Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke andre dyr har du?


MerlePerle
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna

Føler meg nesten litt rar som "bare" har hunder. :huh:

Men har en lånehest når det passer meg da, dessverre kommer det aldri til å bli mer enn lånehest når det passer pga jobb. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalvisjå - ved siste opptellng:

Tre katter

To hester (ponnier)

To akvarier i drift og ett tomt. 

11 voksne kaniner og ca 40 kaninunger

50 melkekyr + kalver, kviger og ungokser - totalt ca 100. (De er ikke "våre" sånn sett da, samdrift). 

Et tresifret antall mus, fordelt på hus og to fjøs :aww:  Jeg lykkes desidert best som museoppdretter. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 pusekatt ?

Men vandt til mange dyr hjemmefra. Foreldrene mine har 300 kuer/okser/melk/kjøtt + snart mange kalver, 40 ish sauer, 6 høner, 1 hane og 2 pusekatter. Når jeg bodde hjemme var det itillegg hunder, hest og kaniner hjemme, i tillegg til diverse andre dyr?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har teoretisk sett en 16 år gammel katt også, men den bor sammen med min søster på sørlandet (klimaflyktninger hele gjengen :P). Tidligere hadde jeg oppdrett av Hellig Birma, så har hatt noen katter oppgjennom.

2monh94.jpg

Rino, verdens snilleste pusegutt. Skikkelig fornøyd da det kom valp i hus :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bengalkatt, det mest irriterende vesen på jord. Lager sinnsyke mjauelyder, og kvekker som en fugl.:|

Har hatt deguser, kanin og x antall hamstere tidligere, men selv om jeg elsker dyr så må jeg bare innse at jeg kommer aldri til å bli like glad i andre dyr som i en hund, så jeg har sluttet å ta inn all verdens søte skapninger. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har katt i tillegg. Eller evt hund i tillegg, alt etter hvordan man ser på det :P Han heter Max og blir 14 år i år. Fineste fyren :wub:  Han kom til oss fra Dyrebeskyttelsen da han var 2 år. Det er noe eget å få ha et dyr så lenge :ahappy: Han oppfører seg ofte som en hund og slike sære beskrivelser av katter passer ikke på ham. Jeg tror han ser på seg selv som en hundkatt :teehe:

 

image.jpeg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...