredag denne uken? :o er det mulig... hvor distre kan man være...

Ja også hadde jeg glemt hvilket tema jeg skulle ha undervisning i første time... så nå har jeg hatt spontan seksual undervisning - alt fra flimmerorm til klamydia... mandag ass...

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Halsen klør, så jeg har vært treg med å stå opp i dag. Denne uka skal jeg jobbe hver dag utenom i dag, så jeg har virkelig ikke tid til å være sjuk, så det her passet dårlig. 
Hadde vært bedre i uka som var når jeg faktisk hadde fri hele uka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå drikker jeg iste og lurer på hva jeg skal gjøre i dag. Er sliten etter en helg som var i overkant sosial for min del, så jeg tipper planen blir en rolig tur i skogen og så sofa til ungen kommer hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, WelshenNemi skrev:

Håper ankelen snart blir bedre!:hug: og grattis med MH

Selve ankelbruddet vil aldri bli bra - det er grodd galt og fått forkalkninger, og operasjon frarådes. Men jeg håper smertene etter overbelastningen i helga gir seg snart. Det er utrolig hemmende å ikke kunne sette foten innunder seg.

2 timer siden, MonicaT skrev:

Sitter på toget på vei til jobb. Tenk at det er mai allerede. 

God bedring til SFX. 

Kom mai, du skjønne, milde - og mildt er det jo, når det bare er et par plussgrader :D

Tusen takk!

1 time siden, Line skrev:

@SFX du har ikke et par krykker liggende som du kan bruke i krisetilfeller da? Hvis du ikke har det så burde du hatt, bare for å avhjelpe litt innimellom :hug: 

Jeg pleide å låne krykker av @Anette, men så flyttet jeg :P 

1 time siden, Line skrev:

Finvær i dag, så når det blir litt varmere så skal vi ut i hagen alle sammen. Kanskje småttisene skal få lunsjen sin ute i dag? Ja, det kan de få - og de kan få v&h for første gang :D 

Aww! I går hadde noen med et valpekull som var seks uker i går, og da kom jeg på at jeg skulle hatt en valp på seks uker her i dag. Jeg håper 2017 blir et bedre valpeår, jeg og vil kose meg med mange valper, plukke bæsj og tørke tiss, redde unna ledninger, se framskritt og analysere de.

Men jeg har røntget fire hunder på fem måneder, og fått 16 A'er - jeg skal ikke klage.

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Ja @SFX du må ha krykker liggende, de koster ikke all verdens. Og har du noen painkillers som funker? Håper foten blir bra snart!

Jeg hadde noen sterke smertestillende før, men de finner jeg ikke igjen. Mulig jeg har brukt dem opp. Det er lenge siden jeg har hatt så vondt, så jeg har ikke lett etter dopet på en stund.

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg fant ut at det var litt upraktisk å dra på jobb når jeg må fly på do med jevne mellomrom, særlig siden jeg i tillegg må fly dit med ujevne mellomrom. Aner ikke om jeg har spist noe jeg ikke burde eller om det er noe som går. Stakkars elevene mine, mye vikar og mye egenarbeid for tiden.

God bedring! Finn en god bok til å ha på badet...

52 minutter siden, ida skrev:

Hopper rett inn og melder fra at vi har minst fire par krykker her om noen skulle trenge :sleep: :teehe:

Åh, kan jeg kjøpe et par neste gang jeg er i Oslo? Jeg er sikkert bra igjen da, men det er greit å ha liggende. Dette er jo noe jeg må leve med resten av livet. Med mindre jeg mister foten i en ulykke, da vil ikke ankelbruddet plage meg så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Åh, kan jeg kjøpe et par neste gang jeg er i Oslo? Jeg er sikkert bra igjen da, men det er greit å ha liggende. Dette er jo noe jeg må leve med resten av livet. Med mindre jeg mister foten i en ulykke, da vil ikke ankelbruddet plage meg så mye.

Men du trenger krykker da også :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Turb skrev:

Ja også hadde jeg glemt hvilket tema jeg skulle ha undervisning i første time... så nå har jeg hatt spontan seksual undervisning - alt fra flimmerorm til klamydia... mandag ass...

:teehe:

3 minutter siden, SFX skrev:

Åh, kan jeg kjøpe et par neste gang jeg er i Oslo? Jeg er sikkert bra igjen da, men det er greit å ha liggende. Dette er jo noe jeg må leve med resten av livet. Med mindre jeg mister foten i en ulykke, da vil ikke ankelbruddet plage meg så mye.

