Gå til innhold
Hundesonen.no

Flytte "hjemmefra" med hund


VicPod
 Share

Recommended Posts

Hei!

Er ferdig med vgs til sommeren og flytter mest sannsynlig til en annen by for å studere til høsten, hunden min på 2 blir med på flyttelasset. Jeg vet det kan være litt vanskeligere å finne bolig med hund og at jeg må nedprioritere ting for hunden min. Men er det noen her som har flyttet ut med hunden og vil dele litt erfaringer? Bekymrer meg for alt mulig så om noen har gode råd så del det gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, VicPod skrev:

Hei!

Er ferdig med vgs til sommeren og flytter mest sannsynlig til en annen by for å studere til høsten, hunden min på 2 blir med på flyttelasset. Jeg vet det kan være litt vanskeligere å finne bolig med hund og at jeg må nedprioritere ting for hunden min. Men er det noen her som har flyttet ut med hunden og vil dele litt erfaringer? Bekymrer meg for alt mulig så om noen har gode råd så del det gjerne :)

Tja, jeg synes ikke det var så veldig stress med unntak av det der med å finne bolig når man skal leie. Akkurat det der med prioritering var jeg vell godt vant med allerede etter å ha hatt hest i mange år. Men har man en normal og grei hund så finnes det jo gode muligheter til å slippe å prioritere alt for mye da ettersom man kan få hjelp til pass om man blir mye på farten i perioder. Har man ikke så mye penger å kjøpe pass for så er det kanskje alltids noen som er interessert i byttetjeneste. Økonomisk kan det jo bli litt ekstra hardt med hund da, ellers kommer ikke jeg på noe som jeg har opplevd som vanskelig med hund etter jeg flyttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...