Gå til innhold
Hundesonen.no

Turkist bilbur.


Recommended Posts

Jeg vet ikke helt hva dette type buret kalles, og har prøvd å google meg halvt ihjel for å sinne ut av det, så hvis noen vet hyl gjerne ut! Haha blir så frustrert av sånt.

Uansett, som sagt har jeg prøvd å finne ut litt om denne type bur, uten hell. Jeg fikk nemlig et gratis (jeg har et annet type bur fra før av) og stusset egentlig på hvor bra et sånt bur er? Jeg har ingen erfaring med det. Men jeg føler det kanskje er hakket bedre enn slike vanlig, svarte stålbur som man kan klappe sammen? Men selvsagt ikke like bra som de som er mer solide. At det liksom er en mellomting? Men at andre typer er mer å anbefale.

Noen som har erfaringer med slike bur i bil? Evt. som faktisk har vært utenfor en ulykke?

Som sagt er jeg egentlig bare nysgjerrig :) Slenger med et bildet hvis folk ikke helt vet hva jeg mener.13000608_10153565293981475_1730758801_o (1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Norwegian polar lager dem av revenetting. Det bøyer seg i steden for å knekke. Svakheten er først og fremst lukkemeanismen. Blir brukt av mange hundekjørere i forskjellige størrelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...