Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingstelt


Recommended Posts

Jeg har vært ringsekretær i lignende telt, og jeg ble smågrinete på den kanten jeg alltid snublet i når jeg skulle inn og ut av teltet. Det gjorde det også vanskelig å utnytte teltplassen - når det ikke er slik kant, kan en jo stå flere i teltåpningen, mens nå må du velge om du er inni teltet eller under taket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
På 9. april 2016 at 5:33 PM, HeraHiromi skrev:

Vil egentilg ha dette

Men det er litt dyrt :P  

base_std_in_green__92814.jpg

På stevne i fjor sommer med mye vind var det fare for at de fleste teltene skulle bli tatt av vinden. Tror jeg reddet to slike telt og prøvde å redde et annet da de ble tatt av vinden (mulig pga den bøylen over inngangen?). Pluggene og alt ble ihvertfall revet opp med teltet, og det fløy godt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2016 at 8:56 AM, Malamuten skrev:

Jeg ville gått for et sånn easy up telt, jeg hadde et lignende et og det gikk i søpla fordi det var helt håpløst og sette opp. Ikke var det veldig stødig om det var litt vind heller. 

Har vært med å sette opp et par slike og følte de var veldig tunge å sette opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2016 at 1:21 PM, Christine skrev:

På stevne i fjor sommer med mye vind var det fare for at de fleste teltene skulle bli tatt av vinden. Tror jeg reddet to slike telt og prøvde å redde et annet da de ble tatt av vinden (mulig pga den bøylen over inngangen?). Pluggene og alt ble ihvertfall revet opp med teltet, og det fløy godt :aww: 

Hmmm.. det er noe å ta med seg ja! takk for tips. Det er såpass dyrt at det bør tåle litt vind ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, HeraHiromi skrev:

Har vært med å sette opp et par slike og følte de var veldig tunge å sette opp? 

Easy up eller det du linket til? Jeg kjøpte et lignende det du linket til pga det var til halv pris og jeg tenkte at det var verdt det, det ble satt opp en gang og deretter kastet etter å ha ligget lenge i boden. Helt håpløst og absolutt ikke verdt tusen kr.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg hater alle telt unntatt Easy Up.
Jeg har et utstillingstelt fra Canis som jeg hater mer enn pesten. Men fordi vi avholder spesialutstilling og trenger dommertelt så kan jeg liksom ikke kvitte meg med det for det er det eneste avdelingen vår har. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy-up eller turbo-telt synes jeg er fine begge to. Fordelen med turbo-teltet er at det er litt mindre i størrelse, pluss litt mer robust siden det har stålstenger. Stålstengene gjør det jo imidlertid litt tyngre også, om man er opptatt av lavest mulig vekt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KristinR skrev:

Jeg hater alle telt unntatt Easy Up.
Jeg har et utstillingstelt fra Canis som jeg hater mer enn pesten. Men fordi vi avholder spesialutstilling og trenger dommertelt så kan jeg liksom ikke kvitte meg med det for det er det eneste avdelingen vår har. 

Men er ikke Eukanuba teltet litt likt Easy up?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎04‎.‎2016 at 5:33 PM, HeraHiromi skrev:

Vil egentilg ha dette

Men det er litt dyrt :P  

base_std_in_green__92814.jpg

Bytta ut mitt easy up telt ( Bare hund sitt originale ) med dette for drøye 2 år siden.

Og har ikke angret et øyeblikk...

Hadde et hatforhold til det forrige teltet de siste gangene jeg brukte det.

Synes det var tungvindt å slå opp og ned.

Det eneste jeg savner, er plassen i det forrige, da dette er mindre.

Har nå brukt det i 2 sesonger, o all slags vær, og synes det holder seg bedre enn det forrige.

Og jeg kan faktisk slå det både opp og ned helt på egenhånd...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...