Gå til innhold
Hundesonen.no

Laika Originalkløv


Recommended Posts

Har hatt originalkløven til lapphunden min i over 3 år, veldig fornøyd. Lite slitt, god plass, lett å pakke og stille inn (må komme litt inn i det da) og virker komfortabel for hunden. Ligger godt på, til tross for rulling, gnukking mot trær og lyng og vassing i vann :P Verdt hver krone for vår del :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Laika kløv liggende her, som sikkert er 15 år gammel. Utrolig slitesterk har den vært :D Fikk nemlig ikke brukt den så mye til den forrige hunden min ( som den opprinnelig ble kjøpt til), så den er fortsatt i bruk til min nåværende hund. Utrolig slitesterk og verdt hver eneste krone :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Laika orginalkløv. En fin kløv, absolutt! Sitter godt, enkel å justere og godt pakkvolum. Jeg syns likevel Togo fra Seleverkstedet er hakket bedre. Har denne også. Men begge er gode kløver som tåler en trøkk og gjør virkelig nytta på lange (og kortere) turer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 07/04/2016 at 6:27 PM, Aslan said:

Har hatt originalkløven til lapphunden min i over 3 år, veldig fornøyd. Lite slitt, god plass, lett å pakke og stille inn (må komme litt inn i det da) og virker komfortabel for hunden. Ligger godt på, til tross for rulling, gnukking mot trær og lyng og vassing i vann :P Verdt hver krone for vår del :) 

Hei Aslan ? hvilken størrelse har du på Laika Kløven, og hvor tung og høy er lappen din? Har en lapphund på 25 kg som eg tenker å kjøpe Laika kløv til, men er litt usikker på str, og finner de bare på nett så får ikke prøvd på.

 

IMG_20160331_212007.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11. april 2016 at 3:36 PM, Finnen skrev:

Hei Aslan ? hvilken størrelse har du på Laika Kløven, og hvor tung og høy er lappen din? Har en lapphund på 25 kg som eg tenker å kjøpe Laika kløv til, men er litt usikker på str, og finner de bare på nett så får ikke prøvd på.

 

IMG_20160331_212007.jpg

Heija!

jeg har den som er 20 liter, nest minste. Lappen min er ca 48-49 cm høy, og 22-23 kg, kunne verken hatt større eller mindre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...