De har krykker på Enklere Liv - rimelige og greie :) 

Akkurat nå, Line skrev:

Men du trenger krykker da også :aww: 

Protese da vøtt... :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Siri skrev:

:teehe:

De har krykker på Enklere Liv - rimelige og greie :) 

Protese da vøtt... :aww: 

Akkurat det leser vi en bok om for tiden, både du og jeg. Visste du forresten at det er Harry Potter-dama som har skrevet den? Silkeormen altså?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå spiser jeg frokost og drikker kakao med krem:ahappy:

Snart kommer søster for å ta Casper på en god tur. Da får jeg ryddet litt og funnet frem alt som må finnes frem til hjemmehjelpen kommer i morgen. 

Kroppen min streiker fremdeles, og jeg begynner å bli passe lei. Den siste uken har heller ikke vært helt ideell med tanke på at gubben ble operert, og han er mer eller mindre satt ut av spill i 3 uker (om ikke lengre). Godt jeg/vi har mange som vil hjelpe meg/oss, så Casper får 6 av 7 dager i uken ordentlige turer :) Fine folkene mine. 

Å måtte velge mellom å handle mat og lage mat er ikke kult. Handler man OG går tur, så blir det i hvertfall ikke mat på bordet. Men handler man ikke så finnes det jo ikke mat til å sette på bordet, så jeg er like langt nesten hva jeg gjør. Godt fjordland finnes! Jeg ønsker meg ny kropp! Eller masse penger :aww: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Utredet og medisinert forhold til hva da? :) Du trenger ikke svare hvis du ikke vil, men bestevenninna mi sliter litt i søvne. Hun er ekstremt urolig (såpass urolig at hennes nåværende kjæreste vurderte å slå opp i begynnelsen, for han fikk ikke sove.). Hun hyler og skriker, og løper rundt i huset. Når hun var liten måtte foreldrene låse hu inne på soverommene fordi hun kunne finne på å gå ut av huset. Og når vi var små og hun sov over i dobbeltseng med meg sparket hun meg ofte ut av senga.   Hun har flere ganger våknet opp i bare trusa i gangen i blokka hu bodde før, og har natten vært ille våkner hun opp og er helt utslitt fordi hun har ropt, snakket og gått rundt om natten.   

Sendt deg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Line skrev:

Men du trenger krykker da også :aww: 

Poeng. 

25 minutter siden, Siri skrev:

De har krykker på Enklere Liv - rimelige og greie :) 

Protese da vøtt... :aww: 

Takk for tips - begge to :D

Akkurat nå er jeg imponert over @MonicaT - jeg var ringsekretær for hennes klubb på lørdag, og honoraret er allerede på konto! Det passer bra, det er to utstillinger med påmeldingsfrist i dag. Jeg må bare pønske ut hvem som skal stilles. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Akkurat det leser vi en bok om for tiden, både du og jeg. Visste du forresten at det er Harry Potter-dama som har skrevet den? Silkeormen altså?

Det visste jeg, jeg har lest alle tre bøkene som har kommet ut, og fy søren, jeg synes de er  bra!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Siljus skrev:

Akkurat nå skulle jeg virkelig ønske at valpen ikke har vært syk.... Greit nok at han ikke er husren, men han kunne spart seg for å tråkke oppi det :ermm::lol: 

Jaja, nyvaska gulv! (for andre gang..)

 

Her tråkker valpen i det med én gang. Så hvis vi ikke merker at han gjør fra seg så har vi plutselig tissepoter over hele 1etg... Veldig delikat :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Akkurat det leser vi en bok om for tiden, både du og jeg. Visste du forresten at det er Harry Potter-dama som har skrevet den? Silkeormen altså?

Jaaa, det gjør vi jo :lol:. Eller, jeg er endelig ferdig med den boka... jeg sleit skikkelig med å komme gjennom den, sovnet etter to sider hver gang jeg forsøkte å lese litt :aww:. Jeg ante ikke hvem forfatteren var, men hun kan vel strengt tatt holde seg til Harry Potter da, tenker jeg... nei, jeg ble ikke spesielt imponert :aww:. Jeg fant ikke en eneste hendelse som økte blodtrykket mitt LITT engang :aww:. Den var jo bare weird... 

6 minutter siden, SFX skrev:

Poeng. 

Takk for tips - begge to :D

Your welcome :D

Har jeg spist havregrøten min til lunch, og får vel gå løs på litt jobbrelatert igjen, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...