Gå til innhold
Hundesonen.no

Godbit til trening


Recommended Posts

Kjøper små, myke godbiter, gjerne når jeg eller mannen er i England eller USA. Ala mini-mix, mini-hjerter osv. Har også hatt noen runder med lufttørking av lever som har funket veldig bra.

Ellers blir det ofte rester, siste rest av osten delt opp i småbiter, pannekaker, fiskekaker osv.

Det finnes forresten en god del godbittråder etterhvert, og et par tråder om "superbelønning" som ikke er så gamle.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi veksler hovedsaklig mellom pølser, blodpølse (skåret i biter og fryst ned i små pakninger så det ikke blir for klissete) Gildes svenske kjøttboller, fiskekaker og hjemmelagde kyllinggodbiter (kyllingfilet trukket i vann med ett laubærblad og litt pepper). Ellers bruker vi Frolic og andre butikkkgodbiter også, men varierer mellom forskjellige typer her også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle typer kjøtt, fisk, vilt og lever tørket på lav varme i ovnen til de er såpass tørre at man ikke blir klissete på fingrene av dem. Innimellom leverpostei (i engangspakning, bruker en pinne som jeg finner på turen til å ta ut litt) for superinnkallingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det meste men alltid karbis, falukorv, svenske kjøttbullar o.l. til lp trening. Nå har jeg laget hjemmelagede godbiter de siste ukene og kommer til å fortsette med det da de er uten salt, og det er også lite fett. Godbitene lages av 2 pk kyllingkjøttdeig, 2 egg og 2 ss potetmel som blandes godt og smøres utover ett stekebrett. Stekes/tørkes i ovnen på varmluft, ca 100 grader 1t på hver side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i Frolic eller levergodbiter. Har gjerne en neve levergodbiter i jakkelomma til enhver tid.

Hender jeg skjærer opp pølse i biter hvis vi skal på lydighetskurs.

For trening inne i stua går det mest i tørrfór med små biter (annen type enn middagen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...