Gå til innhold
Hundesonen.no

Skam P3


Kaja
 Share

Recommended Posts

8 timer siden, Ingvild skrev:

Jonas hadde på seg et belte som han hadde lånt av Isak, og det beltet var helt likt som det Noora fant i kjelleren. Så sannsynligvis har Isak bodd i kjelleren hos Noora, Eskild og Linn. 

Aha!

Hadde vært interessant med Isak som hovedperson i neste sesong, mye å tak tak i der tror jeg, og fint med fokus på en gutt denne  gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 620
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

" Og bare så det er sagt: Skam tilhører ikke kidsa uansett, de har bare lånt den fra oss. For kvisete fjortiser bryr seg kanskje om rulleplasser og hooking, men de betaler ikke lisens. Vi betaler lise

Jeg tenker at det er lurt å se på denne serien uten å anta at hver eneste scene er der for å fortelle eller lære oss noe, men at narrativene og opplevelsene til karakterene er der for å drive handling

Herregud. Den fineste samtalen noensinne. Alle unge, uansett legning, burde hatt en Jonas.   Den mangelen på reaksjon gjorde at jeg brast i gråt, ass. Og så tenker jeg på alle de gangene jeg har

Posted Images

7 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Aha!

Hadde vært interessant med Isak som hovedperson i neste sesong, mye å tak tak i der tror jeg, og fint med fokus på en gutt denne  gangen.

Det er jo lagt opp litt til at man skal tro at Isak er homofil, så tenker litt som Mud at kanskje er det Jonas som er i kjelleren med Eskil ...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2016 at 0:58 AM, Elisabeth00 skrev:

Mye sånt hos oss i grunn. Spesielt på ungdommskolen. Folk fra andre skoler som oppsøkte folk for å banke andre. Hadde med balltre og sånt... Politiet var flere ganger for å hindre slosskamp og ta med seg folk som hadde sloss..

Verste episoden hos oss var da en en jente ble banket opp noe ekstremt av flere jenter i klassen over (hun gikk i 1. klasse). Flere brudd i hodet og kjeven, utslåtte tenner, skader på øyet. Det var "kule" jenter som banket henne opp inne på skolen (deriblant to i min klasse), og husker noen i min klasse hadde sett det og valgte å late som ingenting fremfor å tilkalle hjelp. Samt unskyldte dem etterpå. Jeg la ikke noe i mellom, og heldigvis også flere andre som sa klart fra hva de syns... Syke greier... Det ble politianmeldt, men hun som ble banket opp sluttet på skolen etter det fordi hun var redd... Jentene fikk ingen straff av skolen og saken ble henlagt av politiet...

Min bror hadde også en dude i klassen som sto på pulten og runket til avslutning foran hele klassen. Jadda. :lol:

Bergen vest ftw :lol:

Haha, selvfølgelig var det Bergen Vest :lol: !!! 

Vi hadde ikke så mye slossing i Fana (Bergen Sør) som jeg fikk med meg, men noe var det, feks hadde jeg en gang en alene-hjemme fest da jeg var 16 og da dukket det opp noen ufine gjenger som skulle sloss. Det endte faktisk med politi og ambulanse ... og et knekt stuebord! Men hovedtyngden av slåssingen skjedde heldigvis ute i gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
58 minutter siden, Aslan skrev:

Det blir Isak vi følger til høsten! Kom klipp i dag. Spennende!

Passe homoerotisk den traileren, i alle fall. :D Skuespilleren er jo kjempeflink, så jeg håper dette blir bra. Kult med en ung, skeiv gutt som hovedperson. Håper bare ikke at jentene vi har blitt så glade i blir skikkelig perifere, det hadde vært skikkelig synd, synes jeg.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser traileren gjennom Isaks øyne. Han føler på utenforskap der han sitter og ser gutta leke uskyldig. Så kommer melkespruten, og jeg tenker at det enten dreier seg om å føle seg enda mer utenfor (de ser ikke engang at han sitter der og han blir utsatt for melkekasting som collateral damage) eller et bilde på det som potensielt foregår inni hodet hans, hvor kaskader av hvit væske faller over fjeset hans. Men jeg trur at vi som vanlig blir lurt. Traileren til de andre sesongene har ikke akkurat vist realiteten de heller. ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...