Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Ålesund


Sasha&Kiara
 Share

Recommended Posts

Jeg skal stille yngstemann, det kan gå begge veier :ahappy: I mangel av utstillingstrening satser vi på sjarmen :D Vurderte å stille eldstemann også (blir veteran nå), men så ville søsteren min av en eller annen grunn ikke være med på utstilling :blink: og jeg får ikke til å stille to uten hjelp. Hun angret seg ikke akkurat for det nei'et da programmet kom - vi er først ute på lørdagen, så hun og gamlingen sover nok godt på hytta frem til vi er hjemme igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit med Nora. Bare 19 bernere påmeldt og veldig få tisper! Oppdretteren min har startnummer 21 på sin juniortispe og Nora har startnummer 24 i championklassen, bare 2 stk i mellom :o Så da ble vi enige om at hun skal få storcertet og jeg skal få cacibet :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Monab88 skrev:

Jeg skal dit med Nora. Bare 19 bernere påmeldt og veldig få tisper! Oppdretteren min har startnummer 21 på sin juniortispe og Nora har startnummer 24 i championklassen, bare 2 stk i mellom :o Så da ble vi enige om at hun skal få storcertet og jeg skal få cacibet :lol:

Høres ut som en grei deal, det :lol:. Yasmine trenger ikke å bli BIR, bare hun får CACIB'et :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...