Gå til innhold
Hundesonen.no

Reiste på ferie- satte igjen hunden


Pixie
 Share

Recommended Posts

7 timer siden, Siri skrev:

Får håpe idioten ikke får hunden tilbake - og blir ilagt forbud mot hold av dyr for evig og alltid... men forklaringen er helt sikkert at "noen" skulle passe bikkja, men ikke har gjort jobben sin.... 

Jeg tviler heller ikke på det. Samtidig så burde ikke det være en god grunn, for man må jo enten gi fra seg hunden til de som skal passe, eller være der når de kommer for å hente hunden. Man satser ikke på at de kanskje kommer for å hente hunden! For noen folk :mad:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lunatic skrev:

Jeg tviler heller ikke på det. Samtidig så burde ikke det være en god grunn, for man må jo enten gi fra seg hunden til de som skal passe, eller være der når de kommer for å hente hunden. Man satser ikke på at de kanskje kommer for å hente hunden! For noen folk :mad:

Det er jo noen som bare får folk til å komme innom for å lufte og mate bikkja, vet du, mens hunden da er alene ellers... og om de da ikke kommer, så ... ja... idiotisk uansett :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, stakkars lille venn. :heart:

Jeg skjønner virkelig at noen kan forlate dyret sitt på den måten. Den kjærligheten og gleden jeg har fått for mine dyr er ubeskrivelig, jeg klarer knapt tanken å skulle reise på ferie uten dem. (Med pass så klart.) 

Håper eieren får en heftig straff, at det går an å være så tankeløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datter av en tidligere kollega av meg leide leilighet hos noen som dro på ferie i 14 dager mens hundene var alene hjemme. Noen kom innom og luftet de og ga de mat, thats it. Jeg fatter ikke hvor samvittigheten til slike folk har tatt veien...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tonje skrev:

Datter av en tidligere kollega av meg leide leilighet hos noen som dro på ferie i 14 dager mens hundene var alene hjemme. Noen kom innom og luftet de og ga de mat, thats it. Jeg fatter ikke hvor samvittigheten til slike folk har tatt veien...

Om hundene har godt selskap i hverandre og har hunderom med utgang til hundegård, så synes jeg ikke det er noen dårlig løsning. Og selv uten hundegård vil jeg MYE heller ha noen som lufter hundene 3gr.d. hjemmefra enn å sette dem på de store hundepensjonatene jeg har jobbet på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...