Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som driver med kickbike i Trondheim/omegn


Krimman
 Share

Recommended Posts

Hei! Jeg har kjøpt meg kickbike til hunden (RR-tispe på snart 2 år), men ikke kommet ordentlig i gang med kjøringen. Fikk testet det litt i fjor, og da dro hun villig hvis noen syklet foran. Hvis jeg tar ut sykkelen alene, så springer hun ved siden av i trav :P  Derfor skulle jeg ønske å møte noen som driver med kickbike her, så kanskje hun kunne bli litt inspirert (....) og jeg få litt tips og triks? 

Er det noen som har lyst å vise oss noen bra steder å kjøre kickbike, og hjelpe oss litt i gang med kjøringen? :)

(Jeg må presisere at jeg er skikkelig nybegynner, og rasen er ikke kjent for å være den mest trekkvillige sorten, men jeg har så lyst!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hei!

Jeg kjører litt med mine to hunder :) Jeg er også nybegynner og kjører bare for gøy.

Ttbk skal ha miniseminar i hundekjøring nå i april hvor man kan få tips og triks og prøve seg på en løype. Søk opp "Trondheim trekk og brukshundklubb" på facebook og se på "kommende arrangementer". :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Christine skrev:

Hei!

Jeg kjører litt med mine to hunder :) Jeg er også nybegynner og kjører bare for gøy.

Ttbk skal ha miniseminar i hundekjøring nå i april hvor man kan få tips og triks og prøve seg på en løype. Søk opp "Trondheim trekk og brukshundklubb" på facebook og se på "kommende arrangementer". :) 

Takk for tips - det skal jeg gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, Krimman skrev:

Takk for tips - det skal jeg gjøre! :)

Jeg er litt travel med skole for tiden, men kan godt bli med på kickbiketur fra mai av dersom du ønsker det :) Kjekt å vente litt mtp ustabilt vær også, hehe. Har to veldig trekkvillige hunder som har fått frem trekklyst i andre tidligere. Vet det er en hundeløype i Granåsen, så hadde gått an å testet den. 

Lenke til kommentar