Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp i kabine - noen som har flydd med Norwegian?


Hermine
 Share

Recommended Posts

Jeg lurer på om jeg kan ha med ekstra håndbagasje eller ikke. Ser at på sidene til bla SAS sier de at valpen teller som håndbagasje, men finner ingenting om dette på Norwegian sine sider. Har veldig lyst å ha med en lett sekk, men vil ikke risikere at den blir tatt fra meg. Noen her som har erfaring med dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan ha med sekk :) Det står at man kan ha med PC veske, veske eller lignende i tillegg til håndbagasjen :) Jeg tror faktisk jeg hadde to sekker(fikk jo med så mye i valpepakke, fôr og div. som tar en del plass) når jeg reise tilbake fra oppdretter med valp. Ingen som sa noe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være uheldig med hvem du møter ved gaten eller innsjekken dog, så kan være greit å ikke satse på "bare litt ekstra" ihvertfall. Jeg har flydd med voksen hund i kabinen med norwegian (servicehund, så av størrelse 20 kg), og da var det ikke noe stress med en liten sekk i tillegg, men jeg passet på at den faktisk var liten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...